Darčeková sada Nivea


Krásny deň prajem všetkým svojim čitateľom. Pred pár dňami to už naozaj vyzeralo ako z nejakého filmu. Všade navôkol ligotavá biela pokrývka. Zima sa nám už teda naplno ohlásila a dáva to pocítiť nielen pri pohľade von oknom ale aj pri pohľade na našu pokožku. V zimnom období treba o pokožku tela dbať o niečo viac a je potrebné venovať pozornosť hlavne jej hydratácii. Ja osobne mám v chladnom období veľký problém udržiavať svoju pokožku tela dostatočne hydratovanú. Každopádne som si tento rok dopredu pripravila bohatú zásobu telových krémov a mliek, s ktorými to bude hračka. A taktiež sa mi dostala do rúk táto kozmetická sada od Nivei, ktorá sa o rozmaznávanie môjho tela dokonale postarala.

Sadu nájdete v každej dobrej drogérií či obchode, no ja ju mám konkrétne z e-shopu Parfémy Elnino. Nájdete v nej výživné telové mlieko, sprchový olejový krém, roll-on Pearl Beauty a malý, modrý, klasický krém Nivea. Súčasťou je aj rozkošná modrá taštička s bodkami, o ktorej som už písala, že sa dostala do područia maminy, haha.

Začneme teda produktom na sprchovanie. Sprchové krémy som si veľmi obľúbila a vyhovujú mi oveľa viac ako sprchové gély. Sprchový krém Cashmere moments si vás dokonale podmaní už od prvého použitia. Dopraje vám inšpirujúcu a hlavne rozmaznávajúcu starostlivosť a pocítite tiež pocit luxusu ako ešte nikdy predtým. Lahodná a podmanivá vôňa ordchideí a ošetrujúca pena, ktorá je obohatená o  kašmírové proteíny. To všetko dodá pokožke neodolateľnú hebkosť a jemnosť. Teda presne to, čo môže vašej pokožke v chladnom období chýbať. Pocit hydratovanej pokožky zanechá aj niekoľko hodín po sprche a to isté platí aj o jeho nasladkastej vôni. Ja nemám týmto krémovým sprchovým gélom čo vytknúť. Pokiaľ túžite po starostlivosti ako pre kráľovné, určite sa po ňom pozrite.


Druhým produktom je toto veľké balenie výživného telového mlieka, ktoré sľubuje intenzívnu starostlivosť o pokožku tela. Vonia ako klasické krémy Nivea, tu vôňu pozná určite každý. Určené je pre suchú až veľmi suchú pokožku, čo je pre mňa ideálne. Má hustejšie zloženie, takže sa trošku ťažšie rozotiera po pokožke, no na oplátku na nej zanechá jemnú olejovitú vrstvu, ktorá sa postupne vpije do pokožky. Pokožku nielen dokonale hydratuje, ale ju aj vyživý. Vďaka pridanému mandľovému oleju bude pokožka jemnejšia a vláčnejšia. Ja som videla a hlavne pocítila zmeny už po prvých dňoch používania tohto telového mlieka. Spolu s krémovým sprchovým gélom boli naozaj vydarená dvojka!


V poslednom čase som upustila od používania sprejov ako takých. Rozhodla som sa pre kúpu práve takýchto guličiek. Jedna je prírodná a z ruží, druhú som mala v augustovom DM boxe a táto je zatiaľ tretia, ktorú mám vo svojej zbierke. Kolekciu Pearl&Beauty mám veľmi rada. Príde mi veľmi jemná a  nežná, jednoducho ženská. Guľôčka príjemne vonia a chráni vaše podpazušie proti potu po dobu 48 hodín. Neobsahuje alkohol ani žiadne farbivá. Naozaj som s ňou nemala žiadne problémy, až na taký jeden drobný, pre mňa klasický. Neodporúčala by som ju používať na veľmi podráždenú pokožku a hlavne nie okamžite po holení. Mohlo by vás prekvapiť nemilé pálenie, a to určite nechcete.


A tento malý krémik už určite poznáte. Je to vec, ktorá vlastne Niveu tak veľmi preslávila. Balenie 30 ml univerzálneho krému nosím v baťohu či kabelke každý deň. Či už do školy alebo do mesta. Je povinnou súčasťou a musím ho mať neustále pri sebe pre prípad, že si zabudnem krém na ruky alebo v rýchlosti potrebujem hydratovať nejaké miesto na pokožke. Je aj výborným pomocníkom pri stvrdnutej a vysušenej pokožke, ktorej okamžite navráti pružnosť a jemnosť.


15 comments:

  1. aký maš pekný vianočný blog musím pochváliť šikovná:) niveu mam rada a jedno telove mlieko momentalne používam kakaove a je naozaj vyborne nivea to jednoducho vie a posledný klasický krém si kupujem na zimu užasne hydratuje inak by som mala suchú pokožku na tvrári:)

    ReplyDelete
  2. Nivea je super značka, jejich tělový mlíka miluju :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  3. Krásny balíček :D ten sprcháč som mala a voní nádherne! :D
    Girl with pink nails

    ReplyDelete
  4. Moc pěkný článek :) Měla jsem ten sprchový gel a byl skvělý :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Miluji niveu! Se sprcháčem i tělovým mlékem jsem moc spokojená.

    ReplyDelete
  6. Od Nivei mám právě teď tělové mléko v té tmavě modré tubě, akorát nemá pumpičku :)

    ReplyDelete
  7. Mrzí mě, že nikdo kolem mě na tohle není, to by byl dárek jedna radost :)

    ReplyDelete
  8. Máš krásný blog okamžitě začínám sledovat! Super článek Nivea produkty mám moc ráda!
    Budu ráda, když se podíváš ke mně na blog.
    Beauty by K.

    ReplyDelete
  9. ten dizajn je krásny :3 Značka Nivea je podľa mňa značka, ktorá si drží svoju kvalitu :) a je hlavne za výborné ceny :)



    Nicolette Lear

    ReplyDelete
  10. I used to use Nivea lotion all the time, but haven't in a while. These sound like amazing products!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    ReplyDelete
  11. Ja Niveu veľmi rada nemám, no tento balíček sa mi celkom páči. Hlavne tá taštička ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)