{Tips} Snacks to school

Tipy na zdravé desiaty do školy
* prvé poschodie krabičky obsahuje okrem paličiek aj väčšiu nádobku, šalát pozostáva z poľného šalátu, kápie, cherry paradajok a chia semienok *

Všetkým prajem príjemný a pekný deň. Až na mierne ochladenie posledných dní a neskutočné kvantum informácií na učenie sa, sa mám pomerne fajn a onedlho tu pribudne ďalší článok so sumarizáciou posledných dní. Dnešný článok som plánovala už nejakú dobu a keď mi prišiel tento rozkošný bento box z Aliexpresu, neváhala som ani minútu a začala poctivo pracovať na najdôležitejšom materiále pre takýto článok - na fotografiách. Čo sa teda v mojom bento boxe objavilo za posledných pár dní? :)

Tipy na zdravé desiaty do školy

* prvé poschodie je tie možné "rozdeliť" na dve priehradky - v jednej sú sušené banány a brusnice, v druhej zasa nakrájaný banán // banán je moje obľúbené ovocie ♥ a sušené banány si dám aj keď mám chuť na niečo sladké *

Tipy na zdravé desiaty do školy

* na tejto fotografii je opäť šalát, ktorý pozostáva z poľného šalátu, kápie a tentoraz aj z ovčieho syru a chia semienok // v druhej priehradke je zasa klasický ľadový šalát s chia semienakmi // červenú papriku a kápiu milujem, pretože sú pomerne sladké a bez šalátu si neviem žiaden zeleninový "šalát" ani len predstaviť :) *

Tipy na zdravé desiaty do školy

* opäť sušené brusnice, sušené banány a lámané piškóty // piškóty sú jednou z vecí, na ktorých som závislá *Q* *

Tipy na zdravé desiaty do školy

* toto je u mňa úplná novinka - tvaroh s kúskami jabĺk a škoricou + čerstvé biele hrozno ♥ 

Tipy na zdravé desiaty do školy

* ľadový šalát + lieskové oriešky, lámané piškóty a pár sušených brusníc // zelená paprika, kápia, mozzarella a mrkva // a konečne je na obrázku aj mozzarella, na ktorej som závislá už pomaly dva roky *///* *

18 komentárov:

  1. Monica Rae8:41

    Samé mňamózne veci! ♥
    Určite vyskúšam všetko z toho ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vtipná krabička na jídlo a celkém zdravá jídla =)

    Pěkný víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nina18:52

    Super tipy. Ja nikdy neviem, čo si mám zobrať na desiatu. Vďaka tvojím tipom to bude jednoduchšie. Krásny desiatníček.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This looks amazing! I want some! Share?!

    xx,
    Abby
    www.houseofakih.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Caroline Cor0:49

    Ach ta tvoja mozzarela :DDDD .. ale tie čokoládové srdiečka musli boli fajné :DDD piškóty haha... aj Sarah musíš nejaké poslať!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Omg your box is so cute! I love your ideias ^_^

    http://free-colors.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adorable and delicious!!!!!!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. So cute!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie srdiečkové musli sú všetky chutné! I keď najviac mi chutia tie čokoládové a kokosové ♥
    Hej moje zlatíčko ♥ Dúfam, že sa ešte niekedy uvidíme :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Som rada, že som aspoň trošku pomohla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pôvodne som chcela inú, no bola vypredaná. Ale táto je tiež rozkošná ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ana Carolinaa17:11

    So cute and yummy!

    Beijos

    BlogCarolNM

    FanPage

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Denise19:00

    All looks so healthy, I like this idea, to have healthy snacks with me! Hope you have a lovely weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. The snacks look delicious!

    LUXESSED

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Naďa Černá15:32

    Mňam všetko to vyzerá super a ten box takisto ! :)

    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gil Zetbase16:06

    Looks so delicious!

    Have a nice week-end!

    Photographer Gil Zetbase

    http://www.gilzetbase.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)