Marocký arganový šampón s rumančekom & tuhý parfém

tuhý parfém Honey Suckle

Pekný a príjemný deň prajem. V poslednej dobe pociťujem neskutočnú radosť a pocit spokojnosti. Neviem či je to tým, že si píšem s novými ľuďmi, ktorí mi dodávajú pozitívnu energiu, či je to pomerne chválitebnými výsledkami v škole alebo či je to len proste tým, že som sa začala radovať z každého dňa a začala si oveľa viac všímať a vážiť maličkosti všedných dní. Nech už je to čokoľvek, som za toto obdobie vďačná a cítim, že ma to istým spôsobom obohacuje a posúva vpred.

Toľko k môjmu životu za posledné dni. Poďme sa teraz vrhnúť na recenziu posledných dvoch produktov, ktoré mám z e-shopu Natureal.sk. Donedávna to bol celkom neznámy e-shop aj pre mňa, no získal si ma predovšetkým sortimentom, ktorý ponúka a značkami, ktoré tam môžete nájsť. Časť produktov, ktoré som v balíčku od e-shopu dostala, ste mohli vidieť už v článku s názvom Monday summary.. Jednalo sa o dve vonné sviečky v prekrásnom balení, ktoré som dostala ako darček a ktorých obaly mi doteraz žiaria v izbe. Hlavnými produktami, ktoré balíček obsahoval, boli BIO Marocký arganový šampón s rumančekom bez SLS a tuhý parfém s názvom Honey Suckle.

* Vonné sviečky *
vonné sviečky


Marocký arganový šampón s rumančekom

BIO Marocký arganový šampón obsahuje extrakty nielen z rumančeka, ale aj z citróna. Slúži predovšetkým na podporu lesku a vďaka arganovému oleju budú vaše vlasy dokonale vyživené. Arganový olej dodáva vlasom pevnosť, lesk, obnovuje ich a posilňuje. Vyživuje pokožku hlavy a tvorí prevenciu pred tvorbou lupín. Šampón vonia veľmi sviežo s príjemne - naozaj je tam cítiť nevtieravá citrónová aróma, ktorú uvítate hlavne v letných dňoch, keď sa vám svieža vôňa udrží vo vlasoch. Neobsahuje SLS.

Má stredne vodnatú a priehľadnú konzistenciu. I napriek tomu, že som sa do tohto šampónu zamilovala na prvé použitie, musím podotknúť, že mi trošku vadí jeho konzistencia. Keď nanesiete na vlasy klasický šampón, vytvorí peknú penu a dokážete ho jednoducho rozotrieť do vlasov. V tomto prípade musíte pumpičku stlačiť viackrát, aby ste si dokázali šampón naniesť na všetky potrebné miesta. Tvorí miernu penu, no i napriek tomuto vlasy zanechá dokonalé čisté, prevoňané a hlavne odstráni mastnotu! Doteraz som mala skúsenosť, že keď som použila o niečo väčšie množstvo šampónu, moje vlasy rýchlejšie zmastneli. V tomto prípade sa takejto situácie nemusíte obávať.

Moje hodnotenie: 5/5.

Marocký arganový šampón s rumančekom

Zloženie: Aqua, Caprylyl Capryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Hydrolized Wheat Protein, Xanthan Gum, Citric Acid, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Quillaja Saponaria (Soap) Bark Extract, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Anthemis Nobilis (Roman Chamomile) Flower Oil, Citrus Limonum (Lemon) Peel Oil, Citral*, Geraniol*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*. *Occurring Naturally In Essential Oils


tuhý parfém Honey Suckle

S tuhým parfémom som doteraz nemala skúsenosť. Aj preto som si povedala, že je to zaujímavý nápad a zvolila si jeden maličký s vôňou Honey Suckle. Prišiel mi v takejto krásnej fialovej krabičke s nádhernými ornamentmi. Aj túto som si nechala na pamiatku. Rovnako ako aj sviečky, aj tento je vsadený do prekrásnej malej nádobky so zdobením. Jednoducho sa tak vojde do väčšej aj menšej kabelky a vy ho môžete mať prakticky kedykoľvek poruke.

Tuhý parfém je zložený z včelieho vosku, aloe vera, jojobového oleja, oleja z pšeničných klíčkov a éterických olejov. Za voľbu Honey Suckle som nesmierne vďačná, pretože je to veľmi výrazná, ženská, kvetinová vôňa ako stvorená na jar. Úplne mi pripomenula čaro a vôňu prababkinej jarnej záhradky plnej nespočetne veľa kvetov, farieb a vôní.

Parfém si nanášam na predlaktie a za uši. T.j. na miesta, kde by sa mal nanášať aj akýkoľvek iný parfém v prípade, že chcete predĺžiť a zvýrazniť jeho účinok. Nelepí pokožku a vpíja sa do niekoľkých minút. Prstom jemne niekoľkokrát prejdete po voskovom povrchu a následne nanesiete na požadované miesta.  Pre jemnejšiu vôňu naneste na miesta raz až dva razy. V prípade, že chcete vôňu o niečo intenzívnejšiu, naneste parfém dva alebo tri razy na dané miesto. Vôňa na pokožke vydrží zhruba štyri až šesť hodín.

Moje hodnotenie: 6/5.

tuhý parfém Honey Suckle

tuhý parfém Honey Suckle

16 comments:

  1. Coco La vie en rose22 April 2016 at 10:35

    Amazing pics and products! I love the packaging!!
    Baci, Valeria - Coco et La vie en rose NEW POST

    ReplyDelete
  2. Ten šampón vyzerá skutočne nádherné, kúpila by som si ho už len kvôli obalu! ♥

    ReplyDelete
  3. Ten parfém, pokud tomu rozumím dobře, že se jedná o parfém, jsem v Maroku viděla.. nevím zdali stejný, ale obdobný určitě.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  4. Má to všetko krásne obaly ! :) O tomto eshope som ešte nepočula, ale vyzerá skvelo :)
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Beautiful post,dear! I will be very glad if you will come to me )) Kisses NEW POST!!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/04/blog-post_22.html

    ReplyDelete
  6. Ten šampón vyzerá zaujímavo, hlavne pretože neobsahuje sulfáty... (:

    http://www.danielainthelibrary.com/

    ReplyDelete
  7. These products look fabulous! Great post girlie.

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  8. Obsessed with the packaging!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  9. Those products look fabulous.

    www.mydailywear.co.uk

    ReplyDelete
  10. To si asi budu muset kopit! =o)

    http://dreamofadventures.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)