Nobilis Tilia ~ Artrogel

Nobilis Tilia Artrogel

Pekný deň prajem. Dnešná recenzia bude trošku odlišná od tých predchádzajúcich, s ktorými ste sa na blogu za tie tri roky mohli stretnúť. Dnešná recenzia bude o prírodnom produkte značky Nobilis Tilia, z e-shopu Návrat k prírode, ktorý som neobjednávala pre seba, ale pre moju maminu. Jedná sa o produkt Artrogel, čo je vlastne prírodný bylinný gél určený na používanie pri bolestivých stavoch.

Hlavnými látkami sú látky bioaktívne, t.j. éterické oleje, ktoré majú prekrvujúce, prehrievacie a antimikrobiálne účinky. Produkt je určený na lokálne použitie, priamo na bolestivé miesta. Pri aplikácii sa na pokožke môžu vytvoriť mierne začervenané miesta. Je to dôsledkom toho, že sa dané miesto prekrvuje a taktiež sa môže dostaviť mierny pocit tepla.


V rámci tejto objednávky som do recenzie chcela nejakým spôsobom zapojiť aj maminu a napadol mi práve tento produkt, keďže mamina trpí pomerne častými bolesťami rúk, ktoré sú spôsobené pracovnou záťažou a inými problémami, avšak tie tu rozoberať nebudem.

Keď som jej povedala, že je produkt určený pre ňu, veľmi sa potešila, no bola predsa len trošku skeptická, keďže podobných produktov v minulosti skúšala už niekoľko a väčšina z nich mala pre jej organizmus slabé, ba niekedy priam až nebadané účinky.

Produkt vás milo prekvapí už pri samotnom rozbalení, keďže veľmi príjemne, mentolovo a bylinne vonia. Skrátka prírodná nevtieravá vôňa. Má vodnatú konzistenciu svetlohnedej farby, takže sa ľahko a jednoducho rozotiera po pokožke. Pri prvotnej aplikácii navodzuje tiež pocit chladu a uvoľnenia.


Artrogel som objednala začiatkom marca a mamča ho začala používať hneď po doručení. Sama povedala, že je veľmi šťastná a rada, že mala možnosť tento produkt vyskúšať a že ma vôbec napadlo jej ho objednať. Je to naozaj jeden z mála produktov, ktorý jej uľavil od takmer večnej bolesti rúk s takmer okamžitými účinkami ihneď po aplikácii. Ako som už písala vyššie, prv sa dostaví chladivý efekt a neskôr nastupuje teplo, počas procesu prekrvenia daného miesta. Používa ho najmä ráno a večer, tesne pred spaním, pretože niekedy sa dokonca na neskutočnú bolesť rúk zobudila uprostred noci a nevedela si rady. Odkedy používa tento gél, nočné budenie je minimálne a ja som neskutočne šťastná - nielenže je bolesť takmer preč, ale mamča sa dokáže konečne aj poriadne vyspať :)

Na záver by som len dodala, že i napriek vyššej cene produktu sa nebojte ho vyskúšať. Ak máte naozaj podobný problém ako mamina alebo čo i len občasnú, no silnú, bolesť rúk, určite tento zázračný gél vyskúšajte. Určite neoľutujete a balenie 100 ml vám vydrží aj niekoľko mesiacov. Po vypotrebovaní tohto produktu jej určite plánujem kúpiť ďalšie balenie :)

Mamčine hodnotenie: 6/5 :)))

Nobilis Tilia Artrogel

3 comments:

  1. Musí byť skvelý! Asi ho kúpim ocovi, on má reumu.. dúfam že mu pomôže :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)