Zdravé mlsanie

Lifebar a Rawmeo recenzia

Všetkým prajem príjemný a pekný deň. V posledných dňoch sa nám naozaj poriadne oteplilo a ja som neskutočne rada za to, že už môžem chodiť po vonku v mojom novom tmavomodrom kabáte so sukničkou. Čakala som na túto príležitosť niekoľko mesiacov a teší ma, že konečne nastala. Veľmi ma takéto teplé a slnečné počasie nabíja energiou a mám oveľa väčšiu chuť sa pustiť do väčšiny činností, ktoré buď musím alebo chcem vykonať. Okrem teplého počasia mi pár predošlých dní spríjemnilo aj mlsanie týchto chutných a hlavne zdravých produktov, ktoré som našla na Notino.sk. Ako teda dopadli pri mojom hodnotení? :)

Lifebar tyčinky recenzia

Rozhodla som sa vyskúšať tri tyčinky - organické, bio a veganské od značky Lifebar a ďalšiu energetickú od značky Veivo s názvom Vivo bar. Tyčinky od Lifebaru som objednala v dvoch príchutiach - marhuľa a čokoláda. Čokoládová obsahovala aj zelený konopný proteín. Musím skonštatovať, že i napriek tomu, že som sa na čokoládovú tyčinku tešila najviac, veľmi ma nenadchla. Čo sa týka čokolády, tú som tam cítila minimálne, ale zato som tam cítila datle, mandle, tekvicové semienka a aj už spomínaný zelený proteín. Tyčinka sama o sebe nie je chuťovo zlá - chutí celkom fajn, akurát som očakávala naozaj viac čokoládovej arómy, resp. príchute. Dala som si ju chvíľu po cvičení.

Lifebar tyčinky recenzia

Ďalšou v poradí na ochutnanie bola tyčinka s čajom matcha. Doteraz som nemala možnosť ochutnať túto povestnú príchuť v žiadnom produkte, tak som bola zvedavá, čo to vlastne bude. Celá chuť tyčinky mi pripomínala zelený čaj. Bola to taká nevšedná, ale zato zaujímavá chuť. Tyčinka obsahuje okrem iného aj sušené figy, kešu oriešky, bio datle, bio konopné semienko, bio raw naklíčenú quinou, bio sušené višne a bio citrónový olej. Ak by niekomu nevyhovovala čo sa chuti týka, zložením je určite parádna :)

No a poslednou bola marhuľová, ktorú som si vzala do školy. Táto mi z týchto troch chutila najviac a túto si pravdepodobne objednám ešte raz. V tejto bolo naozaj cítiť všetko, čo sa malo. Sladkej marhuľovej príchuti môže tyčinka vďačiť hlavne vďaka 26% sušeným marhuliam. Ďalej obsahuje datle, brazílske oriešky a mandle. Jednoznačne moja najobľúbenejšia.

Moje hodnotenie: 3/5 * 4/5 * 5/5 .

Rawmeo guličky recenzia

Na tieto bio a raw čokoládové guličky od značky Lifefood Rawmeo som sa tešila najviac z celého balíčku. Nielenže chutne vyzerajú, chutné aj naozaj boli. Balenie obsahuje tri guličky podľa príchute, ktorú si zvolíte. Povrch je trošku jemný a hrubý, konzistenciou mi pripomínal marcipán. Vnútri sú plnené akoby pastou. Ich chuť je horkastá a čokoládová. Každopádne sú úžasné a lahodné.

Moje hodnotenie: 5/5.

Rawmeo guličky recenzia

Ďalšími dezertnými guľôčkami boli od tej istej značky tieto tri kokosové. Ako môžete vidieť, sú svetlejšie a posypané kokosom. Chuťovo sú podobné tým čokoládovým, akurát by som povedala, že tieto sú o niečo sladšie. Sú taktiež bio a raw. Obsahujú tiež datle a slnečnicové semienka.

Moje hodnotenie: 5/5.

Rawmeo guličky recenzia

18 comments:

  1. Samé mňamky! Tiež sa chystám ich vyskúšať :)

    ReplyDelete
  2. Všetko takéto milujem ! Hlavne tie tyčinky :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  3. They don't look like the most delicious thing in the world but I'm sooo curious to try one of those bars!! Specially the apricot one! :)
    Thank you so much for your comment dear! You are a amazing and sweet person! <3

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. I love chocolate and candies, these ones seems to be delicious! Hope you have a very nice weekend!
    DenisesPlanet.com

    ReplyDelete
  5. Delicious and healthy ♥
    Hope u had a great one too :)

    ReplyDelete
  6. But it´s healthy, that´s important, haha.
    You´re welcome :))

    ReplyDelete
  7. inde ako v eshope sa asi zohnať nedajú však? vyzerajú lahodne!
    LadyinBlack

    ReplyDelete
  8. Neviem o tom, ja som ich videla len na e-shopoch :)

    ReplyDelete
  9. Lovely post, dear! .xx

    http://www.fayeisabella.co.uk

    ReplyDelete
  10. Thanks for sharing! They look great -Hanna Lei

    Latest Post: Fitness Friday Lean Greens Review

    ReplyDelete
  11. These look great!! Thanks for sharing!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  12. Looks so delicious!

    Hugs,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    ReplyDelete
  13. Rosanna Briguglio20 April 2016 at 10:47

    Yum, they look great!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    http://rosesrooftop.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Boží blog :) nejvíc mě dostala ta myška na kurzoru když pochybuji myší :D hodně luxusni :) takovýhle články přímo miluji o jídle a navíc zdravym :D děkuju moc za inspiraci :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)