{Naxo.cz} What my mom got?

Všetkým prajem pekný a príjemný deň. Pred niekoľkými týždňami som vo svojej e-mailovej schránke našla e-mail s ponukou na spoluprácu s českým e-shopom Naxo.cz, ktorý je zameraný na predaj dámskeho oblečenia všetkého druhu. Zaujímavá ponuka, povedala som si, keďže jednoduché basic kúsky sú jednoznačne základom každého šatníka nejednej ženy. Avšak aj v tomto prípade som do recenzie zapojila aj maminu.

Mala som možnosť vybrať si niekoľko kúskov akéhokoľvek oblečenia v istej cenovej relácii. Opýtala som sa teda maminy, či by nepotrebovala alebo nechcela nejaké nové oblečenie a tak nenápadne vyzvedala, čo by to mohlo byť. Mamina, samozrejme, nemala ani najmenšie tušenie, čo plánujem. Dozvedela sa to až vo chvíli, keď som jej daný balíček podala do rúk. Bola veľmi prekvapená a netušila, čo sa deje, keďže ona žiaden balíček neočakávala. Sama ale potom uznala, že to bolo milé a príjemné prekvapenie, čo ma veľmi teší. Spoločne sa teda chceme touto cestou poďakovať aj e-shopu, vďaka ktorému má moja mamina zasa o pár kúskov oblečenia naviac. Čo si teda mamina v balíčku našla? :)


naxo.cz

Prvým kúskom, ako už môžete na fotografiách vidieť, je jednoduchý biely top na ramienka z príjemného a ľahkého, vzdušného, materiálu. Je veľmi pohodlné a na dotyk príjemné, jemné. Je vo veľkosti L, aj preto je trošku voľnejšie. Rovnako ako aj ja, aj mamča má rada voľnejšie, nie príliš priliehavé, kúsky, v ktorých dokáže telo dýchať.

Nerada tiež nosí príliš výrazné a sýte farby, no predsa len som jej chcela objednať aj niečo farebnejšie. Druhým produktom je teda jednofarebný, tmavomodrý kardigán, t.j. granátovej farby, s vreckami po bokoch. Je strednej dĺžky a keďže je to kardigán, nemá žiadne zapínanie. Podobne ako prvý produkt, aj tento je z jemného a ľahkého materiálu, preto je vhodný na jarné obdobie alebo počas leta, keď pofukuje chladnejší vietor.

S oboma kúskami je nadmieru spokojná nielen najdôležitejšia žena a osoba môjho života zároveň, mamina, ale aj ja. Oblečenie nebolo ani príliš drahé a dodacia lehota bola do jedného týždňa. E-shop zasiela aj na Slovensko, no poštovné je o niečo drahšie, ako v iných internetových obchodoch.

naxo.cz

* Chcete nový kúsok, no nechcete zaň utratiť príliš veľa peňazí? Prezrite si tovar v akcii a možno nájdete práve to, čo hľadáte :) *

Naxo.cz

10 comments:

  1. Nice look!
    Chiara
    www.chiaraangiolino.it

    ReplyDelete
  2. Ten kardigán je dokonalý! ♥

    ReplyDelete
  3. That is a very cool outfit. Sweet hearts :) Thanks for the nice comment on my blog. Following yours for sure :)

    All Things Bright and Lovely

    ReplyDelete
  4. Like the style ;)

    xx

    Mónica Sors

    MES VOYAGES À PARIS

    NEW POST: PLAID SHIRT + MAYAN LUXURY

    ReplyDelete
  5. Effortlessly pretty!

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. Love that colour!

    Sxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  7. Krásny je naozaj! Až jej ho závidím, haha.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)