O c t o b e r


• s Matkou a Gabikou na bagetke
• po mesiaci som navštívila starkú, deda a Habyho ♥
• by ste sa čudovali, ako na vás budú ľudia pozerať, keď si vezmete obyčajnú čelenku s mačacími ušami.

• videla som film Biela Masajka, kde sa cudzinka zamiluje práve do muža z kmeňu Masajov, následne si ho zoberie za muža a spolu s ním čaká aj svoje prvé dieťa. Film opisuje život cudzinky v kmeni a plno strastí, ktorými biela Masajka musí prejsť.
• po práci sme šli s Kiom a spolužiačkami do mesta na Bielu Noc a sadli sme na pivo. Neskôr som sa stretla s mamčou a po rokoch som si dopriala obrovskú cukrovú vatu ♥

• Weleda Citrus Fresh Cream Wash
• s Tímejkou a Gabčou na obede
• dnes sme sa zhodli s Gabikou na tom, že máme úplne totožné povahy s hrdinmi existencionalistických románov.
• dostala som 2,2 z literatúry, 1 z informatiky a 1 z angličtiny ♥

• jedno ráno som sa prebudila do totálnej hmly. Na fotografii to až tak nevidno, ale viditeľnosť bola neskutočne nízka.
• absolvovali sme ďalšie fotenie na oznamko
• bola som na DOD vrámci masmediálnej fakulty a s Gabikou na obed

• obdržala som balíček od Krásná Každý Den a Krása z prírody
EOS Fairy Violet circle lenses
• oficiálne začala jeseň - teploty klesli pod 10° = konečne som vytiahla svoju novú staroružovú vetrovku
• si ani len neviete predstaviť tú radosť, ktorá ma zaplavila, keď som zistila, že Otakumole opäť funguje!

• zakúpila som si nový proteín Quattro Pro z GymBeam, kde ich majú za parádne ceny!
• obdržala som balíček od Bioruža.sk
• moje známky z dejepisu sú viac, než len krásne 1,1,1,3. Teda, až na tú trojku, ale tá mi až tak nevadí.
• Demeter Cherry Blossom eau de cologne

• Krása z prírody a nebeská čokoláda
• 20.10.2015 ~ Dnes, o pol siedmej, som oficiálne dovŕšila vek 19 rokov. Ďakujem všetkým, ktorí si spomenuli a spomenú a predovšetkým mamke a ockovi za tortičku ♥
• BIO RAW kakaové bôby a chia semienka

• konečne sme s Evičkou išli do mesta na drink ♥ A dala som si svoju obľúbenú levanduľovú limonádu.
• oslava mojich narodenín a Kiových menín ~ jahodové pivo v Jakylle, biele vínko v Elbi caffe a vynikajúci guláš, mňam. A ďakujem za všetky vaše dárečky ♥
• obedík s Maťkou, Gabčou a Evičkou v Kleopatre, vínko v Elbi caffe a kávička v Lobby. Ďakujem za dárečky a pekne strávený dník ♥ A Evička bola u mňa *///*

Autumn perfumes
• moje známky zo slovenčiny sú 1 2 2 2, čo je teda naozaj super ♥
• už som objednala jednu várku vianočných darčekov a v košíku na e-shope mám už prichystanú ďalšiu
• September and october favourites
• urobila som dobrý skutok a dala som peniažky tomu, kto ich najviac v tej danej chvíli potreboval ♥

Soaphoria | Field flowers and Berry forest + giveaway
obedík s Tímkou
zverejnila som nové video ~ {Makeup Inspiration} ✞ La muerte mexicana ✞
chodenie po cintorínoch a posedenie u prababky ♥
• Sobotňajší večer a nedeľňajšia noc. Najlepsie jahodové pivo v Jekylle, halloweenska noc ako welcome drink, masky, rozprava o komunizme a politike, polhodinové rozhodovanie sa, do akého baru sa pôjde a nakoniec opäť Jekyll, kde nebol okolo polnoci pivo. Neskôr Košická hospoda. Aké je pivo dôležité si uvedomíš až keď nie je.
Rose cosmetics

* Biela Noc 2015 v Košiciach *



* budova za mnou je gymnázium, kde študujem, mlha *



* októbrové obedy *


* Biela Noc, Kasárne Kulturpark *


* balíček od Krásná každý den *


* tortička od mamky a ocka *


* dárečky od kamarátov ~ ružový náhrdelník: Kery, fialový: Dada, obojstranný rúž Maybelline: Katka a Filip, prívesok Swarovski: Maťka, ruský fotoaparát Vilia: Gabča, fľaša víno: Evka, pamätníček s fotkami, hláškami a spomienkami: Kio, Danka, Kery ♥, prívesok: Daniel *


* Falling Alice *


* Dárečky od Tímky a ružová limonáda od Gabči, kávička a spoločný obed s Gabčou, Maťkou a Evkou, obed s Tímkou *


* Ranné zastávky v parku pred školou, La muerte mexicana makeup video *



Diabolik Lovers More Blood ep. 2 - 5
Prvú sériu som videla tento rok. Anime má 12 epizód, ktoré trvajú 13-15 min. aj s openingom a endingom. Dokopy sa v tom anime skoro nič nedeje, až do posledných častí. Hlavná hrdinka je k upírom poslaná práve tými, ktorí ju vychovali - kostolom či cirvkou, tým už si nie som presne istá. Každopádne sa mi kresba celkom páči a som rada, že to anime má aj druhú sériu. Ak už žiadna pointa, aspoň pekní chlapi.

Ookami Shoujo to Kuro Ouji OVA
Začiatkom roka som sa pustila aj do anime, ktoré má 12 epizód a po anime som sa následne začítala do mangy, ktorá stále vychádza a pokračuje. Je to milé anime, ktoré nepostráda vtipné momenty. Hlavná hrdinka sa dostane k svojmu čiernemu princovi úplnou náhodou, a to tak, že jej lož je ohrozená. Viac vám nepoviem :3
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jigoku Shoujo 2 ~ celé anime
Jigoku Shoujo 3 ~ ep. 1-3
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Himouto Umaru-chan OVA
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tokyo Ghoul Jack
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dance with Devils ~ ep. 1-4
• Natsuyuki Rendezvous ~ celé anime
V poslednom čase vyhľadávam anime a mangy žánru josei, čo znamená, že sú prevažne určené pre dospelé ženy. Pokiaľ som to teda správne pochopila a vydedukovala. Zaoberajú sa predovšetkým problémami každodenného života. Toto anime je mužovi, ktorý sa zamiluje do kvetinárky a jedného dňa, keď ho pozve k sebe, stretne sa s jej mužom. Avšak jej muž je už niekoľko rokov po smrti. V približne polke sa toto anime poriadne zamotá tým, keď sa jej nebohý muž dostane do tela toho druhého. Miestami rozkošné, miestami vtipné, miestami som aj plakala.
Noragami Aragoto ep. 1 - 4
To, že Yata ako Boha nepozná skoro nik, to vieme všetci. Taktiež vieme to, že samotné anime má druhú sériu, Noragami Aragoto, ktorú začali vysielať od októbra tohto roku. Musím povedať že z toho, čo som zatiaľ videla, ma druhá séria zaujala viac. Prvá séria mi prišla taká jemnejšia. V tejto sérii sa už odohrávajú serióznejšie udalosti. Uvidíme, ako to všetko dopadne. Veľmi sa na záver teším.
Shingeki no Kyojin ~ live action ep. 1
Musím priznať, že celý námet tohto anime a vôbec mangy ma dostal a uchvátil. Čo je však podstatnejšie je to, že i keď sa mi motív útočenia pradávnych Titánov páči, k anime sa nejako neviem dokopať. Preto som urobila aspoň malý kompromis a pozrela si prvú časť live action. Neskutočné. Páči sa mi obsadenie, prevedenie a hlavne efekty a samotní Titáni! Okrem toho song prvého openingu k tomuto anime je jeden z najlepších, aké som kedy počula.
• konečne sa začali vysielať TVD a The Originals
Už by som skoro zabudla na moje dva najobľúbenejšie seriály. The Vampire Diaries a The Originals. Po skoro večnosti opäť na obrazovkách ♥

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
• Kore wa Koi no Hanashi, Hana ni Arashi, Little Lovers ~ celá manga
• Vampire to Shinigami, Christmas Romance, Machiko yo Oborekake ~ celá manga
• Veins, Cello mellow ~ celá manga

9 comments:

  1. What a lovely post=)) Thanks=))

    arcticraspberry.ru

    ReplyDelete
  2. Na teba pozerali pretože čelenka.. čo ti mám povedať o tom ako na mňa pozerajú keď mám modré vlasy? :D Hlavne ranné, geriatrické spoje košickej MHDčky.. :D Ave Satan :D už musíme dať stretko nech ti donesiem narodeninový darček aj ja! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čelenku som mala aj včera, no bol to slabý odvar, keďže som bola pomaľovaná ako "la muerte maxicana". To boli pohľady :D Krížiky v rukách, odriekanie. Prišlo mi to teda vtipné a trošku nepríjemné, no potom som to už neriešila. Však bol Halloween, morä! Kto bude platiť vstupné od 3€/4€ po "neviemkoľko"? Ja teda určite nie! :D A tým nechcem povedať, že oslavujem americké sviatky, to určite nie.

      Delete
  3. na tu bielu noc v KE som chcela ísť dúfam, že mi aspoň vinde ten Vegácnsky deň, čo sa má konať v košiciach :) , super páčia sa mi také zhrnutie mesiaca čo bolo aj ja takét robím na blogu :D ,

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pevne verím, že sa tu aspoň na ten Vegánsky festival dostavíš. Čo sa týka Bielej noci, pominulé roky boli lepšie atrakcie. Najviac sa mi ale páčili asi tie králiky.
      Ja mám celkovo rada zhrnutia :D Rada ich čítam aj na iných blogoch :3

      Delete
  4. Tak to si teda mala oveľa bohatší mesiac než ja. Ja som sa iba učila :D

    Pozývam vás aj na giveaway, ktorá je na mojom blogu : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Učenie mi ani nespomínaj. Keď si predstavím, z čoho idem vlastne maturovať a čo sa vlastne mám učiť, ách jaj :D

      Delete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)