Nobilis Tilia | Prírodný jemný peeling s lávovou zemou

Prírodný jemný peeling s lávovou zemou

Všetkým prajem príjemný a krásny deň. Pre dnešok som sa rozhodla napísať pár slov o prírodnom jemnom peelingu, ktorý mám z e-shopu Návrat k prírode. Na tomto e-shope nájdete prevažne BIO a prírodnú kozmetiku značky Nobilis Tilia, no aj produkty značiek Naděje a Delibutus. Vráťme sa ale späť k produktu. Tento je môj už v poradí tretí peeling od značky NT a ani tento nesklamal. Po otvorení vás môže prekvapiť tmavohnedou farbou, ktorej sa ale nemusíte báť. Vonia sviežo, typicky lekársky by som povedala. Keďže sa jedná o jemný peeling, obsahuje veľmi drobné čiastočky, vďaka ktorým vašu pokožku šetrne a jemne očistí a zbaví ju odumretých buniek. I napriek objemu 50 ml mám doma zhruba ešte pol balenia. Je to dôsledkom toho, že peeling sa v spojení s vodou ľahko rozotiera po celom tele.

Prírodný jemný peeling s lávovou zemou

Produkt je určený nielen pre očistenie tela - môžete ho používať aj na tvár. Obsahuje lávovú zem, ktorá ma pozoruhodné mycie a čiastiace účinky. V kombinácii s unikátnym, prírodným, olejovým gélom vytvára na pokožke po rozotrení vynikajúcu klzkú vrstvu, ktorá uľahčuje peelingovú masáž. Zmes éterických olejov, ktoré tento produkt obsahuje, zkľudňuje podráždenie, čistí a zároveň aj ošetruje. Ideálny pomocník pre domáci wellness počas víkendu alebo po náročnom dni v práci či v škole.

Moje hodnotenie: 5/5

Prírodný jemný peeling s lávovou zemou

Pokiaľ by vás zaujímali aj ďalšie dva peelingy, ktoré sa dajú na e-shope zakúpiť, jedným z nich je peeling Himalajská soľ a druhým z nich je prírodný jemný peeling s jojobovými estermi. V prípade, že si nie ste stopercentne istí, či by vám daný produkt vyhovoval, môžete si prečítať moje recenzie (:

Recenzia na prírodný peeling s himalájskou soľou.
Recenzia na prírodný jemný peeling s jojobovými estermi.

12 komentárov:

  1. Looks like nice product & your blog layout is very cute. :)

    www.kangkanrabha.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten vyzerá vážne úžasne!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paola18:22

    I would like to try this peeling!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Julie19:59

    Love finding new organic products!

    Thank you for the visit hun, the entire blog’s been redesigned!

    Would love to get your thoughts on our new look!

    Xx- Julie



    Haute Khuuture Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aelin21:47

    prirodny produkt ktory funguje ako ma budem musiet poobzerat
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You´re welcome, I really love your blog! (:
    What an amazing new design your blog has! I just love it! ~

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Edita Lozovska13:54

    Awesome, awesome, awesome review :)
    http://www.pret-a-reporter.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Soňa18:08

    Peeling je veľmi praktická vecička, a tento vyzerá super. A dá sa použiť aj na tvár, čo je veľmi praktické.
    Pozývam teba a tvoje čitateľky do giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určite pozri e-shop. Nájdeš tam aj plno iných super produktov, ktoré sa naozaj oplatí kúpiť (:

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tuším, že všetky peelingy Nobilis Tilia sú určené aj na tvár (:
    Avšak ten s himalájskou soľou by som na tvár nepoužívala.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)