Je suis la Licorne ft. Freedom Eyeshadow Palette

Freedom Eyeshadow Palette

Prajem všetkým pekný, príjemný a ružový deň. A že prečo ružový? No skrátka preto, pretože v dnešnom článku vám predstavím svoju novú paletku očných tieňov od značky Freedom, ktorú mám z e-shopu Notino.sk a na konci článku nájdete aj líčenie, ktoré sa nesie prevažne v ružovej farbe, so štipkou fialovej. Aké sú teda moje dojmy z používania malej Freedom paletky s týmito krásnymi odtieňmi?

Akonáhle som paletku na e-shope uvidela, povedala som si, že tieto očné tiene sú veľmi pekné a nevšedné, pripomínali mi líčenie rôznych rozprávkových postavičiek a mýtických bytostí. Ružové mi hneď evokovali obrázok jednorožca a tie modré a zelené zasa morské panny. Farby sú veľmi sýte , ľahko zafarbia oči už pri prvej aplikácii a obsahujú aj jemné trblietky. Paletka obsahuje aj rozjasňovač a obojstranný aplikátor.

Freedom Eyeshadow Palette

Na fotkách vyzerajú farby troška odlišne, pretože vtedy bolo pomerne zamračené počasie, no na e-shope nájdete ich reálne farby. Zľava doprava: svetlozelený, svetlomodrý, tmavofialový, vínový, svetlofialový a modrý očný tieň + rozjasňovač.

Freedom Pro Shade & Brighten Play paleta očných tieňov s rozjasňovačom

Freedom Eyeshadow Palette

S produktom som veľmi, ba priam až nadmieru spokojná. Ako som už písala na začiatku, táto paletka mi prišla akosi magická a čarovná. Neviem presne popísať ten pocit, no ak ma nejaká vec zaujme natoľko, ako táto, musím ju jednoducho mať. Prekvapila ma aj cenou, keďže nestála ani päť eur, čo je pre takéto kvalitné produkty naozaj nevídané a nevšedné.

Moje hodnotenie: 5/5

Freedom Eyeshadow Palette
  
Na líčenie som si vybrala svetlofialový a vínový očný tieň. Na celé viečko som najprv naniesla rozjasňovač, ktorý som použila ako podklad a na ten neskôr aplikovala svetlofialový tieň s trblietkami. Do záhybu oka som štetcom naniesla a rozmazala dostratena vínový očný tieň, ktorý má v skutočnosti sviežu a sýtu ružovú farbu. Potom som na viečko nakreslila očnú linku, horné a dolné mihalnice prešla čiernou riasenkou, na obočie aplikovala tmavohnedé tiene a na líca jemnú oranžovú lícenku.

Očné tiene som mala na očiach viac ako osem hodín a nebudem vám klamať - za celý deň nevybledli ani sa viditeľne nezliali do seba. Aj preto som vyššie písala, že v rámci takejto ceny je to až priam neuveriteľné. 


Páči sa vám líčenie? (:

Freedom Eyeshadow Palette

Freedom Eyeshadow Palette

Freedom Eyeshadow Palette

48 comments:

  1. Najprv som značku FREEDOM strašne podceňovala, no práve teraz som si ju zamilovala ♥ Vyzerá krásne :)

    ReplyDelete
  2. Tak tá je vážne nádherná, rovnako ako tvoje líčenie! :)

    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Kawaii box a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    http://hellomynameisev.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. such a lovely palette! you look gorgeous dear x

    darcia.pl

    ReplyDelete
  4. Tak tieto tiene vyzerajú super, tiež nad nimi už nejakú dobu slintám, tak som rada, že sa ti aj osvedčili a sú kvalitné. Líčenie tiež super, dosť sa ti hodí. :) Inak Makeup Revolution má veľmi podobnú paletku, tuším sa volá Mermaids&Unicorns, a pri tej som si hneď spomenula na tvoj blog, asi to bude tými "unicorns". :D A je vtipné sa teraz dozvedieť, že sa ti takéto farby tieňov aj naozaj páčia. :D

    ReplyDelete
  5. Líčenie ti k čiernym vlasom sluší :) mňa by asi mrzel farebný rozdiel medzi produktovou fotkou a reálnou, mne sa asi páčia viac tie farby z eshopu :D
    http://drewsbeauty.blogspot.sk/2016/03/narodeninova-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Paletka je úplne rovnaká. V článku som písala, prečo to vyzerá odlišne :))

    ReplyDelete
  7. Viem presne, o ktorej hovoríš! Rozhodovala som sa presne medzi týmito dvoma, no neľutujem :)

    ReplyDelete
  8. Aj ja som bola skeptická, no opäť sa mi potvrdilo, že aj lacnejšie alternatívy môžu byť a sú super! :)

    ReplyDelete
  9. such lovely shades of eyeshadow
    www.theglossychic.com

    ReplyDelete
  10. Hello,

    Wow, so beautiful ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    ReplyDelete
  11. Would love to connect with you, check out my blog!

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    ReplyDelete
  12. This palette matches your cursor! I wonder, is it the Marill pokemon? I see similarities but also subtle differences, hehe.

    http://www.deasynoel.com

    ReplyDelete
  13. Very interesting palate! I love the pink look!
    xx Belle

    ReplyDelete
  14. this palette is so perfect not just for spring but for autumn too!

    Jessica | notjessfashion.com

    ReplyDelete
  15. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  16. WOW! SUCH A PRETTY PALETTE!!!! LOVE THE COLORS AND THE LOOK THAT YOU HAVE CREATED!!!! VERY PRETTY DEAR!

    LOVE LOTS,

    TIN

    mypoeticisolation.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. The colours look fabulous on your eyes!

    www.luxessed.com

    ReplyDelete
  18. Loving these statement shades! They look beautiful on you!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  19. those colors are soooo bright and they look lovely on the palette. not colors i'd use personally but you did a great job for your look!

    www.fionnac.com

    ReplyDelete
  20. Oh what a gorgeous palette! I love the eye look you got going on <3

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    ReplyDelete
  21. Such pretty colors! I love how deep and bright they are!

    xx Leah / www.eatpraywearlove.com

    ReplyDelete
  22. Such pretty shades in that palette! Your eye makeup is beautiful.

    www.livinginsteil.com

    ReplyDelete
  23. Oh my god those colours are amazing! Gorgeous look you created! I think your blog is lovely by the way, let me know if you would like to follow each other!

    adelelydia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Love your blog!

    Can we follow each other I followed you? Visit me! www.fantailflo.com

    ReplyDelete
  25. great look! :D

    xoxo
    winscribbles.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Love what you did with the eyeliner. So hot!

    Cheers from the Philippines!
    - Seyra
    www.pavementsarerunways.com

    ReplyDelete
  27. Gorgeous palette. I love the purple colours <3

    Xx Eline | www.elinesreturnticket.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Thank you. I´m glad ♥

    I just love your blog! ♥ I´m following you now :)

    ReplyDelete
  29. love these colours, you look stunning!
    britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  30. I love the palette, gorgeous colours & I love your makeup look <3

    Serene | I Am Serene L

    ReplyDelete
  31. this looks great, these kinds of colors are my favorite!

    www.avecdanielle.com

    ReplyDelete
  32. I love these colors. They're just stunning!

    Stephanie ● Sartorial Diner

    ReplyDelete
  33. Oh very cute palette!
    Great eye makeup
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  34. What a gorgeous palette! It's wonderful for fun eye looks! You look absolutely wonderful, love the pink shadows <3

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    ReplyDelete
  35. Amazing colors, reat pictures as well, you look stunning, thank you for sharing!!!

    xxx

    www.modelonamission.com

    ReplyDelete
  36. beautiful

    Wendee//theglossychic.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)