Monday summary & haul

Všetkým prajem pekný a príjemný deň a dúfam, že ste si užili tieto veľkonočné sviatky v kruhu rodiny a blízkych rovnako dobre, ako aj ja. Viackrát som na blogu písala, žeby som sa chcela vrátiť do starých koľají, kedy som tu písala viac vecí zo života a podobne. K mesačným zhrnutiam sa neplánujem vrátiť, avšak budem robiť priebežné zhrnutia za istú dobu. Pripojím k tomu aj pár recenzií alebo vecí, ktoré som si za ten čas obľúbila. Poďme sa teda pozrieť na pondelkové zhrnutie :)

S T R E D A
V rámci posledného dňa školy pred veľkonočnými prázdninami sme boli so školou v Dome umenia, vypočuť si orchester Košickej filharmónie. Hralo sa dielo od Alexandra Rimskij Korsakova, Antar. Neskutočne krásne dielo, som veľmi vďačná, že som si ho mohla vypočuť v tomto podaní.
Pred vystúpením sme darovali kvety učiteľom, ku Dňu učiteľov a po vystúpení sme šli s M. a G. na bagetku a na kávu :)

Š T V R T O K
Opäť som sa začítala do knihy od Haruki Murakamiho, Bezfarebného Cukuru Tazakiho a rokov jeho putovania. Chýba mi už len niekoľko desiatok strán a knihu dokončím.
Štvrtok sa niesol aj v zmysle veľkého upratovania na sviatky. Spomínala som už, že ma neskutočne baví vysávanie?
A konečne sa mi podarilo zaužívať si skoré ranné vstávanie aj počas voľných dní.


P I A T O K
Po rokoch som sa konečne stretla s A*. Každopádne sme sa obaja zhodli na tom, že nemáme pocit, akoby sme sa videli po prvýkrát v živote. Deň sa niesol v znamení kávy, prechádzky parkom a následne naprieč mestom.

S O B O T A
Prvé veľkonočné dobroty a úprava nespočetne veľa fotografií. Opäť čítanie knihy od Murakamiho a dodatočné upratovanie.

N E D E Ľ A
Boli sme navštíviť s mamčiným priateľom jeho rodičov a moju starkú. Mamča nemohla, je chorá.
Okomentovala som po dlhej dobe niekoľko blogov, ktoré ma zaujali a musím si zvyknúť na časový posun, vďaka ktorému som si o niečo dlhšie pospala.

P O N D E L O K
Úprava posledných fotografií, pri ktorých boli aj tie, ktoré sú v dnešnom článku. Čítanie knihy, napísanie recenzií, oddych a klasická hudba.

* chia semienka konzumujem v poslednom čase pravidelne a je to moja závislosť *

Tieto vonné sviečky vo vôňach Nag Champa a Patchouli mi boli poslané ako vzorky a dokonca naviac, keď mi prišiel balíček z e-shopu Natureal. Bola som milo prekvapená, keď som uvidela tieto ručne vyrábané skvosty. Nielenže mi prevoňali izbu jemnými a orientálnymi vôňami, vyzerajú krásne aj na pohľad. Určite si ich ponechám ako dekoráciu, keďže sviečky už vyhoreli. Tiež v sebe držia ešte stále dané vône. Pekný a milý darček pre niekoho, kto má rád umenie a taktiež nevšedné vône. Moje hodnotenie: 5/5.



Ďalším z produktov, ktoré mám z e-shopu Natureal je tento ružový čaj Pukka a názvom Love. Neviem prečo, ale čaje s podobnými názvami mi prídu krajšie a radšej ich pijem. Sáčky sa nachádzajú v dizajnovom balení, ktoré je pekné nielen zvonku, ale aj zvnútra. Čo sa týka chuti, pripomína klasický bylinkový čaj, no jeho zloženie pozostáva z kvetu harmančeka, lipy, bazy, nechtíku, z koreňu sladkého drievka,  z kvetu ruže a levandule. Pijem ho hlavne večer, pred spaním. Prináša pokoj, uvoľnenie, ukľudnenie a nové myšlienky. Moje hodnotenie: 5/5.




Svetloružový rúž na pery od značky Tony Moly mám z e-shopu W2beauty, na ktorom nájdete veľa kozmetických produktov, ktoré pochádzajú z Južnej Kórey. Momentálne mi robí spoločnosť v škole a nosím ho v batohu každý deň pre prípad, žeby som chcela svojím perám dodať ružový nádych. A navyše lahodne jahodovo vonia. Viac sa o ňom dočítate tu.


Toaletnú vôňu Million Miles Away ste mohli vidieť v článku s jarným DM boxom, v ktorom som ju napokon obdržala. Vône od Essence mám rada, niektoré mi prídu naozaj jedinečné a táto je jednou z nich. Má sladkastú výraznú vôňu a čo ma prekvapilo najviac, je jej výdrž. Po opustení bytu ju na sebe zacítim aj 4 hodiny po použití, čo je na toaletnú vôňu pomerne dosť. Moje hodnotenie: 5/5.


Medzi moje momentálne obľúbené sprchové gély patrí jednoznačne tento zlatisto-hnedý od značky Ziaja, ktorý je z novej kolekcie Cupuacu. Pravdepodobne ešte na trhu nie je uvedený, no dostala som ho na testovanie od spoločnosti Ziaja. Má sladkastú exotickú vôňu a viac sa o ňom dočítate už čoskoro.

Druhým je sprchový gél značky Playboy s vôňou karamelu. Karamelovú sladkú vôňu veľmi nemusím, ale tento vonia tak lahodne, že mám chuť ho zjesť. Na pokožke vydrží vôňa ešte niekoľko hodín po sprchovaní a zanechá ju hebkú.



A napokon veci, ktoré som objednala cez Evičku z Aliexpressu. Jedná sa o malý hnedý bento box na desiatu a biely crop top s manga očami. Krabičky nosím do školy neustále, preto som konečne chcela poschodovú, do ktorej by sa mi toho zmestilo viac a navyše vyzerala rozkošne. Čo sa týka crop topu, tie veľmi nenosím, ale tomuto som jednoducho nemohla odolať. Ešte mi má dôjsť kryt s motívom Pikachu, tak dúfajme, že bude sedieť na môj telefón. Moje hodnotenie: obe 5/5.







Lícenku od Makeup Revolution v odtieni Fusion som si objednala spolu s paletkou Salted Caramel. Obľubujem zväčša lícenky s oranžovo-hnedým nádychom a pôvodne som si myslela, že takú aj objednávam, keďže fotografia v e-shope vyzerá práve v takomto odtieni. Chcela som už ale dlhšie vyskúšať výraznejšiu a živšiu farbu, takže mi tento odtieň neprekáža.. Má sýtu, ružovo-oranžovú, farbu a na líčkach vyzerá pri jemnej aplikácii ako prirodzená červeň. Je však dôležité s ňou zaobchádzať opatrne, pokiaľ nechcete vyslovene červené líca, čo by mohlo vyzerať trošku komicky. Tak ako každá z líceniek od MR, aj táto vydrží na tvári celý deň, a to aj bez potreby použitia podkladu. Neobsahuje žiadnu arómu. Moje hodnotenie: 5/5.



37 comments:

  1. Pisa16:58

    Great post dear! These products looks so fun! Beautiful pictures!
    XO Pisa ❤
    www.inlovewithmyclothes.com

    ReplyDelete
  2. To sú krásne vecičky (: hlavne to tričko a sviečky.

    Daniela

    ReplyDelete
  3. Oh very interesting products darling
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  4. I am obsessed with your blog and your cursor is so cool!

    ❤︎
    Dakota D.
    https://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  5. Great photos!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  6. Cara E20:57

    Great pictures!
    www.britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Esraa Bassiouny21:58

    Great pictures. How about we follow each other on bloglovin?

    ReplyDelete
  8. Rumela Dey02:36

    wow such a lovely post. Happy monday hope you have a n awesome rest of the week.
    My blog: RumelaTheShopaholic
    YouTube Channel : Latest video

    ReplyDelete
  9. Really cute!!

    xx
    Xin

    http://xincerely.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love everything! Your blog is so cute.

    -Lily from With Love Lily Rose

    ReplyDelete
  11. Nice photos!
    How cute is the tony moly lipstick is <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    chelsheaflo.blogspot.co.id/2016/03/review-etude-moistfull-collagen-cream.html

    ReplyDelete
  12. andrea jalčáková10:50

    Pekné fotky a mamke želám skoré uzdravenie. Úžasne si napísala recenzie :)

    Discoveringglam

    ReplyDelete
  13. Kawaii!

    xx www.opinionslave.com

    ReplyDelete
  14. Clo Dy14:27

    to tričko je ozaj super ! :)

    TeenMumy

    ReplyDelete
  15. I love all these goodies!

    www.luxessed.com

    ReplyDelete
  16. tento post je plny "juuuj" veciciek :)

    http://www.sheistheone.ch/

    ReplyDelete
  17. Veronica Lucy19:58

    Wonderful post, love it! :)

    Could you click on the links in this post (dress, bag and "Banggood")? I try to cooperate and I would be grateful for the help :)

    I encourage you to follow for follow, too :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    ReplyDelete
  18. omg love your lunch box and that anime eyes top. i loveeeee anime and i wish i had those eyes in real life LOL

    www.fionnac.com

    ReplyDelete
  19. Cute products! That top is so fun, haha!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  20. Jenn Dalisay14:20

    Love your purchases! They are so kawaii! Haruki Murakami will forever be my favorite author. :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl

    ReplyDelete
  21. I wish for that too xD One day I will wake up and maybe ... We will see, haha. I love anime since I was a child ♥

    ReplyDelete
  22. Thank you very much ♥
    I love your blog and you have such a great style, I´m following now :)

    ReplyDelete
  23. Ďakujeme veľmi pekne :) ♥

    ReplyDelete
  24. Thank you very much! I´m sooo glad ♥

    ReplyDelete
  25. Thank you very much ♥ It´s Azumarill ♥

    ReplyDelete
  26. Sviečky sú naozaj skvostné ♥

    ReplyDelete
  27. Fantail Flo10:27

    Wow lovely haul!

    ReplyDelete
  28. I have that tony moly lippie too, bought it cause it was just too cute!!

    ReplyDelete
  29. He´s definitely one of the best! ♥

    ReplyDelete
  30. It´s really adorable. I would like to buy them all :3

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)