I´m not short. I´m a Hobbit.


Pekný deň prajem všetkým, ktorí sa rozhodli navštíviť môj blog. I keď sa to vonku pomaly začína meniť na chladnú a tuhú zimu a i keď už napadli prvé vločky snehu, i tak som si prednedávnom objednala tričko, ktoré je určené predovšetkým na jarné a letné obdobie. V zime nakupujem oblečenie do teplého obdobia, v lete je to zasa naopak. Už sa asi nezmením.

Jedná sa o tričko s nápisom "I´m not short. I´m a Hobbit.", ktoré ma dokonale vystihuje. Hlavne pre moju výšku, ktorá sa rovná presne 158 centimetrom a faktom, že som najmenšia v triede a jedna z najmenších, resp. najnižších ľudí na celej škole. Konečne ale niekto myslel aj na nás, na sebaurčenie nízkych, takmer neviditeľných ľudí, do ktorých niekto neustále naráža a snaží sa to uhrať vetou : ,,Prepáč, ja som ťa fakt nevidel/a.". Fakt "vtipné".

Poďme sa ale pozrieť na to, odkiaľ toto tričko vlastne prišlo. Pred niekoľkými dňami sa mi do mailu dostala ponuka spolupráce s e-shopom Geekz. Keďže takýto druh tričiek s nápisom obľubujem a rada ich nosím nielen doma ale aj von, neváhala som ani minútu. Geekz nie je len e-shop ktorý ponúka oblečenie s vtipnými nápismi - nájdete tam aj milé vankúšiky, samolepky, plagáty či dokonca rozkošné body pre malé bábätká! Mať v tomto čase malého pokračovateľa či pokračovateľku môjho rodu, takéto body by ho/ju určite neminuli, haha. Sortiment je dokonca rozdelený aj podľa kolekcií ako sú napríklad Doctor Who, GOT či RaxArt.

Tričko je čiernej farby a zo 100% bavlny. Je teda veľmi ľahké, príjemné a pohodlné. Výborne sa v ňom tiež vyspíte, čo mám už úspešne odskúšané a je maximálne pohodlné aj na víkendové nosenie, kedy sa vám nechce robiť absolútne nič. Vybrala som si pre istotu veľkosť S, aby na mne nebolo veľmi napasované a tak isto už pre vyššie spomínanú voľnosť pohybu. Okrem toho, že si tričko môžete kúpiť pre seba, ho môžete darovať aj ďalšiemu gíkovi z vašeho okolia. Ja ich mám okolo seba teda dosť a rozmýšľala som už aj nad touto darčekovou alternatívou. Pokiaľ ste na tom podobne ako ja, môžete využiť aj rozličné akcie, ktoré e-shop ponúka.

Tak čo, máte aj vy v sebe kúsok takého Geeka? ^^~

22 comments:

  1. What a cute shirt!Would you like to follow each other to stay in touch! Just let me know!
    xx
    Sarah

    ReplyDelete
  2. Na geekovká trička mám hned dvě stránky, kde velmi ráda nakupuji jak pro sebe, tak pro ostatní. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. V poslednej dobe sa objavili ako huby po daždi, musím uznať. Čo je len a len dobre ^^~

      Delete
  3. Ty máš vo svojom okolí nejakých geekov? Neexistuje! :D :D :D
    Musím uznať, že toto tričko ti závidím a silno premýšľam, či nepribudne aj do mojej skrine. Uvidíme no. A ak naozaj premýšľaš nad takouto darčekovou alternatívou, tak to sa teda veľmi teším :D
    Je naozaj krásne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuh Gabi, neexistuje, haha.
      Tričko by som možno skôr popozerala niekde aj v kamenných obchodoch. Predsa len to poštovné je niekedy vyššie. Poprípade si niečo "ten geek" sám vyberie a zvážim, či prispejem alebo pokryjem celkovú cenu, haha.

      Delete
  4. To je super :DDD Já s mýma 164 cm jsem taky tak trochu Hobbit :DD

    Nikola Mills

    ReplyDelete
  5. tak tohle tričko je NEJ!

    Krásný nový týden!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  6. Tak tohle tričko bych nutně potřebovala :D mám sice o 3 cm více než ty, jaký rozdíl :D. Ale jsem taky nejmenší na škole :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Taky jsem celkem malá a to tričko je úplně super! :D :)

    V žádném případě

    ReplyDelete
  8. Naprosto úžasný tričko :* a i ty další na stránce jsou pěkné :)
    Jinak vítej v klubu malých lidí, taky mám 158. Denně nosím alespoň deseticentimetrové podpatky, abych se trochu prodloužila, což mě většinou spíše dostane do maléru, často někde upadnu, uklouznu a tak podobně :D
    Dříve mi to dost vadilo, že jsem prcek, nejmenší z rodiny, ze třídy...no však znáš, jak si sama psala :D
    Ale dnes mám přítele, kterému se naopak líbí, že jsem maličká a zaoblená, jenže on sám je o celých čtyřicet centimetrů vyšší než já :D
    Pointa je, brát to co máme s úsměvem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie som zrovna na opätky, nenašla som si k nim doteraz nejaký vzťah, no mamina mi teraz kúpila k Vianociam také "traktorky". Sú síce vyššie, no pevne dúfam, že si v nich nezlomím nohy, haha. Po Vianociach odfotím.

      Boli časy, keď som to riešila aj ja, ale presne ako píšeš. Za posledné roky som stretla len ľudí, ktorým to príde milé a zlaté, a to hlavne chlapom ♥

      Delete
  9. Na tohle triko jsem taky narazila :D Kdyby kámoška byla fanoušek Hobita, věděla bych, co ji koupit na narozeniny :D Já si ho pořídit nemohu, protože by ke mě s mou výškou nepasovalo :/ Jinak bych neváhala :D

    touchletters.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Ja milujem film hobit !!! :) A strašne sa mi to k tomu hodí :) Skvelá vec ...

    Aďulik Sun

    ReplyDelete
  11. I feel your pain hehe. I'm 4 feet 9 inches at 23 years old x)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)