Kozmetika MOJE

Kozmetika MOJE

Pekný deň prajem všetkým. Dnešný článok bude o českej značke kozmetiky MOJE, o ktorej ste už niektorí,  resp. niektoré určite počuli. Nielenže je táto kozmetika cenovo dostupná a ceny sú naozaj nízke, je tiež veľmi kvalitná. Niekoľko dní dozadu sa mi podarila spolupráca s e-shopom KozmetikaMoje.sk, a v rámci tejto spolupráce mi prišlo pomerne dosť veľa produktov, čo som teda nečakala. Veľmi pekne za ne ďakujem a my sa poďme pozrieť, čo mi to vlastne prišlo (:



* katalóg s produktmi, ktoré môžete v e-shope nájsť *
Kozmetika MOJE

Lak na nechty s pieskovým efektom ~ Lak na nechty má veľmi peknú a žiarivú oranžovú farbu. Obsahuje aj malé trblietky. Veľmi ma mrzí, že môj fotoaparát nedokázal zachytiť jeho skutočnú farbu. I napriek tomu, že si nechty na rukách nelakujem, určite ho využijem v lete pri nosení sandáliek.

3/5

Kozmetika MOJE

Ceruzky na oči s vitamínom E ~ Ceruzky na oči mi prišli hneď tri a každá v inej farbe. Sú drvené a dlhotrvajúce a tieto sú konkrétne vo farbách tmavohnedá, tmavofialová a krásna modrá. Ľahko sa s nimi pracuje, majú veľmi dobrú a živú pigmentáciu. Na očiach vydržia niekoľko hodín, neotláčajú sa na hornej časti viečka a nemusíte sa báť ani toho, že by sa vám rýchlo rozmazali. Tieto ceruzky sú naozaj dlhotrvajúce a tak skoro ich nerozmažete, aj keby ste chceli.

5/5

Kozmetika MOJE

Ceruzka na obočie ~ Ceruzka mi prišla v tmavohnedej farbe a práve vhod, pretože jednu takú som práve potrebovala. Pigmentácia je výborná, hodí sa k mojej prirodzenej farbe obočia a ceruzka obsahuje aj kefku na jeho prečesanie. Na obočí vydrží celý deň podobne ako aj vyššie spomenuté ceruzky. Pri líčení ju navyše ešte jemne zafixujem tieňmi určenými na obočie.

5/5

Kozmetika MOJE

Čierna linka na oči so štetčekom ~  Očné linky sú mojou základnou výbavou a preferujem iba tie so štetcom, keďže sa mi s ním najlepšie a oveľa ľahšie pracuje. Sú v čierno-čiernej tmavej farbe, výdrž opäť viac než len výborná. Na viečku sa po vyschnutí neodlupujú, nelámu a nerozmazávajú. Voči tejto linke na oči som bola prv skeptická, veľmi som jej neverila, avšak nakoniec ma milo prekvapila.

5/5

Kozmetika MOJE

Očné tiene trio ~ Trio očných tieňov obsahuje svetlý béžový, tmavohnedý a svetlooranžový tieň. Všetky obsahujú jemné trblietky a sú dlhotrvajúce. Majú veľmi peknú pigmentáciu, čo sa pri takýchto pomerne svetlých odtieňoch veľmi často nevidí. Na očiach sa nerozmazávajú, nezlievajú dokopy a ani po hodinách nevyblednú. Veľmi pekná farebná kombinácia povedzme napríklad na blížiacu sa jar.

5/5

Kozmetika MOJE

Kozmetika MOJE

Zvláčňujúci rúž na pery ~ Rúž má svetloružový odtieň a na perách vyzerá takmer transparentne. Má jemné krémové zloženie a obsahuje jemné trblietky. Príjemne sladko vonia a pery zanecháva vláčne a hydratované. Obsahuje včelý, kandelinový a karnaubský vosk. Prítomnosť ricinového oleja zaisťuje lesklý a dlhotrvajúci film. Na perách vydrží hodinu až dve.

4/5

Kozmetika MOJE

Kozmetika MOJE

Kozmetika MOJE

Hydratačný balzamový rúž ~ Oranžový rúž mi v zbierke chýbal a tento má peknú sýtu farbu. Je oveľa krémovejší ako rúž vyššie a navyše je v ceruzke, čo je momentálne obľúbeným dizajnom. Zloženie je obohatené o bambucké maslo a vitamín E. Intenzívne hydratuje a regeneruje citlivý povrch pier - zabraňuje praskaniu, podporuje ich pružnosť a vyhladenie. Na rozdiel od prvého rúžu má sýtejšiu farbu a pigmentáciu a na perách vydrží o čosi dlhšie. Taktiež sa mi veľmi páči motív kvetov na obale.

4/5

Kozmetika MOJE

Modrá, tmavohnedá a tmavofialová ceruzka na oči, ceruzka na obočie, očná linka, jemný ružový a balzamový oranžový rúž na pery.


Malá mejkapová inšpirácia na záver. Trio očné tiene majú naozaj peknú, jemnú a sýtu pigmentáciu.

oranžové líčenie

oranžové líčenie

oranžové líčenie

11 comments:

  1. wow, nádherné linky!! Neviem prečo, ale stále som voči Moje skeptická, pripomína mi Miss Sporty či Essence.. :D
    http://drewsbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ďakujem (: Ja mám rada aj Miss Sporty aj Essence, preto nemám problém ani s touto kozmetikou (:

    ReplyDelete
  3. Ceruzka na obočie vyzerá úžasne!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    ReplyDelete
  4. Krásne linky!! Moc sa mi páči tvoje líčenie :)

    ReplyDelete
  5. I tried to translate (with the button on the right, of course), but it wasn't working, so anyway, it says that one picture speaks for a thousand words - I can say that I loved the Moje trio of eye shadows and the lipstick! And by the way, your eye makeup is just perfect, I loved it!
    DenisesPlanet.com

    ReplyDelete
  6. Your eye makeup looks incredible- the smokey gold looks really beautiful with the winged eye :)

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    ReplyDelete
  7. tie oči.... nebezpečné
    no jo, už aj ja som pozerala na ten rúž v ceruzke, ale stále si tým nie som nejako istá
    tie tiene sú super, a vlastne všetko vyzerá super. A veľmi sa mi páči obal tých ceruziek na oči :)

    ReplyDelete
  8. I don´t know why but this article is really horribly translated into English with a button :(

    ReplyDelete
  9. Prečo nie? Rúže v ceruzke sú super :3 No tebe, Gabči, by som odporúčala nejaký svetloružový (:

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)