Weleda Citrus Fresh Cream Wash

Weleda Citrus Fresh Cream Wash
Pekný slnečný deň prajem všetkým, ktorí si dnes našli voľnú chvíľu a vrámci nej zavítali na môj blog. Dnes by som vám rada napísala niečo bližšie o značke Weleda. V posledných rokoch sa dostala do popredia aj na Slovensku a stala sa obľúbenou pre mnohé z vás. S touto značkou už mám síce predošlé skúsenosti, hlavne čo sa týka čistiacich produktov na aknóznu pleť, no žiaľ tieto skúsenosti nie sú veľmi príjemné a ani zďaleka pozitívne. V rámci spolupráce s Notino.sk ma pani, s ktorou komunikujem ohľadom blogových vecí, oslovila s možnosťou recenzie krémového sprchového gélu práve od Weledy. Rada skúšam nové veci a chcela som dať tejto kozmetickej značke druhú šancu, tak som súhlasila. A vyplatilo sa!

Weleda Citrus Fresh Cream Wash

Weleda je švajčiarska značka kozmetiky, ktorá vznikla v roku 1921 a ktorá je zameraná na výrobu liečiv a prírodnej kozmetiky. Vychádza z antropozofických poznatkov o vzťahoch medzi prírodou a človekom a od roku 2000 ste ju mohli zaregistrovať aj na slovenskom trhu. Čo sa týka sortimentu, ponúka produkty pre deti, určené na tehotenstvo, na telo, vlasy, pleť či dokonca ústnu dutinu. Vaša pleť môže byť rozmaznávaná pleťovou kozmetikou z kosatca, ruže, madle či granátového jablka. Vášmu telu môžete zasa dopriať starostlivosť v podobe masážnych olejov, prírodných deodorantov a telových mliek. Na svoje si prídu aj páni, pre ktorých má značka samostatnú kategóriu. Vrámci zdravia si môžete zakúpiť výživové doplnky ako sirupy a šťavy.

Predajných miest je na Slovensku viac než dosť a tieto produkty zakúpite najčastejšie v lekárňach, poprípade bio obchodoch alebo potravinách. Môžete si ju zakúpiť aj na oficiálnych stránkach.

Na recenziu mi bolo poslané jedno plné balenie citrusového osviežujúceho sprchového krému v peknom zeleno-žltom balení. Sprchové krémy sú ešte pomerne novinkou, no postupne sa stávajú obľúbenejšími ako klasické sprchové gély. Získavajú si čoraz viac ľudí, medzi ktorých patrím aj ja.

Weleda Citrus Fresh Cream Wash

Ak by som si mala vybrať medzi sprchovým gélom a sprchovým krémom, určite by som siahla po krémovej variante. Sprchový krém má odlišnú konzistenciu, hustejšie zloženie, častejšie prenikavejšiu vôňu. Vďaka svojej konzistencii sa lepšie udrží na pokožke, ktorú zanechá následne pekne voňavú. Niektoré z nich ponúkajú aj hydratačné či regeneračné účinky, čo je ďalším plusom. Mám pocit, že po sprchových krémoch je pokožka tela hebkejšia a jemnejšia.

Dodáva telu novú energiu a pokožke príjemný osviežujúci zážitok zo sprchovania. Vôňa citrónov a pomarančov má povzbudzujúce a aktívujúce účinky. Jemné cukrové tenzidy čistia pokožku mimoriadne šetrne. Hodnotný sezamový olej vyživuje pokožku a udržuje jej prirodzenú vlhkosť. Pokožka je po sprchovaní príjemne hladká a hebká na dotyk. Neobsahuje žiadne syntetické konzervanty, farbivá, parfumy ani látky na báze minerálnych olejov.

Zloženie : voda, sezamový olej, cukrový tenzid, alkohol, mytieaktivujúca aminokyselina, glycerín, karagénan, citrónový olej, xantán, kyselina mliečna, zmes prírodných éterických olejov.

Weleda Citrus Fresh Cream Wash

Síce nepatrím k nadšencom citrusových vôní, no konkrétne táto vôňa produktu mi nevadí. Okrem toho, že obsahuje arómu klasickú pre akýkoľvek druh citrusov, obsahuje aj jedinečnú arómu, ktorú má podľa mňa iba značka Weleda. Pokiaľ ste už niekedy siahli po niektorých z ich produktov, musíte vedieť, o čom hovorím. Svieža, prírodná vôňa. To tam proste cítite. Tento produkt je tiež dobrou alternatívou povzbudzujúcich sprchových prípravkov, ktoré vás nabudia do dňa a dodajú vám energiu.

Weleda Citrus Fresh Cream Wash

10 comments:

  1. Citrusová vůně je úžasná :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    ReplyDelete
  2. Ten musí krásně vonět! Nic od Weledy jsem ještě nezkoušela, asi bych to měla napravit..;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Se značkou Weleda nemám žádné zkušenosti.. Sprchový gel musí krásně vonět :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    ReplyDelete
  4. Túto značku nepoznám, ale vyzerá to super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Už bych měla od té Weledy něco vyzkoušet :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  6. od weledy mam rada kremy na ruky :)

    ReplyDelete
  7. informative post.
    thank you for sharing.
    Would you like to follow each other GFC? Do leave me a comment when you follow and i'll follow you back.

    Love,
    Vida | Polkalicious

    ReplyDelete
  8. Citrusové vône mám veľmi rada, celkovo svieže tóny vôní ma vždy nakopnú aj keď je moja nálada a energia nulová :)

    http://firstblogmaggi.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)