Playboy for her

Pekný jesenný deň prajem všetkým, ktorí opäť zavítali na môj blog. Možno ste si všimli, že v poslednej dobe ma bavia kozmetické články zamerané prevažne na jeden druh produktu či jednu značku kozmetiky. Neviem si pomôcť, ale skoro vždy, keď zavítam na e-shop Notino.sk, nájdem tam niečo nové, novú inšpiráciu, nejaký podnet, o ktorom by som chcela niečo napísať. Playboy značka je mi celkom blízka, kedže v minulosti som vlastnila nejeden šperk so zajačikom a taktiež mám odskúšaných pár ich kozmetických produktov. Na úvod si povedzme niečo o histórii tejto značky a ako to vlastne všetko vzniklo.

Legendárny pánsky časopis Playboy začal vydávať Hugh Hefner v novembri 1953. V prvom čísle bola na obálke oblečená Marilyn Monroe. Playboy sa snažil svojim konceptom skĺbiť tradičné erotické fantázie s dievčaťom od vedľa. Koncept bol podporený apelom na vzdelaných a bohatých mužov prostredníctvom vážnych rozhovorov s osobnosťami ako boli Castro či Martin Luther King. Pod značkou Playboy sa však dnes skrýva nielen časopis. Po celom svete dnes nájdeme obchody Playboy s oblečením pre mužov aj ženy. Medzi nimi nájdeme tiež jedinečné pánske aj dámske sexy Playboy vône, sprchové gély, telové mlieka a iné.

Hlavne na vôňach mám rada, že sú jedny z mála, ktoré voňajú odlišne. Tým myslím, že väčšina vôní pre chlapov vonia temer identicky. Pri Playboy sprejoch či vôňach určených pre mužov sa mi ešte nestalo, žeby som natrafila na dve takmer identické vône. Čo sa týka vôní pre ženy, nájdu sa medzi nimi silnejšie aj slabšie vône, zmyselnejšie aj odvážnejšie. Značka má už teraz na konte pomerne dosť kolekcií. Spomenieme si tie z nich, ktoré ma najviac zaujali.

Playboy Pin It Up ~
Na prelome 19. a 20. storočia sa oblečenie, líčenie a celkový ideál ženy začal pomaly ale isto znova meniť. Do módy prišli linky na oči, kučeravé vlasy a ďalšie typické veci, ktoré robia zo slečien a žien povestné pin-up girls. Samotný štýl ma oslovil už niekoľko rokov dozadu a stále ma drží. Módu tohto obdobia naozaj milujem a je škoda, že dnes už nájdete len veľmi málo kúskov, v ktorých by ste ako ozajstná pin-up girl vyzerali. Netreba však smútiť, nie všetko je stratené. Playboy prišiel v posledných rokoch na trh s novou kolekciou, ktorá nesie názov Pin It Up a Pin It Up 2. Vône, telové mlieka a sprchové gély - to je základ. Na prvý pohľad vaše oči poteší samotný dizajn a vzhľad balení. Pre moje potešenie je kolekcia ešte aj vo fialovej farbe.

Playboy Pin It Up

~ Zloženie ~
Hlava
grapefruit, hruška, mak
Srdce
jahoda, piňakoláda, kvet pomarančovníka
Základ
céder, pižmo, vanilka

Playboy Play It Lovely ~
Konkrétne táto kolekcia bola mojou prvou, ktorú som od značky vyskúšala. Jedny Vianoce som od mamči dostala sadu, ktorá obsahovala deospray a toaletnú vôňu, ktorá sa niesla práve v tónoch Play It Lovely. Musím uznať, že je moja najobľúbenejšia. Vyhovuje mi ako aj výdržou, tak aj zložením vône. Vôňa je zmyselná, akoby pudrová, zvodná a hlavne zdôrazňuje krásu samotnej ženy. Žiaden extrém, proste lovely.
Playboy Play It Lovely

~ Zloženie ~
Hlava
černice, citrusy, broskyňa
Srdce
orchidea, tuberóza
Základ
ambra, pačuli, fazule tonka

Playboy Play It Sexy ~
Temnejšia a vášnivejšia vôňa je ideálna na večer, kedy ste dokonale upravená a máte chuť vyraziť do baru. Zmyselná, ale napriek tomu sofistikovaná vôňa sa otvára osviežujúcim prúdom ružového grapefruitu a mandarínky, ktorý dopĺňa dotyk štipľavého ružového korenia. Potom sa premení v exotické srdce z jazmínového čaju, vonokvetku a sladké drievko. Bohatý zvodný základ z vanilky, pačuli, santalového dreva a tonka bôbov dovršuje omamnú skúsenosť. Ideálna pre ženy, ktoré sa neboja vystúpiť z davu. Osobne som mala možnosť skúsiť deospray, ktorý bol naozaj super.

Playboy Play It Sexy

~ Zloženie ~
Hlava
grapefruit, mandarínka, korenie
Srdce
kvetinové tóny, jazmín, sladké drievko
Základ
pačuli, fazule tonka, santalové drevo, vanilka

Playboy Play It Spicy ~
Kvetinovo-orientálna vôňa je najostrejšia a najviac sexy zo všetkých troch vôní. Je plná vzrušenia a príťažlivosti. Kvetinová zmes uchváti jeho zmysly a bohaté tóny ambry, santalového dreva a výťažku z vanilky dotvoria zmyselný podpis, ktorým uchvátite každého muža.

Playboy Play It Spicy

~ Zloženie ~
Hlava
granátové jablko, ríbezle
Srdce
ľalia, mučenka, heliotrop
Základ
santalové drevo, ambra, vanilka

5 comments:

  1. Mě Playboy zkrátka vůbec neláká, vůbec nevím proč, ani vůně mi nepřijdou pěkné, ani obaly.. zkrátka vůbec, a nevím proč.. :D Přitom věřím tomu, že je to fajn značka..

    Nikola Mills

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiež to tak mám s niektorými značkami, takže ťa plne chápem :D

      Delete
  2. playboy je u mňa top značka mám od nej aj dezodoranty, aj voňavky a sprchové gély, pretože dlho vydržia a hlavne pekne voňajú , stále nosím pri sebe aspoň jednu voňavku :D
    SUPER ČLÁNOK , nové infošky som sa podozvedala

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Měla jsem jednou Playboy vůni ale už netuším, která to byla! :D

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)