spring wishlist.


Všetkým, ktorí sa dnes zastavili na mojom blogu, prajem pekný a príjemný večer. Za poslednú dobu sa mi opäť nahromadilo pomerne dosť produktov, ktoré by som chcela vyskúšať. Môj predošlý cieľ boli určite bio a vegánske dobroty, ktoré ste mohli vidieť v článku Zdravé mlsanie. Teraz by som sa však chcela sústrediť najmä na kozmetické produkty, i keď tu nájdete opäť aj veci z iného súdka. Chceli by ste teda vedieť, čo sa na mojom zozname prianí beauty vecičiek nahromadilo? Čítajte ďalej a možno aj vy nájdete niekoľko zaujímavých produktov :)

* * Tvár * *
Doposiaľ som vlastnila len jednu očnú linku v pere, ktorá bola z jedného zahraničného e-shopu. I napriek tomu, že tekuté očné linky so štetčekom milujem, rozhodla som sa svoju zbierku rozšíriť o minimálne jednu čiernu linku v pere. Rozhodla som sa pre Bambi od značky Dermacol. Páči sa mi dizajn, tvar aplikátora a za takúto cenu je balenie 5 ml naozaj uspokojivé.

Vlastním celkom štyri lícenky a jednu paletku, ktorá taktiež jednu obsahuje, no iba jedna z nich má podobný svetlooranžový odtieň, ako tá na obrázku. Pre mňa je jednoznačne tento odtieň najlepší, najviac mi vyhovuje. Z času na čas túto farbu zamením za sviežejšiu, ružovejšiu, avšak bez tejto neutrálnej farby sa určite nezaobídem :)


* * Telo * *
Kórejská kozmetika patrí medzi moje obľúbené beauty produkty. Kórejčanky proste vedia, ako sa starať o svoju pleť, vlasy a telo. I napriek tomu, že je tento jemný peelingový gél určený na pleť, ja by som ho rada vyskúšala na telo. Je od značky Natuer Be Be The Natural, ktorá bola doposiaľ pre mňa neznámou a možno aj vďaka tomu by som daný produkt rada vyskúšala.

Bione je prírodná a bio značka kozmetiky, ktorá pochádza z Česka. Jeden produkt od tejto značky som už mala. Bolo ním telové mlieko s mandľami, ktoré  malo jemne sladkastú vôňu. 500 ml balenie nestojí ani štyri eurá a i napriek tomu ponúka pôžitok celému telu a zmyslom. Tentokrát som sa rozhodla pre jemné telové mlieko čokoládové


* * Parfémy * *
Tentoraz tu nemám žiaden špeciálny parfém, ktorý by som chcela vyskúšať. Stále mám doma niekoľko otvorených, ktoré by som už rada spotrebovala a okrem toho som si pred niekoľkými týždňami objednala jeden od značky Avon. Avšak tento maličký má iba 5 ml a rozkošný flakón, ktorému som jednoducho nemohla odolať.


* * Jedlo * *
Tentoraz by som rada pre zmenu vyskúšala čistú čokoládovú tyčinku, bez proteínu. Malinová 65% čokoláda taktiež nevyzerá zle. A našla som na Notino aj úplnú novinku - sušené kokosové mlieko, ktoré mám už dokonca v košíku!

  

* * Vlasy * *
Prírodná, bio, z prvotriednych surovín, vyrábaná na Slovensku. Presne taká je prírodná kozmetika značky Soaphoria, o ktorej ste sa mohli dočítať nielen z recenzií na mojom blogu, ale aj z recenzií na mnohých iných, keďže v poslednom čase sa dostala do povedomia naozaj širokej verejnosti. Momentálne používam šampóny, ktoré som mala možnosť otestovať vrámci recenzií, no určite by som chcela do zbierky aj nejaký od Soaphorii.

21 comments:

  1. That first product looks amazing! Definitely going to look into it!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  2. Awesome!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  3. Ten Balancoshamp mám, je dokonalý! ♥ A ani si nevieš predstaviť, ako krásne vonia ♥

    ReplyDelete
  4. Wow i want that chocolate as well
    Great spring wishlist,

    Have a great day!

    http://www.thebandwagonchic.com/

    ReplyDelete
  5. Ah! Wished they had these in the states!

    Thank you for visiting my blog, hope to see you back to check out my latest design!

    Xx- Julie



    Haute Khuuture Blog

    ReplyDelete
  6. Vija Turatriková13 April 2016 at 19:28

    Skvelý wishlist! :)
    CAROLINE

    ReplyDelete
  7. Objednala som si od Soaphorie šampón pre poškodené a suché vlasy, tak uvidíme *///*

    ReplyDelete
  8. Great review

    Sxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  9. :D ja mám stále na vlasy žihľavový šapón (stará dobrá klasika), ale asi by už potreboval vymeniť :DDD parfumov mam z Oriflamu po milu Jarmilu, ale stále sa nájde nejaký, ktorý by som chcela :)

    ReplyDelete
  10. Žihľavový je jeden z najlepších :)

    ReplyDelete
  11. nice wishlist!
    have a great weekend
    xx,
    http://evelyn-halim.blogspot.co.id/

    ReplyDelete
  12. Lovely post! I like your blog, let me know if you would like to follow each other!

    adelelydia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Your blog is absolutely gorgeous! I´m following ~

    ReplyDelete
  14. Love your wishlist! Thanks for your wonderful comment on Qing's Style Please always keep in touch, I would love to hear from you!

    Follow me @qingsstyle on Instagram and Twitter!

    ReplyDelete
  15. Great selection!

    xoxo Eva | www.evakindles.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)