Edin Bijou


Pekný slnečný deň vám prajem. Dúfam, že si vianočné sviatky, voľné dni a pohodu užívate aspoň natoľko, ako ja. Dnes mám pre vás článok, ktorý a bude týkať bižutérie, konkrétne produktov z e-shopu Edin.sk. Narazila som naň pred niekoľkými dňami, keď som hľadala nové e-shopy s bižutériou. Veľmi sa mi zapáčili hlavne náramky a náhrdelníky. Okrem celého sortimentu bižutérie tam nájdete naozaj veľmi pekné, vkusné a hlavne originálne kúsky. Mnohé z nich som ešte na žiadnom inom e-shope nevidela, ani žiadne im podobné. Aj preto som veľmi vďačná za to, že sa e-shop Edin.sk rozhodol so mnou spolupracovať. Ešte raz ďakujem.

Aj napriek tomu, že e-shop ponúka naozaj pekné kúsky, ktoré lahodili aj môjmu oku, rozhodla som sa túto spoluprácu využiť troška netradične. Keďže sa Vianoce blížili a ja viem, že moja teta miluje všemožné druhy bižutérie a veľmi rada ich nosí, dopriala som tieto dva kúsky práve jej a zabalila som jej ich pod stromček. Bola z nich nadšená, oči jej priam žiarili. Prsteň spolu s náušnicami mi prišli začiatkom minulého týždňa, pekne zabalené ešte v priehľadnom vrecúšku.




Ako môžete vidieť na fotografiách, prsteň má na sebe plno štrasových priehľadných kamienkov a taktiež zopár podlhovastých, v roznych farbách. Moja teta miluje farby. Je striebornej farby, čo síce na fotografiách veľmi nevidno, ale je to tak. Veľkosť je síce univerzálna, ale mal by sedieť väčšine žien.

Pokiaľ sa jedná o náušnice, tie sú mohutné, visiace, tmavohnedej farby. Aj ony majú na sebe plno tmavohnedých kamienkov, ktoré sa veľmi pekné lesknú. Kúsok pôsobí elegantne, žensky a troška vintage. Keďže teta veľmi rada nosí aj vlasy zopnuté hore do rôznych účesov, určite vyniknú.

V e-shope momentálne prebiehajú akcie, tak nepremeškajte a vyberte si svoj vysnívaný šperk za nižšiu cenu! (:




Páči sa vám niektorý z kúskov? (:

5 comments:

  1. I love the ring...great post thank U for sharing!!!

    Christmas Light

    ReplyDelete
  2. nádherné a ten prsteň ma zaujal:)

    ReplyDelete
  3. pekne doplnky, hlavne ten prstynek!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway, budu rada kdyz se pripojis zde: Bridge of Memories

    ReplyDelete
  4. Je naozaj pekný a na ruke zaručene vynikne.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)