Vianočný tag


Zdravím všetkých svojich čitateľov. Pre dnešok som si pre vás pripravila vianočný tag, o ktorom som sa dozvedela cez Monicu, ktorá ma doň dokonca nominovala. Bola som nesmierne rada, keď som na konci článku videla svoje meno a týmto jej chcem za nomináciu veľmi pekne poďakovať. Prajem príjemné čítanie a pokiaľ máte niekto chuť, môžete si ho spraviť tiež ♥

Kedy si sa začala tešiť na vianoce?
Už od útleho detstva som sa na Vianoce tešila každý rok. Keď som bola ešte úplne mrňavá, tešila som sa, že ich oslavujeme všetci traja spolu a neskôr, keď sme bývali u starkej, tešila som sa na ne oveľa viac. Možno práve preto, že sme u starkej bývali viacerí a sviatky ako Vianoce spájali rodinu o čosi viac. Zdobenie vianočného stromčeka, nákup a balenie darčekov, vône šíriace sa po byte, vianočná pohoda. Jednoducho nádhera ♥

Máš adventný kalendár?
Niekoľko rokov už adventný kalendár žiaľ nemám. Minulý rok som ale jeden dostala na Vianoce. Uvidíme, či ho dostanem aj tento rok.

Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Milujem klasické vianočné rozprávky ako sú Popoluška, Mrázik, Perinbaba a pod. Možno ešte Kučeravá Sue. Nemusím však láskou presýtené a gýčové americké Vianoce. Ale zasa všetky časti Sám doma si pozriem. Je to môj každoročný povinný rituál.

Obľúbené vianočné farby?
Tie, ktoré k Vianociam neodmysliteľne patria. Červená a zlatá. Naopak nemusím veľmi modrú či ružovú farbu.

Aký je tvoj typický vianočný deň?
Rovnako ako Monica, zamýšľam sa nad tvorbou špeciálne vianočného článku v ktorom bude opísané, ako som dvadsiatyštvrtý december strávila. Uvidíme, ako to budem stíhať. V krátkosti ale aspoň opíšem - vstanem okolo siedmej či ôsmej a urobím si raňajky. Najčastejšie nejaké perníčky, haha. Potom začnem zdobiť stromček, upratovať, baliť darčeky, ktoré som ešte nestihla. Neskôr pomáham mamine s upratovaním alebo vyrábam ikebany. Keď mám troška času, pozriem si videá a články s vianočnou tématikou. A potom už len príprava na večeru, t.j. sprcha, sviatočné oblečenie, večera, darčeky a pozeranie filmov.

Čo večeriate na vianoce?
Na vianočnú večeru sa teším asi najviac. Rada si dám šťavu z kapustnice, rezne v sezamovom cestíčku a kúsok šalátu. Potom oblátky, perníčky alebo mamkinu vynikajúcu banánovú roládu ♥

Aký naj vianočný darček si dostala?
Myslím, že ním bola určite ručne vyrobená bábika s ručne robenou prenosnou taškou a iným príslušenstvom. To som dostala od svojej šikovnej tety. Teší ma ale už len fakt, že som v tom čase s rodinkou pokope a  že sme všetci zdraví.

Ak by si mohla kúpiť iba jeden darček pre jedinú osobu, čo by to bolo a pre koho?
Určite by to bol byt/dom so záhradou a venovala by som ho mamine.

Čo robíš počas vianočných prázdnin?
Užívam si atmosféru, fotím všetko možné, prezerám si články a videá s vianočnou tématikou, papám všetko, čo sa len dá, pozerám filmy, navštevujem starkú, u ktorej sa stretávame s rodinou, chodím vonku s kamarátmi. A, samozrejme, pozerám anime, čítam mangu a spím.

Nejaké vianočné prianie?
Zdravie a šťastie pre celú moju rodinu.

6 comments:

  1. Hmmmmmm, po takomto čítaní mám vždy úžasnú vianočnú náladu :-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Awesome post. Love all the clicks. Keep up the good work.
    Take care.
    Kanwalikram's Blog

    ReplyDelete
  4. Skvělé a vánoční. :)
    Pěkný tag, asi si ho propůjčím ^^

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Jej nevedela som, že stále bloguješ. Pamätám sa ťa ešte z čias blog.cz :D. Super článok :)

    WhatEmaThinks

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)