Neutrálne hnedé líčenie so Sleek i-Divine Au Naturel

* čo to mám preboha s vlasmi? :D *
Sleek i-Divine Au Naturel

Pekný deň vám prajem. V poslednom čase ma veľmi baví hranie sa a experimentovanie s rôznymi odtieňmi očných tieňov a do zbierky mi pribudli dokonca tri nové paletky. Prvou z nich, ktorá sa mi dostala do rúk je práve paletka očných tieňov od značky Sleek s názvom i-Divine Au Naturel 601, ktorú mám z e-shopu Krasotika.sk. Ako už z názvu vyplýva, obsahuje prevažne jemné, neutrálne a zemité odtiene, ktoré sú pre mňa ako stvorené, pretože prirodzené a skôr nenápadné líčenie preferujem oveľa viac. Ako teda paletka vyzerá? (:

Podobne ako aj iné, aj táto má matný čierny obal, v ktorom nájdete aj obojstranný štetec na aplikovanie očných tieňov a veľké zrkadlo. Obsahuje celkom 12 očných tieňov, medzi ktorými sa nachádzajú matné aj perleťové. Svetlé odtiene používam ako základ, tmavšie nanášam do záhybu oka a napokon tými najtmavšími dotváram cielený vzhľad a farbu.

Sleek i-Divine Au Naturel

Sleek i-Divine Au Naturel

Sleek i-Divine Au Naturel

Ponúkam aj náhľady všetkých tieňov, ktoré sa nachádzajú v paletke (:

Sleek i-Divine Au Naturel

Sleek i-Divine Au Naturel

Na skúšku som sa rozhodla staviť na jemné hnedé líčenie, s ktorým som šla napokon aj do mesta. Na celé viečko som naniesla trošku makeupu, ktorý mi poslúžil ako báza a vďaka ktorému ostali očné tiene presne tam, kde mali byť. Na celé viečko som následne naniesla najsvetlejší očný tieň s názvom NOUGAT, ktorý som zmiešala so svetlým perleťovým TAUPE.

Do háhybu oka som naniesla CAPPUCINO zmiešaný s REGALom. Tie mi poslúžili ako nejaká šablóna podľa ktorej som neskôr vedela, ako a kde rozotrieť dostratena ďalšiu tmavú kombináciu, ktorá pozostávala z tieňov BARK a MINERAL EARTH.

Nakoniec som nakreslila linku čiernou ceruzkou, na mihalnice som použila riasenku a na obočie tiene a ceruzku. Očné tiene som mala na očiach zhruba desať hodín, pričom počas prvých šiestich-siedmych hodín ostali takmer nezmenené. Po uplynutí tejto doby sa začali už mierne zlievať dokopy, avšak vyzeralo to akoby to tak malo byť (:

Moje hodnotenie: 5/5.

Sleek i-Divine Au Naturel

Sleek i-Divine Au Naturel

Sleek i-Divine Au Naturel

Sleek i-Divine Au Naturel

10 comments:

  1. wow great pigmentation and shades! you look great dear x

    www.darcia.pl

    ReplyDelete
  2. Discovering Glam15 March 2016 at 16:19

    Krásne líčenie. Paletku od Sleek ešte nemám ale ako tak pozerám tak by sa mi zišla.

    ReplyDelete
  3. Love the color on your eye! The color was quite stay and have a good pigmentation color <3

    xoxo
    Sharon
    www.snowman1314.com

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky, pristane ti to ♥ A to líčenie je super :3

    ReplyDelete
  5. Blogerka Klárka22 March 2016 at 18:39

    Jsi krásná! ☺ Paletka je nádherná i fotky máš hezké! ☺

    Blogerka Klárka

    ReplyDelete
  6. Ďakujem veľmi pekne ♥ Si zlatá :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)