{Frais Monde} Lipsticks and perfumed oils

kozmetika Frais Monde

Všetkým prajem príjemný a pohodový deň. Pred niekoľkými týždňami som sa na portále Blogerky.cz prihlásila do výzvy, vďaka ktorej bolo možné otestovať dva rúže a dva parfumované oleje podľa vlastného výberu. To všetko od prírodnej značky kozmetiky Frais Monde. Keď som si po vyhodnotení súťaže v e-mailovej schránke našla správu, kde bolo napísané, že ma vybrali, bola som pochopiteľne celá bez seba. Za výber srdečne ďakujem. Vybrala som si teda dva odtiene rúžov na pery a dve vône parfumovaných olejov. Po ktorých produktoch som konkrétne siahla? :)

Frais Monde Rossetto rúž recenzia

Čo sa týka rúžov na pery, obľubujem hlavne jemné a ružové farby. Tým som sa riadila aj pri výbere. Siahla som po jemnom ružovom, ale zato sýtom, odtieni číslo 6 a po sýtom a výraznom, priam až fialovom, odtieni, ktorý sa ukrýval pod číslom 5. Oba sa stali mojimi vernými spoločníkmi, keď som sa chystala niekam do mesta a ani jeden z nich nesklamal. V pôvodnom stave vydržali na perách približne tri-štyri hodiny, a to bez toho, aby vybledli, zaschli, zotreli sa. Viditeľná strata rúžov nenastala ani v prípade, keď som odpíjala z kávy, ani keď som popíjala drink či limonádu. Pery boli po celú dobu krásne nafarbené, vláčne a hydratované.

* v skutočnosti je o čosi svetlejší, len fotoaparát mi farbu nechcel zachytiť, prvý je číslo 6 druhý číslo 5 *
Frais Monde Rossetto rúž recenzia

Frais Monde Rossetto rúž recenzia

Frais Monde Rossetto rúž recenzia

Frais Monde Rossetto rúž recenzia




Frais Monde parfémované oleje

O olejových parfémoch som predtým nemala ani tušenia. Avšak rozhodne ich odporúčam každej žene, ktorá nemá v úmysle na seba striekať parfém každé dve tri hodiny znova a znova. Parfumovaný olej som aplikovala pod uši na krk a na predlaktia. Od rannej aplikácie som ho cítila až dovtedy, dokiaľ som nevyšla zo sprchy. A ani potom až tak úplne nezmizol ♥ Musím povedať, že tieto oleje ma naozaj zaujali a sú mojím jednoznačným kozmetickým favoritom. Olejové parfémy som skúsila aplikovať aj na oblečenie. Robila som to takou formou, že som priložila palec na hrdlo fľaštičky, prevrátila ju, olej som pošúchala medzi prstami a neskôr nimi prešla po oblečení. Bála som sa totiž, či olej nezanechá mastné škvrny, no opak bol pravdou ♥

Parfumované oleje som si objednala vo vôňach Black dahlia a Sultan flowers. Osobne vám neviem povedať, ktorý z nich mám radšej, pretože oba z nich milujem. Pokiaľ ste niekedy mali možnosť okúsiť, ako vonia nesmrteľná Chanel N°5, Black dahliu by som prirovnala určite k nej. Sú si v niektorých veciach celkom podobné. Netypická, ťažšia, elegantná. Podmanivá, zvodná, tajomná.

Už z názvu vyplýva, že parfémovaný olej Sultan flowers sa bude niesť v znamení orientálnych kvetinových vôní. Pozostáva z jazmínu s tuberózou, heliotropu a sladkej vône fazule tonka. Je to ľahká, kvetinová, zvodná vôňa, ktorú podtrhuje vanilka a sladké pižmo. Okrem vyššie spomenutých tam nájdete aj orchidey, aníz, slivku, pačuli a santalové drevo.

Frais Monde parfémované oleje

10 comments:

  1. Parfémové oleje od Frais Monde máme doma..je to supe, protože to na kůži vydrží vonět fakt hodně dlouho..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  2. Roumí19:09

    Tie oleje by som rada vyskúšala, su milé tie fľaštičky hneď by ma napašmali:) a rúže majú pekné farby hlavne že vydržia celkom dobre... o tejto značke som sa dozvedela tak že som vyhrala z nej niečo v súťaži

    http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Eline Fløiten Nordli19:41

    Looked like good products. Hope you have a lovely evening.

    ReplyDelete
  4. Úžasné sú. Doteraz som sa s ničím podobným ešte nestretla.

    ReplyDelete
  5. Také šikovné, že sa šupnú do každej kabelky (:

    ReplyDelete
  6. Kristýna Plšková19:25

    Ty barvičky jsou úžasné :)

    ReplyDelete
  7. Clo Dy17:48

    zbožnujem orientalne vône ♥ takže toto chválim,
    sice ja ruže moc nenosím , sem tam si dam aj to červený ale tebe na perách vyzerajú uzasne ! :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    ReplyDelete
  8. Thanks! Hope you had too ♥

    ReplyDelete
  9. Veľmi dobre som si vybrala. Som naozaj spokojná ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)