Frais Monde | Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Pekný jesenný deň vám želám. Nie je tomu tak dávno, odkedy sa vonku začalo odohrávať krásne divadlo plné jasných a žiarivých farieb. Avšak čím viac dní v mesiaci pribúda, tým viac sa z nášho okolia farba stráca. Aj preto som sa rozhodla navrátiť ju šedivým dňom aj iným spôsobom, a to líčením! Z tohto dôvodu som siahla aj po zapečených očných tieňoch od značky Thermal Mineralize v týchto pekný a sýtych farbách, ktoré nájdete na Elnino.sk. Naozaj krásne a žiarivé, čo poviete?

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Frais Monde je kozmetika, ktorá bola založená lekárom Giuseppe Gualtierim. Talianska značka Frais Monde produkuje moderné produkty s dôrazom na prírodné ingrediencie. V roku 1986 nastal posun vo výrobe vďaka získaniu vlastného termálneho prameňa. Vďaka zložkám pochádzajúcich z prírodného zdroja bohatého na minerálne látky je kozmetika Frais Monde ideálna pre starostlivosť o pleť a je vhodná pre všetky typy pleti. Ako pre ženy, tak aj pre mužov. Kozmetika Frais Monde je hypoalergénna.

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Očné tiene veľmi nepoužívam, respektíve ich nosenie do školy mi pripadá viac ako zbytočné. Keď sa ale rozhodnem urobiť nejaký článok či video s líčením, očné tiene v zásobe sa určite hodia. Používam ich príležitostne, keď niekam vybehneme s babami na drink alebo kávu. I keď som chcela niečo farebnejšie, volila som skôr neutrálnejšie, nenápadnejšie a ľahko kombinovateľné pigmenty. Hnedá a zlatá sú farby, ktoré môžete nosiť každý deň a ktoré sa na toto ročné obdobie - jeseň - aj veľmi hodia. Ružový odtieň som použila aj v halloweenskom líčení, pričom ste tieto očné tiene mohli vidieť vo videu.

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

V ponuke e-shopu nájdete niekoľko zaujímavých a pestrofarebných odtieňov, ktoré pritiahnu okamžitú pozornosť na vaše oči. Zlatý odtieň nesmie chýbať, preto je súčasťou každej jednej sady. Veľmi sa nedrolia, čo uľahčuje aj ich následnú aplikáciu a ponúkajú dokonalé krytie. Farby sú živé a pestré. Nemusíte sa báť, žeby boli pri aplikácii svetlejšie. Každý jeden tieň obsahuje aj jemné trblietky. Nezlievajú sa dokopy a vydržia na mieste celý deň a celú noc. Skúšala som to pri líčení, normálne cez deň a dokonca aj v noci. Sklamanie určite nehrozí.

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

Frais Monde Thermal Mineralize Baked Trio Eyeshadow

7 comments:

  1. Krásna paletka :-) Veľmi sa mi páči tá kombinácia farieb :-)

    ReplyDelete
  2. krasne farby a uzasne balenie!


    Pozyvam na 6 rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    ReplyDelete
  3. Vypadá moc hezky:) Ty barvičky jsou krásné:)
    brunnetegirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Looks like ice cream, so cute... the packaging too... ^^ have a cheerful weekend dear! ☆ (◕‿‿◕。)

    ReplyDelete
  5. tyhle barvičky mám ráda, ale asi bych se bála tyto stíny koupit, mám ráda spíš sytější barvy nebo když už jemné, tak mi stačí essence nebo maybelline :)

    ReplyDelete
  6. paletka vypadá krásně, krásný perleťový barvičky :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)