Ziaja Goat´s Milk | Posilňujúci šampón s keratínom

Posilňujúci šampón s keratínom

Všetkým prajem príjemný deň. Pred niekoľkými dňami sa mi ozvala milá pani s ponukou nových produktov značky Ziaja na testovanie. Vybrala som si štyri produkty a dva z toho sú dokonca úplné novinky, ktoré u nás ešte v predajniach nenájdete. Všetko sa ale dozviete v pravý čas. V dnešnom článku sa budem venovať recenzii na šampón, ktorý je z kolekcie Goat´s milk, čiže kozie mlieko. Recenzie na produkty z tejto kolekcie som už, pokiaľ si spomínate, robila. Ak by ste si chceli prečítať o týchto produktoch niečo viac, kliknite sem.

Kozie mlieko je považované za elixír mladosti, pretože spomaľuje starnutie pokožky a dodáva jej pružnosť. Obsahuje množstvo proteínov, organických kyselín, vitamíny A a D a iné zložky. Vyživuje a hydratuje pokožku. Veľmi ma oslovila aj vôňa týchto produktov, ktorá je jemne nasladkastá a nevšedná, no zároveň zaujímavá a jedinečná.

Šampón je určený predovšetkým pre suché vlasy bez objemu, teda ako stvorený pre tie moje. Obsahuje keratín a proteíny z kozieho mlieka. Obnovuje narušenú štruktúru vlasov a zlepšuje ich pružnosť. Dodáva im prirodzený objem a lesk a okrem toho tiež uľahčuje ich rozčesávanie, čo je ďalšia šikovná vec aspoň v mojom prípade. Neraz sa mi stane, že mám vlasy ráno neskutočne domotané a musím s nimi doslova zvádzať boj, aby som ich poriadne, ale zároveň jemne, rozčesala. Ďalej by mal zanechávať vlasy poddajné a hladké. Aj tento bod je pre mňa veľmi dôležitý, pretože moje vlasy majú tendenciu poletovať kade-tade, a keď ešte vonku nedajbože fúka, viete si to predstaviť.

Musím skonštatovať, že tento šampón je jeden z najlepších, aké som kedy mala. Vlasy dobre umyje a očistí, zanechá ich krásne voňavé aj nasledujúci deň. Čo sa týka ich vzhľadu, sú oveľa viac poddajnejšie a uhladenejšie, už nevyzerajú ako poriadna kopa sena. A v poslednom rade spĺňa dokonale aj úlohu v rámci ich rozčesávania. Väčšinou si umývam vlasy večer, niekoľko hodín pred tým, než idem spať. Prv než zaľahnem do postele si ale vlasy poriadne rozčešem a vďaka tomuto šampónu už s nimi nemusím zvádzať taký boj (:

Moje hodnotenie: 5/5

Zoznam predajní
SC Aupark, Nám. osloboditeľov 1, 040 01 Košice
OC FORUM, Nám. sv. Egídia 3290/124, 058 01 Poprad
NC City Arena, Kollárova 20, 917 01 Trnava
OD Prior, Vajanského 4, 911 01 Trenčín

Otváracie hodiny: PO - NE: 9:00 – 21:00 hod., 8:00 – 18:00 hod. (OD Prior, Trenčín)

13 comments:

  1. Looks great! Thank you for sharing.

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    ReplyDelete
  2. I've seen this shampoo in a shop, but never bought it. Now I will think about it, thanks for a review :)

    ReplyDelete
  3. Miruska Petrova2 March 2016 at 19:05

    Tak to vyskúšam, aj čo sa týka pleti aj vlasov, mám pocit, že kozie mlieko je pre mňa ako stvorené. Dik za tip :-) snáď ked budem mať cestu do Košíc, zájdem do Optimy.

    ReplyDelete
  4. So cute! Great blog darling!

    Love and Peace,
    Dakota D.
    https://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  5. So cool that it is goats milk! Great post girl.

    XO, Jessi
    mywhiteT.com

    ReplyDelete
  6. looks like an amazing product

    lu | Coco&Louis

    ReplyDelete
  7. Hello! Nice review ^^ and thanks for comment on my blog! Sure, I like to support each other
    Following you on GFC #786, Mind follow back like you said? Have a nice day~

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  8. Your review was wroth reading, very informative. This looks like an amazing product. Would def, try this one, and would update you about my experience.

    ReplyDelete
  9. Sounds like a great product! Thanks for sharing :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  10. Kozie mlieko je naozaj super. Verím, že tvojej pleti len a len pomôže (:

    ReplyDelete
  11. You´re welcome ♥ Your blog is very nice ~
    I´m following u as well ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)