{Akamuti} Hydratačný krém Levanduľa a gerárium

Akamuti Hydratačný krém Levanduľa a gerárium

Všetkým prajem pekný a príjemný deň! Posledné dni sa toho udialo toľko, že ani neviem, čím začať. Počasie sa zmenilo o 360° a vonku je opäť silný nárazový vietor, zima a dokonca aj dážď. Vyzerá to, že je jeseň a prichádza zima, nie leto. V pondelok mi prišli aj listy z univerzity, na ktorú som podala prihlášky. Boli viac-menej informačné - kedy a kde sa bude konať prijímacie konanie a v rámci druhej katedry, ako bude prebiehať následný výber uchádzačov o štúdium. Držte mi teda palce!

Vráťme sa ale späť meritu článku. Dnešný článok venujem druhému produktu, na ktorý som narazila na e-shope Bionatural. Doteraz som o značke nazývanej Akamuti ani len nepočula. V e-shope môžete nájsť rozličný sortiment, ktorý táto značka ponúka - telové a pleťové krémy, bio oleje určené pre starostlivosť o telo, rôzne mydlá, kvetinové vody a iné.

Hydratačný krém so sladkastou vôňou je príjemný, povzbudzujúci a ideálny pre každodennú hydratáciu pokožky. Levanduľa upokojuje zmysly a pomáha regulovať a vyživovať pokožku tela. Geránium zasa pokožku oživuje a dodáva jej zdravý lesk.

Hydratačný krém som začala používať niekoľko dní po doručení balíčku. Má veľmi výraznú, bylinkovú, prírodnú vôňu. Konzistenciou je stredne hustý, preto ho je potrebné pred aplikáciou na telo trošku rozotrieť medzi dlaňami. I napriek tomu sa ale na telo nanáša trošku ťažšie. Na pokožke vytvorí jemný mastný filter, ktorý sa vpije po niekoľkých minútach. Odporúčam používať v menšom množstve, pretože je to naozaj mastný krém. Pokožku po natretí hydratuje, zjemňuje a dodáva jej hebkosť a krásnu bylinkovú vôňu.

Zloženie: olej zo sladkých mandlí (Prunus dulcis), olej z marhuľových jadier (Prunus armenica), bio včelí vosk(Cera alba), extra bio panenský olivový olej (Olea europa), éterický olej Levanduľa (Lavendula angustifolia), éterický olej Geránium (Pelargonium graveolons). Citronellol* Linalool* Geraniol* Limonene* Citral*

Moje hodnotenie: 4/5.

Akamuti Hydratačný krém Levanduľa a gerárium

12 comments:

  1. Vyzerá fajnovo! ♥

    ReplyDelete
  2. Pěkný článek :) o značce jsem ještě neslyšela, ale krém má krásný obal :)

    ReplyDelete
  3. Na tento krém som už pozerala, ale práve som sa bála, či nebude príliš mastný. Ale kvôli vôni by som to snáď aj riskla :) Kam si si podávala prihlášku? Držím prsty ;)

    ReplyDelete
  4. Ďakujem veľmi pekne ♥
    Ešte o tom nebudem písať. Potom sa uvidí, keď to bude oficiálne :)

    ReplyDelete
  5. Máš prijímačky?? Myslela som že na medziodborovom nie sú, haha :D Hej no to počasie bolo úplne hnusné a depresívne :/ Ale teraz sa to nejak napravilo, tak snáď to vydrží. Inak krém vyzerá super :)

    ReplyDelete
  6. Veď som si podávala na dve fakulty, Kerka. Nepamätáš?! Tss :D A i keď chcem ísť radšej na druhú, na prijímačky idem tak či tak. Už len kvôli tým peniazom, ktoré som do toho vrazila :/
    Jops, dnes už je tu fajne teplúčko, i keď pod mrakom, ale oveľa lepšie, ako predchádzajúce dni :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)