Demeter Cherry Blossom eau de cologne


Všetkým vám prajem príjemný a pekný deň. Dnes by som vám rada predstavila e-shop Parfemy-elnino.sk, ktorý sa zameriava predovšetkým na predaj parfémov, no nájdete tam aj bohaté zastúpenie kozmetických produktov všetkého druhu. Pani, s ktorou som komunikovala, pochválila nielen môj blog, ale aj môj štýl písania. Takéto slová naozaj pohladia dušu a navnadia človeka na to, aby na sebe pracoval ešte viac, ako doteraz. Veľmi pekne za pochvaly ďakujem, veľmi si to cením. Aby som nezabudla, chcela by som ešte poďakovať za možnosť otestovania tohto produktu.


.Kolínska voda Demeter Cherry Blossom.

Kolínska voda Cherry Blossom od značky Demeter je vhodná predovšetkým pre ženy, ktoré milujú svieže, jarné, sladkasté vône. Vôňa sa nesie v znamení čerešne a čerešňových kvetov a aj v týchto pochmúrnych dňoch vám dokáže vyčarovať úsmev na tvári a preniesť vás cez šedivú a pochmúrnu jeseň priamo do peknej a sviežej jari. Na výber som mala z niekoľkých možností - kolínska voda ponúka naozaj široké spektrum vôní. Pár favoritov som mala a touto som si nebola až taká istá. Nemám veľmi v láske ani čerešne, ani višne, a tobôž nie vrámci kozmetických produktov. Avšak klasická vôňa cherry blossom mi vonia a tak som sa rozhodla siahnuť práve po cherry blossom variante kolínskej vody.

Okrem kvalitnej, typicky ženskej, a realistickej vône a výdrže cca dve hodiny, si veľmi cením čistý a minimalistický dizajn a vzhľad samotnej fľaštičky. Je pravdou, že je o niečo väčšia a oveľa ťažšia, ako klasické, no ja si ju šupnem do kabelky veľmi rada. Jednoduchý obal pozostáva z názvu samotnej vody a charakteristiky vône. Na poličke či komode sa pekne vyníma aj ako dekorácia.

Ak by ste si chceli prečítať viac zaujímavostí o značkej Demeter, prečítajte si článok na blogu Selfino blogu, kde je všetko pekne a detailne napísané.


6 comments:

  1. Už jsem viděla u pár blogerek ještě jiné vůně, vypadají dobře :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  2. o téhle značce jsem ještě neslyšela :) hezký blog
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  3. Vůně jsem už na blogách viděla a tahle třešňová mě zaujala nejvíce.. :-)

    The world of makeup

    ReplyDelete
  4. Tento eshop a ani tuto kolínskou vůbec neznám, ale obal mě velice zaujal, provedení má luxusní, to se musí nechat :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)