Fialové dymové líčenie

Všetkým prajem príjemný a pekný deň. Od posledného článku venovaného práve nejakému líčeniu ubehlo pomaly šesť mesiacov, čo je celkom slušná doba. Niežeby som na líčenie nejako zanevrela - práve naopak. Líčenie ma v poslednom čase začalo veľmi baviť, hlavne čo sa očných tieňov týka. Doma mám plno takmer neporušených paliet očných tieňov a už bolo načase s nimi niečo začať robiť. Pre dnešok som si teda pripravila fialové, alebo skôr fialovo-ružové líčenie očí na spôsob dymových očí. Do komentárov mi napíšte, či sa vám líčenie páčilo a či by ste chceli aj iné (:

fialové líčenie

V rámci tohto líčenia som plánovala urobiť aj video, ktoré som dokonca aj natočila, no mala som problém s osvetlením a video bolo akési oranžové. Chcela som však líčenie nejako zdokumentovať a predsa len ho dať na blog, tak som urobila aspoň pár fotografií.

Ako prvým som začala hydratačným krémom Sébium Hydra od Biodermy. Je to môj verný pomocník na každý deň a používam ho už niekoľko rokov. Miesto podkladovej bázy pod očné tiene som použila malé množstvo makeupu, taktiež od Biodermy. Aby tiene na očiach držali ešte dlhšie, okrem podkladovej bázy či makeupu môžete tiež použiť jemný svetlý očný tieň. Tento krok som ale vynechala a rovno naniesla svetloružový s jemnými trblietkami.

Bioderma Sébium Hydra hydratačný krém pre mastnú pleť Bioderma Sébium AI Correcteur korektor a tónovací krém 2v1 Makeup Revolution Brushes štetec na tieňovanie a prechody

Na fialový dymový efekt som použila očný tieň od značky Catrice, z kolekcie Liquid Metal, s názvom 050 We´re The Inner Purple. Má naozaj peknú, sýtu, fialovú farbu s jemným odleskom a výborne sa s ním pracuje. Na jeho rozblendenie dostratena som použila štetec na tieňovanie a prechody od značky Makeup Revolution.

fialové líčenie

Dlhú, stredne hrubú linku som vykúzlila tekutými čiernymi linkami na oči od kozmetiky MOJE a na mihalnice som použila riasenku Seduction Codes od Astoru v zlatom balení. V rámci obočia som siahla po klasických, hnedých, očných tieňoch, ktorými som vyplnila obočie a hnedou ceruzkou od Astoru som obočiu dodala tvar.

Astor Seduction Codes riasenka pre objem Astor Eye Artist ceruzka na obočie makeup revolution rúž

Na líčka som použila moju obľúbenú lícenku svetlooranžovej farby, ktorú mám od Makeup Revolution v odtieni Treat. Produkt, ktorý som použila ako posledný, je tento úžasný rúž na pery v krásnej a sýtej fialovej farbe. Opäť MR a odtieň je Make Me Magnificent.


fialové líčenie

30 comments:

  1. Jana Pelíšková29 February 2016 at 21:34

    Líčení je vážně krásné a perfektně se k tobě hodí! Určitě tento typ článků přidávej častěji! :)

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekné a jednoduché. Mne sa páčia takéto líčenia.

    ReplyDelete
  3. Wookie Morrowindová1 March 2016 at 12:58

    Jo, líbí se mi to. Vypadáš jako vychytralá sexy čarodějnice.
    Miluna

    ReplyDelete
  4. wow, veľmi pekné :)
    http://drewsbeauty.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Timea Hertnekiova1 March 2016 at 15:57

    jeeeeeeeeej :D

    ReplyDelete
  6. Ten Sébium Hydra je super, sama jsem ho právě dopoužívala a skvěle hydratuje! :)

    ReplyDelete
  7. BEAUTIFUL makeup application!! Love the eyes!


    Amber
    All the Cute
    Today's Post: Pop of Pink...

    ReplyDelete
  8. Ďakujem veľmi pekne (: Škoda len, že video nevyšlo :(

    ReplyDelete
  9. Jééj, komentíček od Tímky, haha ♥

    ReplyDelete
  10. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)

    xx Veronica
    http://veronica-mangojuice.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Such gorgeous makeup! I love the purple lips. I have a purple lipstick but I have yet to try it.

    XO Chelsea http://www.shesaidhesaidfashion.com

    ReplyDelete
  12. Your makeup looks on point and purple really suits you. :)

    Chaste & Beautiful

    ReplyDelete
  13. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    ReplyDelete
  14. This is so pretty
    The lipstick shade and eye shadow goes very well.

    Have a great day!

    http://www.thebandwagonchic.com/

    ReplyDelete
  15. Wildfire Charm2 March 2016 at 15:36

    This looks beautiful on you! You've really pulled it off x

    www.wildfirecharm.com

    ReplyDelete
  16. krasne licenie , rozhodne by si mala pridavat viacej :) a fialova moja najoblubenejsia farba
    galantosfun

    ReplyDelete
  17. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment

    and I follow you back :)

    With love.

    Diana.

    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ReplyDelete
  18. You look stunning!

    XO, Jessi
    mywhiteT.com

    ReplyDelete
  19. Love that lip color!

    Love and Peace,
    Dakota D.
    https://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  20. Ja už ten krém používam asi 3 roky a neplánujem ho vymeniť za žiaden iný (:

    ReplyDelete
  21. Aj moja ♥
    Už mám v zálohe pripravené ďalšie, neboj (:

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)