Candy Kitten Sunset Review

Candy Kitten Sunset review

Krásny a príjemný deň prajem všetkým, ktorí si opäť našli chvíľu a zavítali na môj blog. Pár týždňov prebehne ako voda a čo nevidieť, sú tu opäť moje narodeniny. Tentokrát už však devätnáste v poradí. Narodeniny som vždy mala rada a rada som ich oslavovala. Aspoň väčšinou. Nie preto, že som podostávala kadejaké darčeky, hračky či oblečenie. Jednoducho mám rada tú atmosféru, ktorá sa nesie spoločne s takýmito sviatkami vo vzduchu. Milujem, keď sa ako rodina stretneme pri príležitosti nejakého výročia alebo sviatku a pohovoríme si o živote a všetkom možnom. Milujem mamkine koláče, torty, chlebíčky a všakovaké dobroty, ktoré pre nás pripraví. Ale už dosť rečí. Narodeninový článok publikujem predsa len ako samostatný.

Candy Kitten Sunset review

Čo som ale týmto dlhým úvodom chcela povedať ? Pri príležitosti svojich blížiacich sa narodenín som sa rozhodla, že si urobím troška radosť a kúpim si niečo väčšie, ako obyčajne, najlepšie nejakú kozmetickú sadu. Váhala som nad Moschino sadou a touto od Candy Kitten, ktorú som si napokon aj objednala. Obe sady vyzerajú lákavo, no predsa len tá druhá ma dostala svojim retro-pin-up vzhľadom a ja som nemohla odolať. Typy produktov sú rovnaké, no balenia sa líšia. Sada od Moschino je predsa len drahšia a obsahuje 5ml parfém, 25ml sprchový gél a 25ml sprchové mlieko. Sada od Candy Kitten obsahuje 100ml toaletnú vodu, 100ml sprchový krém a 100ml telové mlieko. I keď je známe, že značka je značka, rozhodla som sa vsadiť na kvantitu. A som celkom spokojná, i keď sa nedá povedať, že sada moje očakávania predčila.

Candy Kitten Sunset review

Na Notino.sk nájdete dokopy dve sady od značky Candy Kitten. Sunset, ktorú som si objednala ja a Turquoise, ktorá mi padla do oka skôr. Bude to pravdepodobne len farbou a bola by som si ju aj objednala, kebyže som si nevšimla malú čerešničku visiacu z loga. Višňové a čerešňové vône nemôžem ani cítiť a preto som sa potešila, keď na logu Sunset bola jahôdka. Myslela som si, že to ovocie zodpovedá tomu, v akej vôni sa ponesie všetok obsah krabice, no nie je to pravda. Aspoň ja v tej svojej sade nič sladké ani jahodové necítim. Okrem týchto dvoch základných balíčkov nájdete v ponuke aj obe tieto varianty obohatené o dva lesky na pery.

Sunset ~ Má úžasne výraznú arómu, ktorá by mala evokovať všetkú romantiku a majestátnosť samotného západu slnka. Prvotná citrónová vôňa pomaly odhaľuje očarujúcu vôňu exotických kvetov vrátane nadčasových vôní fialky a ruže. Zakončená je radom zmyselných driev a sladkých dotykov.
Turquoise ~ Na počiatku ucítite výbuch bergamotu a jabĺk, potom nasleduje srdce zložené z cédrového dreva a nežného jazmínu. Zakončená je kombináciou santalového dreva a krémovej vanilky.

Candy Kitten Sunset review

I keď som vyššie písala, že ma nenadchla tak, ako som očakávala, som s ňou relatívne spokojná a som rada, že som si ju objednala. Naozaj sa mi páči dizajn krabičky, ktorá je využiteľná a aj dizajn samotných produktov. Fľaštička parfému vyzerá nádherne a luxusne. Bude peknou dekoráciou do izby. Má naozaj jemnú a nežnú romantickú vôňu. Cítim tam ruže, hlavne v telovom mlieku. V sprchovom kréme cítim spommínaný bergamot a drevitú arómu. Čo sa týka samotnej toaletnej vody, vôňa sa nesie v nežnom a zmyselnom ženskom duchu. Ako ľahký, sladký no zároveň zmyselný opar. Cítim tam práve tlmenú vôňu citrusov a exotických kvetov. Vo veľkom však cítim fialku a ružu. Sada tak môže byť nielen príjemný darčekom, ktorý poteší vás samotné, ale aj skvelým darčekom pre kamarátku, sestru či maminu.

23 comments:

  1. Thank you for sharing your thoughts on the product! It looks beautiful and sounds like it smells amazing too! XO, ellese

    Rock.Paper.Glam.

    ReplyDelete
  2. Teda vypadá naprosto krásně :) Skvělý tip na dárek :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  3. Awesome post!
    Check out my Giveaway: http://fridaynightstyle.com/2015/10/01/firmoo-giveaway/

    ReplyDelete
  4. Really loving the retro packaging of Candy Kitten!

    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  5. Very nice!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Great post this product is Amazing
    Kiss
    Admaiorasemper.website

    ReplyDelete
  7. What a cute gift set - the perfume's bottle looks lovely!

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    ReplyDelete
  8. This looks absolutely adorable, beautiful packaging! Also love the light in the photos. :)

    Velveteencockroach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much ♥ I am really pleased ♥

      Delete
  9. Hezký článek :) máš to moc hezky nafocené :)

    Nikys beauty blog

    ReplyDelete
  10. Oh very gorgeous set darling
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  11. Myslím, že tato sada byla úžasná volba, to balení je úplně luxusní a myslím, že ne jedna žena by z ní byla nadšená :))

    ReplyDelete
  12. Ahhhh this looks so beautiful, I love your photographs!! :D xx

    elizabeth | ”Ice Cream” whispers Clara | bloglovin follow for follow

    ReplyDelete
  13. Usually perfumes give me a headache. I wonder if this one would! I love the packaging for this product very much!

    Heba xx || The HebaBloglovinInstagram

    ReplyDelete
  14. To bych chtěla dostat jako dárek :D nenajde se nějaká dobrý duše :D ? NLlifestyle

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)