{Ayucare} Zubná pasta Neem

Ayucare Zubná pasta Neem

Pekný a slnečný deň vám prajem. Pred niekoľkými mesiacmi som si povedala, že sa nechcem len zdravo stravovať a dodávať svojmu telu každodenný potrebný pohyb. Chcela som urobiť niečo pre svoje telo aj z iného pohľadu. Začala som sa viacej zaujímať o prírodnú kozmetiku a veci s ňou spojené. Nielenže je kvalitou oveľa lepšia a šetrnejšia k telu, je tiež vyrábaná z prírodných a BIO surovín, je ekologická a hlavne, nie je testovaná na zvieratách.

Ku všednému dňu patrí aj ústna hygiena. Ani v tomto prípade by sa nemal zanedbať výber zubnej pasty, i keď je to len pasta určená na čistenie zubov. Niekoľko mesiacov dozadu som mala istý kožný problém, ktorý sa mohol vyskytnúť aj v rámci alergie spôsobenej na fluorid. Odvtedy už vyhľadávam iba zubné pasty, ktoré tento prvok neobsahujú. Príkladom na takýto produkt je aj neemová zubná pasta od značky Ayucare, ktorú nájdete v e-shope Bionatural.

Obsahuje výťažok z listov indického stromu Azadirachta indica, iným menom neem, ktorý sa po tisícročia využíva v Indii k ústnej hygiene. V tradičnej ajurvédskej medicíne sa využíva na liečbu ďasien a odstráneniu zubného kameňa. Neemová pasta pomáha udržiavať zuby silné a zdravé a zanecháva v ústach príjemný svieži pocit.

Pasta je klasickej bielej farby a obsahuje mentolovo-rastlinnú arómu. Je veľmi jemná a šetrná ako k zubom, tak aj k ďasnám. Zuby si čistím najmenej tri minúty, väčšinou dvakrát denne a používam naozaj len malé množstvo samotnej pasty. Mám pocit, že od používania sa zlepšila nielen citlivosť mojich zubov na rôzne potraviny, ale sa aj spevnila moja zubná sklovina.

Moje hodnotenie: 5/5.

Ayucare Zubná pasta Neem

19 comments:

  1. Great review! this product looks great and sounds amazing! I would love to try it :) Thanks for sharing :)

    xx Jamie | With Love, Jamie

    ReplyDelete
  2. Have never heard of this,but it sounds awesome

    ReplyDelete
  3. Such great packaging!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  4. I am obsessed with these photos!!!!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  5. Kelsey & Kenecha26 April 2016 at 04:39

    Lovely post!

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca

    ReplyDelete
  6. Great review!

    Sxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  7. Woohhh never heard of it but you give a great review dear
    Love it.

    Have a great day!

    http://www.thebandwagonchic.com/

    ReplyDelete
  8. Have never seen the brand before but looks great x

    Beauty with charm

    ReplyDelete
  9. Tá vyzerá super už len designovo :)

    ReplyDelete
  10. Katarína Sládečková29 April 2016 at 14:34

    Tak táto zubná pasta ma veľmi zaujala. Najmä preto, že "Nem" znamená v maďarčine nie ... :D Asi sa po nej predsa len pozriem

    ReplyDelete
  11. Vidíš, a to som si ani nevšimla! :D

    ReplyDelete
  12. Už sa pomaly míňa, no pripravujem recenziu na ďalšiu zubnú pastu .3

    ReplyDelete
  13. Pasta může být dobrá :) mně zrovna ten fluor na zuby vadí...

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  14. Hezký článek a ty fotky jsou úžasné!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. V stredu som si ju objednávala a dnes prišla, takže som veľmi zvedavá ako mi bude vyhovovať :-)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)