Ziaja na Notino.sk

Pekný jesenný deň prajem. V poslednom čase som si všimla, že sa nám doma hromadí kozmetika prevažne od poľskej značky Ziaja. Pred niekoľkými rokmi bola táto značka novinkou, dnes ju však máte možnosť nájsť už na každom dobrom e-shope a taktiež v nákupných centrách. U nás, v Košiciach, ju môžete nájsť v Auparku a Optime. Ja osobne som sa doteraz stretla iba s pozitívnymi ohlasmi a recenziami na túto kozmetiku a sama povedať nemôžem, žeby mi nejaký produkt vyslovene nesadol, poprípade nesplnil moje očakávania. Kozmetika je sama o sebe úžasné a moje sympatie si získala aj vďaka veľkým baleniam za prijateľné ceny.

V minulosti som mala možnosť zrecenzovať kolekciu, ktorá obsahovala kozie mlieko a taktiež produkt na báze kakaového masla. Dnes by som vám však rada dala do pozornosti produkty, po ktorých už dlhšie na Notino.sk pokukujem a ktoré by som chcela sebe alebo svojim blízkym v blízkej dobe zaobstarať. Či už vo forme darčekov alebo len tak, pre potešenie. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ktoré produkty mám na mysli.


Ziaja Notino.sk
Kozmetika Ziaja existuje na trhu už 20 rokov a jej zakladateľom bol farmaceut Zenon Ziaja, ktorý začal vyrábať kvalitnú kozmetiku, ktorá prospievala pokožke a ktorá bola zároveň cenovo dostupná pre všetky ženy. Kozmetika Ziaja je bohatá na aktívne prírodné zložky, ktorých rozhodne nie je málo. Sú to zložky ako napr. kozie mlieko, ruža, jazmín, uhorka, nechtík, aloe, harmanček alebo kakaové maslo. Účinná sila prírodných látok tiež napomáha pleti pri samoregenerácii. Značka ponúka telovú a pleťovú kozmetiku, prípravky proti vráskam, telové mlieka, sprchové gély a mnoho ďalších produktov, ako aj produkty určené pre deti.

Ziaja Cocoa Butter ~
Pre mňa jednoznačne najobľúbenejšia a najzmyselnejšia kolekcia, ktorou môžete svoje telo rozmaznávať. Keď sa mi tento rad dostal prvýkrát do rúk, nevedela som sa naň vynadívať. Veľmi sa mi okrem iného páči aj minimalistický dizajn, ktorý tieto produkty jednoznačne majú. O lahodnej a zmyselnej vôni nehovoriac. Produktom, ktorý som v minulosti testovala, bolo kakaové telové maslo. Vydržalo mi naozaj dlho a dlho aj patrilo k mojim kozmetickým favoritom. Okrem masla môžete svoje telo potešiť so sprchovým peelingom, krémovým sprchovým mydlom, šampónom a kondicionérom či balzamom na pery. Všetko samozrejme s pridanou zložkou, kakaovým maslom.

Ziaja Goat's Milk ~
Z tejto kolekcie som mala telové mlieko, ktoré voňalo priam božsky. Taktiež mi vydržalo dosť dlho a pravidelným používaním bola moja pokožka jemnejšia a hebkejšia. Určite by som chcela vyskúšať napríklad aj krémový sprchový gél a mamči by som chcela objednať denný a nočný hydratačný krém, pričom nočný má aj vyhladzujúce účinky.

Ziaja Natural Olive ~
Natural Olive kolekciu som ešte nemala možnosť vyskúšať, no produkty z nej sú už dlhšie na mojom zozname prianí. Akonáhle zakúpim všetky beauty darčeky svojim blízkym a kamarátom, plánujem sa rozmaznávať produktmi z tejto kolekcie. Nájdete tam sprchový gél, gélový peeling, telové mlieko, produkty určené na čistenie pleti a denný hydratačný krém.

Ziaja Cucumber hydratačný a ukľudňujúci krém s vitamínom A a E bol jeden z mojich prvých krémov na pleť vôbec. Zakúpila som si ho ešte v dobe, keď som mala aknóznu pleť a naozaj som nevedela, aký krém si vybrať. Jedna slečna mi vtedy poradila, nech skúsim práve tento. Moju pleť síce nijako nezlepšil, no bola aspoň hydratovaná a oceňovala som aj jeho gélové zloženie, vďaka ktorému sa do pokožky vpil naozaj rýchlo. Ďalšou výhodou je jeho príjemná a nevtieravá, uhorková vôňa.

Ziaja Silk krémové sprchové mydlo ma zaujalo predovšetkým ornamentom na prednej strane obalu. Určite si mnohí z vás všimli, že ja si na takéto veci naozaj potrpím a nikdy sa mi ešte nestalo, žeby som si zakúpila nejaký produkt bez toho, aby sa mi na prvý pohľad nezapáčil. To u mňa jednoducho neprejde. Pevne dúfam, že sa mi pošťastí si ho zakúpiť ešte pred Vianocami. Uvidíme.

Aký na ňu máte názor a aký je váš obľúbený produkt od tejto značky? ^^~

Ziaja Notino.sk

16 comments:

  1. Mám denný a očný krém z olivovej rady, no ešte som ich nestihla vyskúšať lebo mám otvorené iné produkty. Ale na všetkých blogoch sa stretávam len s pozitívnymi reakciami, preto som veľmi zvedavá.
    Pekný článok! :)

    pinkshaaark

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denný krém plánujem kúpiť mamči na Vianoce. Uvidíme, ale myslím, že jej sadne.

      Delete
  2. Ziaju mám strašně ráda! Miluju hlavně jejich krémy na ruce a také že když nakoupím nad určitou částku, dostanu u nás v obchůdku ještě dáreček - minule to bylo právě to čokoládové tekuté mýdlo které tady také máš :) Já třeba čokoládové krémy atd moc nemusím, takže ho používám spíš tak protože ho mám, ale určitě mě to neodrazuje od dalších nákupů. Hodlám tam pořídit spoustu věcí na Vánoce! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nakupujem Ziaja kozmetiku momentálne cez internet, no už teraz viem, že väčšina darčekov na Vianoce pre kamarátov a rodinu bude taktiež práve od tejto značky.

      Delete
  3. Ziaja je kvalitní značka, jediné co moc nemusím je ta řada s kozím mlékem. Nějak mě nechytla.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Ziaja je skvělá, mám ji moc ráda. Nejraději mám pleťový krém růžové máslo. Jediný výrobek, který mi od nich nevyhovuje je krém na ruce kakaové máslo.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  5. Já o Ziaji zatím zkoušela jen intimní mýdlo, ale ráda bych toho vyzkoušela víc, jen co spotřebuji nějaké ty zásoby :) Také mě hodně lákají produkty z olivové a sensitive řady, i když ta s kozím mlékem taky nevypadá vůbec špatně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A čo hovoríš na tie produkty z intímnej kolekcie? Tiež by som nejaké chcela skúsiť.

      Delete
  6. Chcela by som niečo od tejto značky vyskúšať :D
    Girl with pink nails

    ReplyDelete
  7. Hello, congratulations on the blog!
    If you can visit this blog:
    http://www.morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    ReplyDelete
  8. Já jsem od Ziaji měla okurkovou řadu a s tou jsem byla vždy moc spokojená :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denný pleťový krém z tejto sady je absolútne úžasný ♥

      Delete
  9. Tak tu značku vůbec neznám. Ale vypadá to moc zajímavě. Jdu se po ní hned podívat. :)
    Zvu tě k sobě na giveaway: KattyLife - GIVEAWAY

    ReplyDelete
  10. Ja som mala zatiaľ len olivový sprchový gél, ale stačilo mi to k tomu, aby ma značka presvedčila o svojej kvalite. Gél veľmi pekne a čisto voňal, nič chemické som necítila, navyše veľmi bohato penil, bol dostatočne hustý, takže ho stačilo použiť v malom množstve a pokožka po sprche nebola nijak extra vysušená.
    Bianka

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)