Nail Care Routine

Pekný deň prajem. V posledných rokoch sa značka Sally Hansen dostala do podvedomia pomerne dosť ľudí a nie je tomu dávno, kedy aj na Slovensku bola novinkou. V týchto končinách je známa prevažne svojimi lakmi na nechty, špeciálne tými gélovými. Nebyť toho, že som sa rozhodla si nechty viac nelakovať, určite by som po nejakom gél-laku od SH siahla. Avšak značka neponúka iba laky na nechty. Zameriava sa aj na rôzne kozmetické pomôcky a nechtovú starostlivosť. V dnešnom článku sa budem venovať produktom, ktoré používam v rámci svojej starostlivosti o nechty :)


Lak na nechty Sally Hansen Nail Nutrition s výťažkami zo zeleného čaju a bambusu má za úlohu slabé nechty predovšetkým spevniť. Pomáha aj pri ich raste a vyživení. Zabraňuje ich štiepeniu a lámaniu. Práve zloženie zo zeleného čaju a bambusu napomáha ich spevneniu. Zo dňa na deň sú tak pevnejšie, zdravšie a lesklejšie. Zelený čaj je antioxidant, okrem iného známy tiež pre svoje hojivé a regeneračné účinky.

Lak používam raz za týždeň, pričom ho nechám na nechtoch dva až tri dni. Potom si dám prestávku, niekoľko dní až týždeň, a proces zopakujem. Je to jeden z najlepších lakov určených na spevnenie a vyživenie nechtov. Je dokonca ešte lepší, ako nechtová starostlivosť 8v1 od značky Eveline cosmetics. Vďaka nemu boli moje nechty pevné, silné a neštiepili sa. I keď ho nepoužívate v dlhších intervaloch, vaše nechty neslabnú, čo je asi najväčšia výhoda. Ponúka tak naozaj dlhodobé a viditeľné účinky.

Moje hodnotenie: 5/5.


Výživný olej Sally Hansen Vitamin E Nail Cuticle Oil navracia nechtom i kožičke zdravý vzhľad. Je ideálnym pomocníkom pre krehké a nerovné nechty, ktoré sa ľahko lámu a suchú nechtovú kožičku a zádery. Hĺbkovo hydratuje, predchádza štiepeniu a lámaniu, posilňuje nechty. Produkt ponúka komplex z prírodných esenciálnych olejov s pšeničnými klíčkami, marhuľovými jadrami a saflorovým olejom, aloe a panthenolu, vďaka čomu sa rýchlo vstrebáva a pomáha vyživovať aj samotné nechty, aj nechtovú kožičku.

Olejček som používala aj na nechty, aj na nechtovú kožičku. Po nanesení sa do nechtov a kožičky vpije po niekoľkých minútach, poprípade úplne do 10-15 minút. Záleží od toho, aké množstvo olejčeka nanesiete a či ho nanášate len na nechty alebo aj kožičku. V spojení s lakom na posilnenie je to naozaj paráda dvojka. Nechty sú oveľa krajšie, hladšie, pevnejšie. Pomohol mi hlavne v boji s maličkými zádermi a suchou kožičkou. Mám ho už mesiac a stále mám viac ako 3/4 balenia!

Moje hodnotenie: 5/5.


Klieštiky na nechty Sally Hansen Clip-n-catch Nail Clipper sú pomôckou, ktorú som už niekoľko rokov nepoužívala. Rozhodla som sa k nej napokon vrátiť a neoľutovala som. Klieštiky majú pekný, strieborný, minimalistický dizajn a tie biele veci, ktoré vidíte po stranách, slúžia na zachytávanie nechtov. Naozaj šikovná vecička, čo poviete? Nechty odštiknú takmer dokonale, úprava pilníkom je potrebná len minimálne - aspoň v mojom prípade.

Akurát mi na tejto pomôcke prekáža to, že majú veľmi silný "stisk". Ono je to v konečnom dôsledku super, lenže v mojom prípade, ak mám nechty trošičku krehkejšie a jemnejšie, trošku to bolí, keďže pred odštiknutím sa mi akoby "zlomia". A niekedy mám naopak problém, že mám veľmi silné nechty a neviem klieštiky skoro vôbec stlačiť, haha.

Moje hodnotenie: 4/5.


Tieto tri vyššie uvedené produkty môžete nájsť na e-shope Parfémy-Elnino. Pridávam však ešte dva produkty, bez ktorých by som si svoju starostlivosť o nechty nevedela predstaviť. Jedným z nich je jeden z najlepších pilníkov na nechty, aké som kedy mala. Bol priložený ako darček k časopisu pred niekoľkými rokmi a mám ho doteraz! Naozaj kvalitný a šetrný k nechtom.

No a druhým, v tomto prípade aj posledným, produktom je lak na nechty Sililevo. Keďže som umelecká duša a rada kreslím, maľujem, poprípade tvorím niečo iné, mám takmer ustavične od niečoho špinavé ruky a nechty. Pred niekoľkými rokmi sa mi na nechtoch palcov urobili také akoby biele priehlbinky. Na kožnom sa vylúčili všetky možné známe ochorenia nechtov, no môj anjel strážny, moja kožná, mi odporučila ešte tento lak. Stojí cez 10€, no používam ho len z času na čas a len na tieto dva miesta.

Keď ma nechty na týchto miestach bolia, poprípade spôsobujú inú, takmer nebadanú, nepríjemnú bolesť, nanesiem si na ne tento lak a bolesť do niekoľkých minút zmizne. Ako som už písala, používam ho len naozaj minimálne, no ak máte podobný problém ako ja a neviete si rady alebo vám nič nezaberá, určite ho vyskúšajte.

Moje hodnotenie: 5/5.



26 comments:

  1. Sally Hansen mám veľmi rada ♥

    ReplyDelete
  2. Wonderful post of your nail care routine. Thanks for sharing, hope you have a great weekend!

    -Lily from With Love Lily Rose

    ReplyDelete
  3. Great post, looking forward for more.
    xoxo

    www.writingmeow.com

    ReplyDelete
  4. Excellent nail care routine! :)
    Luna
    http://www.fashionsnobber.com

    ReplyDelete
  5. Beautiful post of your nailcare routine.
    Thanks for your comment on my blog.
    Kiss :)
    Laura

    www.alidipolvere.it

    ReplyDelete
  6. Great post!

    Would you like to follow each other on GFC and FB? If you follow let me know on my blog....I will follow you back

    Have a nice day!

    My Tester Mania

    ReplyDelete
  7. I love this post about your nails, it reminds me that I have to do my nails hahaha! :D
    My blog here

    ReplyDelete
  8. This is such a helpful post! Thank you for sharing!!

    The New Girl Blog

    ReplyDelete
  9. really helpful post.. I love Sally Hansen Product thanks for visiting me....
    glamorous-guilt.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. This was so useful and such a unique post, love it!

    www.blossomikebana.com

    ReplyDelete
  11. Parádní péče! Já teď používám zpevňující lak od Avonu a tyčinky od Weledy :)
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  12. Skvelý článok :) S nechtami som poslednou dobou mala naozaj veľké problémy, stále sa mi lámali a štiepili, no nevedela som prečo. Klieštiky na nechty ktoré máš v článku mám aj ja. Sú naozaj skvelé a vždy ich mám pri sebe :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  13. Sally Hansen has some of the best nail products, thanks for sharing!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    ReplyDelete
  14. Klieštiky sú super, len sa ich treba naučiť používať, haha.

    ReplyDelete
  15. Tyčinky som nikdy nepoužívala a ani nemienim. Osobne v tom nevidím zmysel, no spevňujúci lak od Avonu môže byť fajn.

    ReplyDelete
  16. Oh, I´m glad that my post reminded u to do that, haha :D

    ReplyDelete
  17. Som veľmi vďačná, že som svoje nechty zverila do starostlivosti tejto značke :)

    ReplyDelete
  18. Thanks so much for sharing I love Sally Hansen!

    ReplyDelete
  19. Oh wow! I don't have a nail routine like this but sounds awesome :)

    MONDAY PROJECTS

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)