Avon Incandessence

Avon Incandessence

Pekný slnečný deň prajem. Keďže som maturantka, v poslednom čase nemám veľa času písať nové články, tak som si niektoré napísala dopredu. Včera som mala test a sloh zo slovenčiny, dnes to isté, len z anglického jazyka. Sloh zo slovenčiny som napísala za 40 minút, celé tri strany a sloh z anglického jazyka za 20 minút. Aj s testami som celkom spokojná, neboli zrovna najťažšie, i keď pár záludných otázok tam bolo. V oboch prípadoch som skončila predčasne a zinkasovala aj pár pochvál od profesorky. Jednalo sa o kreslenie, keďže som počas voľného času dokázala zaplniť pomocný papier všemožnými kresbami, haha. Toľko len na úvod k môjmu študentskému životu. Prejdime ale k môjmu najnovšiemu parfému, ktorý som si objednala z Notino.sk. Je plný jari, a to doslova.

Avon Incandessence

Po novom parféme som pokukovala už dávno a tie od značky Avon mám veľmi rada. Väčšina z nich v sebe nesie krásne vône, majú pekné flakóny a taktiež dlhú výdrž. Cenovo sú tiež dostupnejšie. Pri výbere parfému som zvažovala vôňu. Napokon som sa rozhodla, že chcem niečo svieže a jarné, čo bude symbolizovať akýsi začiatok a už prichádzajúcu jar. Výber som ukončila, akonáhle som uvidela vôňu Incandessence.

Incandessence má peknú oranžovú farbu a objem 30 ml, čiže sa zmestí aj do menšej kabelky. Keď ju ráno pred cestou do školy používam, mám pocit, že sa so mnou jarné počasie a vzduch nesie celý deň. Všade navôkol cítiť krásne rozkvitnuté kvety, jemný svieži vánok. Na oblečení vydrží niečo okolo štyroch hodín, čo vôbec, za takúto cenu, nie je zlé.

Moje hodnotenie: 5/5

Avon Incandessence

A čo hovorí jej popis? Je to výrazná a sladká kvetinová vôňa v novom. Ideálna vôňa pre kvitnúce jarné dni. Jej srdce je tvorené záplavou úchvatných kvetinových tónov. Pozornosť upúta výrazná ľalia, výnimočná ruža a étericky krásna mimóza. Kvetinová kompozícia stojí na základoch tvorených esenciami dreva a mošusu. Tieto tóny dodávajú parfému mierne korenený, vrelý nádych.

Avon Incandessence

18 komentárov:

  1. looks lovely! i love Avon so i'm excited to try them out :)

    www.darcia.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Avon has really great fragrances, great photo, I love the petals...

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenya21:51

    Beautiful review and presentation, thx for sharing.
    xox
    Lenya

    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice!! Thanks for stopping on my blog =)

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. this is really a goal.. a must have! nice post!

    visit mine too www.theco-sins.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love their perfumes so much! ~

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Thank goodness for google translation! Had no idea Avon had fragrances, would love to give this a try!

    xo, alice / T Y P E N U

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aww love the flatlay you did for this! x

    www.fionnac.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Monica Rae9:18

    Túto som si niekedy chcela objednať, v katalógu sa mi veľmi páčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nunzia sofia19:47

    amazing perfume !
    kisses from Italy.

    My new post: http://www.honeyandcotton.org/women-in-black/?lang=en

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Haven't tried anything from Avon yet but I heard their lipsticks are fab? Great flatlay by the way xx

    Real Life Nerd

    www.vivienekok.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I haven't tried this perfume from Avon. I like some of their perfumes but to be honest, I think they need to be more long lasting.

    GG Memochou

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Diana @ The Cole Collection21:01

    Great review!

    x Diana | The Cole Collection

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Adele Miner16:56

    Thanks for sharing this, the packaging of the perfume is gorgeous! I really like your blog, let me know if you would like to follow each other!

    adelelydia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Julie3:37

    Pretty! Bet it smells heavenly!

    Thank you for visiting my blog, hope to see you back to check out my latest design!

    Xx- Julie



    Haute Khuuture Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)