Krása z prírody a nebeská čokoláda

Krásne nedeľňajšie dopoludnie prajem. Počuli ste už niekedy o telovom suflé? V kozmetike sa tento pojem využíva už dlhšie, ale viete vôbec, čo znamená? Telové suflé je akýsi druh telového mlieka či krému. Je alternatívou s unikátnou konzistenciou, ktorá pripomína nadýchanú a jemnú penu. Po nanesení sa však roztopí a zanechá na pokožke jemný olejový film, ktorý hlboko hydratuje aj tú najsuchšiu pokožku.


Vďaka spolupráci s e-shopom Krása z prírody som mala možnosť jedno také telové suflé vyskúšať. Jedná sa o suflé s názvom nebeská čokoláda, ktoré je ručne vyrobené, netestované na zvieratách, pôvodom zo Slovenska a čisto prírodné. Je kombináciou bambuckého a kakaového masla. Kakao okrem vitamínov obsahuje množstvo antioxidantov, ktoré zlepšujú krvný obeh a pôsobia proti starnutiu. Obsahuje aj kofeín, ktorý stimuluje pokožku, povzbudzuje telo aj myseľ, dokáže pomôcť pri vyhladzovaní vrások a pri odstraňovaní celulitídy. Čo ma milo prekvapilo bol hlavne fakt, že je vyrobené na Slovensku. Poznám veľa prírodnej bio kozmetiky, ktorá je pôvodom napríklad z Česka, preto ma to potešilo.

Zloženie: Butyrospermum Parkii, Theobroma Cacao, Cocos Nucifera Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Aroma.


Suflé prišlo v peknej sklenenej dózičke previazanej trikolórou zloženou z našich národných farieb. Veľmi pekné a milé gesto. Páči sa mi uzáver, ktorý je klasický pre takéto typy nádob. Ďalším plusom je, že môžete fľaštičku neskôr využiť na rôzne iné veci. Po otvorení vám hneď udrie do nosa omamná a neobyčajne lahodná aróma čokolády, ktorá je skutočne nebeská. Ako som už uviedla vyššie, pri použití sa vám pekne vpije do pokožky a zanechá na nej jemný olejovitý film avšak nemáte pocit mastnej pokožky. Vôňa sa na vašom tele vydrží zhruba ešte také dve až tri hodiny.

Som šťastná, že som mohla vyskúšať takýto malý zázrak a veľmi pekne zaň e-shopu Krása z prírody ďakujem. Umožňuje naplno si vychutnať omamnú vôňu čokolády aj bez zhrešenia, navodí lepšiu náladu a zmyselne opantá vaše zmysli. Naozaj jeden z najluxusnejších produktov, ktoré som kedy mala možnosť vyskúšať.

13 comments:

  1. takto z fotiek to vyzera ako peeling. masla mam inak velmi rada. co by mohli zmenit je balenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to má sem-tam také hrudky, ale ako náhle ho nanesieš na pokožku, hrudky sa rozplynú.
      Mne sa to balenie veľmi páči. Ale chápem, takto je to trošku nepraktické. No má to svoje čaro.

      Delete
  2. Po Soaphorii koukám delší dobu, jdu se podívat na ceny... :)

    ReplyDelete
  3. Produkty od Soaphorii mám veľmi rada :). Určite aj toto suflé vyskúšam :)
    Moja giveaway

    ReplyDelete
  4. teraz som o tom akurat pisala na blogu :)
    pozri www.donnaiveh.com

    ReplyDelete
  5. Tak o tělovém suflé jsem ještě neslyšela, takže fajn inspirace!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K.

    ReplyDelete
  6. Nice post, great review _ you have a nice day ◕ ◡ ◕

    Ryu の Sekai

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)