Krásná každý den, Crazy Rumors, Soaphoria

Všetkým prajem príjemný a slnečný deň. Dnes mám pre vás recenziu na tri produkty, ktoré mám z e-shopu Krásná každý den. O e-shope ste sa na tomto blogu už dočítať mohli, pretože niekoľko mesiacov dozadu som mala možnosť recenzovať telový jogurt a sprchový krém. Tentoraz sa mi pod ruku dostal telový peeling, výživný krém a balzam na pery. Ako som s týmito produktmi spokojná? (:




Začnime týmto maličkým krémikom s názvom Oh la la!. Veľmi sa mi páči jeho tmavé balenie a dizajn. Krém na telo z bambuckého masla, kokosového oleja a kakaového masla oceníte hlavne po kúpeli alebo sprche. Dodá pokožke hydratáciu a výživu. Rozotiera sa ťažšie, pretože je tuhší, no stačí ho trošku rozotrieť v rukách a zmení svoju konzistenciu. Do pokožky sa vpije do niekoľkých sekúnd, pokiaľ ho dôkladne rozotriete v rukách a na pokožke zanechá jemný film. Má jemnú vanilkovo-levanduľovou vôňu a je vhodný aj pre deti. Levanduľa je naozaj výrazná, no mne osobne to príležitostne vonia aj ako čokoláda. Levanduľa je známa svojimi skľudňujúcimi účinkami na pokožku a uvoľňuje napätie.

Moje hodnotenie: 4/5


Zloženie: BUTYROSMERMUM PARKII FRUIT BUTTER - COCOS NUCIFERA OIL - THEOBROMA CACAO SEED BUTTER - CAPRIC TRYGLYCERIDE & VANILLA PLANIFOLLA FRUIT & TOCOPHEROL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, GERANIOL** - LINALOOL** - LIMONENE** ** zložky prirodzene vyskytujúce sa  éterických olejoch.


Ďalším produktom je balzam na pery Crazy Rumors, Leaping bunny. Získal si ma predovšetkým vzhľadom a príjemnou sladkou vôňou marhule a slivky. Je 100% prírodný a rýchlo sa vpije do pier. Zanechá ich v týchto chladných mesiacov pekne hydratované a vláčne, takže sa nemusíte báť, že vaše pery budú suché. Je to môj verný pomocník nielen do školy, ale aj na cesty. Aj tento balzam na pery obsahuje bambucké maslo, jojobový olej, vitamín E a prírodné vosky.

Moje hodnotenie: 5/5


Zloženie: ORGANIC OLIVE OIL - ORGANIC SHEA BUTTER - CANDELILLA WAX - JOJOBA SEED OIL - MACADAMIA OIL - SOJA WAX - NATURAL FLAVORS - CARNAUBA WAX - VITAMIN E - STEVIA & LOVE.



Posledným produktom je telový cukrový peeling Ovocný sad. Ako každý peeling, aj tento odstraňuje odumreté bunky, čistí pokožku a zanecháva ju jemnú a hebkú. Používam ho niekoľkokrát do týždňa, pri spchovaní. Veľmi dobre sa nanáša na pokožku, ľahko sa zmýva a nedráždi ani podráždenú pokožku, čo je jeho veľké plus. Peeling obsahuje niekoľko blahodarných olejov (olivový, palnový a kokosový). Obsahuje aj jablčnú dužinu, šípky, plody trnky a lesného ovocia, pomarančovú kôru a kvety ibišteku. Má príjemnú ovocnú vôňu a je hlavne vo veľkom balení.

Moje hodnotenie: 5/5


Zloženie: SODIUM CHLORIDE - POTASSIUM IODATE - OLEA EUROPAEA FRUIT OIL COCOS NUCIFERA OIL - ELAEIS GUINEENSIS OIL BUTYROSPERMUM PARKII FRUIT - VACCINIUM MYRTILLUS - MALUS DOMESTICA FRUIT EXTRACT - PRUNUS CERASUS EXTRACT - CI 42090.




12 comments:

  1. Ráda bych vyzkoušela balzám na rty a ten tělový peeling od soaphorie mám taky a jsem s ním velmi spokojená. :-)

    ReplyDelete
  2. Tú pomádu si nemala náhodou dnes v škole ? :DD (btw. nice pictures :*)

    ReplyDelete
  3. Seems like great products for pampering.
    That lip balm is great!

    http://www.thebandwagonchic.com/

    ReplyDelete
  4. The body peeling looks interesting!

    www.dressed2dnines.com

    ReplyDelete
  5. That body peel looks great! Love this blog post.

    XO, Jessi
    mywhiteT.com

    ReplyDelete
  6. Alessandra “Ale's Pink Fairy T4 February 2016 at 10:46

    Hello dear,I don't know these product...great!!Thank you to stopping by my blog,if you want we could follow each other.Let me know on my blog,so I follow back with pleasure!!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Nice stuff!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Neviem si ho vynachváliť. Najlepší, aký som kedy mala (:

    ReplyDelete
  9. Áno áno, moja verná spoločníčka na cesty (:
    Ďakujem :*

    ReplyDelete
  10. Krásne vecičky ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)