S e p t e m b e r

 • september začal príjemne s posedením spojeným s mojitom a jedlom u mamčinej kamarátky
• prvý školský deň som na sebe mala bielo-ružové šaty a mašličkové sandálky
• po otváracom ceremoniáli sme sa s triedou vybrali samozrejme na kofolu a pivo, ako inak

 • film Cesta za snom. Anglicko, Manchester. Myslel jsem si, že každé dítě má šanci na to, splnit si svúj sen. Pekný film o tom, ako sa cez rôzne prekážky osudu podarí deťom splniť si svoj sen. Milé, miestami smutné, ale pekné a poučné. Tuším, že natočené podľa skutočnosti.
• po necelých troch rokoch som opäť otvorila programovací jazyk Pascal a programujem v ňom

• zažila som pár poriadnych nočných búrok a zažila poriadne ochladenie a opätovný príchod 30 stupňových horúčav
• po prvýkrát sme s Kiom boli v bufete na brigáde spolu ♥ Nasledovalo jahodové pivko s Dankou, Mimou a jej priateľom
 •  nový rozvrh, s ktorým som veľmi spokojná * 7-4-6-3-7 * z toho vo štvrtok idem na štvrtú ♥
 • bola som na obed s Tímkou a Kery
• prišiel mi balíček s peplum topom a bordovou clutch kabelkou
• dni obce Poproč 2015 s triedou a rodinkou, ale užívali sme si nezáväzne od seba. Ružové vínko, mega langoš, hranolky, kadejaké mňamózne pachy, Kandráčovci, Heľenine oči, diskotéka a ohňostroj. A o jednej hybaj domov. S mamčou sme pozerali ešte Talent, keďže sme nevedeli zaspať, haha.

• káva s Evičkou v Lobby, suveníry od Danky a Kia
• s Evičkou v Havane
• úspešná odpoveď a následná jednotka z dejepisu. Nakoniec ten pravek začnem mať aj rada ♥
• piatkový obedík s Tímkou a Gabčou
• konečne som si plne pokreslila a oblepila dosku do školy

• Agentky za nepriateľskou líniou. Skupinka piatich žien z rôznych oblastí, ktoré sa sformujú a začnú podnikať atentátnické útoky na nemčúra pod vedením brata jednej z nich. Oslava ženskej odvahy, odhodlania a boja za vlasť. Ukážka toho, že ani nás, ženy, netreba podceňovať a ak niečo chceme, ideme si za tým stoj čo stoj.
• prežila som najhoršiu búrku a lejak vo svojom živote. 20.9. som sa o 3:19 ráno zobudila na svietenie v mojej izbe, ktoré doprevádzali hlasité hromy a dunenie, lejak a malé krúpky. Po nejakých 13 rokoch som sa opäť bála búrky a nevedela zaspať.

• v ten istý deň sme s Kiom šli na brigádu v úplnom lejaku, ktorý by ani dáždnik neustál, čiže si viete predstaviť, aký premočený sme tam došli a dokonca sme troška meškali. Opäť sme na bufete boli spolu, užili si srandu ale aj poriadny stres, keď nám nesedela inventúra. Nedeľu sme zakončili, ako zvyčajne, prechádzkou po meste a cheeseburgerom.
• fotili sme sa na oznamká
• ochutnala som avokádovú pomazánku a zamilovala som sa ♥

~ Olivový olej a rastlinné oleje Nobilis Tilia
Black peplum top & burgundy clutch
Brische Luxe & Makeup Revolution Amazing
Little Hanna Jewellery.
• moja milovaná KK ~ kolegynka Kristínka

• dostala som jednotku z informatiky ♥
• prvý jesenný deň, začala som opäť páliť sviečky ♥
• vytvorila som svoju prvú animáciu v živote a urobila som s ňou jednoduchý dizajn
• začala som nosiť kabáty a traktorky
• schytala som chrípku :(


• nakreslila som Maťke k meninám Hatsune Miku
• videla som zatmenie mesiaca od 3:15 do 4:25 ráno ♥
• dostala som 2 jednotky z AJ a dvojku z programovania v Pascale



* srdiečko plné mojich najmilších šperkov, masívny náhrdelník s kameňmi, sklenené guličky a malá fľaštička na "lektvar" *

* parádne modré "vyšúchané" rifle za 7€ z Lidl!, moja malá Stikeez obsesia, aloe vera, mračná *



• Kamisama Hajimemashita
• Mikami Sensei no Aishikata
• Hyakujuu no ou ni Tsugu, Honey Buddy, Lip Smoke ~ celá manga 
• Rinjin wa Chou, Hakuji, Wakeari Kiss ~ celá manga
• Hana wa Knife o mi ni Matou, Chiguhagu Planet ~ celá manga

Himouto Umaru-chan je veľmi rozkošné, príjemné, oddychové anime, u ktorého sa rozhodne nasmejete a pobavíte. Dokáže vám vykúzliť úsmev na tvári v každej situácii. Príbeh sa točí okolo hlavnej hrdinke, ktorá sa jedného dňa nasťahuje k bratovi a začne s ním žiť. Navonok inteligentné a nádherné dievča, ktoré sa určite nezaujíma o nič iné ako školu a dievčenské veci, ukrýva jedno veľké tajomstvo - jej vášňou sú anime, manga a videohry, na ktorých je úplne závislá. O týchto jej záľúbách vie však iba jej brat. V anime sa stretneme aj s inými postavami. Vyšlo aj 12 špeciálov.

Junjou Romantica, ktorú som pozerala posledné obdobie, je už tretím pokračovaním. Misaki sa pred niekoľkými rokmi nasťahoval do bytu, ktorý obýva svetoznámy autor a ktorý je zhodou náhod aj najlepším priateľom jeho brata. Anime poukazuje na spoločný život konkrétne troch párov vrátane Misakiho a Usagiho. Musím ale podotknúť, že predlohou pre toto anime bola yaoi manga, čo znamená ♂+♂. Je to ale pekné zlaté anime, ktoré nepostráda ani vtipné situácie.

K Prison School som sa dostala cez upcoming anime, ktoré boli určené na leto 2015. Začala som čítať aj mangu, no keďže som sa pustila do anime, mangu som nechala tak. Nechcela som dopredu vedieť, čo ma čaká. Dievčenská prestížna škola urobí jeden rok zmenu a rozhodne sa prijať do kolektívu aj chalanov, z ktorých sa tam prihlásia práve piati hlavní hrdinovia. Ako to už však býva, chlapi sa nezaprú a vďaka istému prúšvihu skončia vo väzení, v ktorom budú po celú dobu. Celý príbeh sa točí o ich pobyte vo väzení, ktorý je popretkávaný rôznymi ďalšími situáciami a zvratmi. Rada by som vyzdvihla štýl kresby - hlavne očí. Anime obsahuje aj jemne erotické prvky, avšak oproti mange je to nič.

• Jigoku Shoujo 1 ~ ep. 1-26

Momentálne rozpozerané anime, ktorého prvú sériu som videla ešte na Animaxe. Rozhodla som sa ho celé zhliadnuť znova, spolu s druhou aj treťou sériou. Uchvátila ma najmä kresba, no aj samotný námet a dej. Každý by sme niekedy najradšej poslali niekoho do pekla. Či už nás niečím vytočí alebo jeho konanie nejako ovplyvní náš život. Keby tu ale bola reálna možnosť poslať človeka do pekla, čo by ste urobili? Poslali by ste ho tam aj za cenu, že po vlastnej smrti do pekla následne zavítate aj vy? Aj za predpokladu, že vaša duša bude po smrti bezcieľne blúdiť v agónií a utrpení? Anime si získalo môj obdiv aj vrámci rôznych situácií, ktoré sa kadekomu na svete môžu stať každú chvíľu, no my o nich nemáme ani najmenšie tušenie.

Ore Monogatari!!, jedno z mojich najmilších lovestory anime. Po prvých dojmoch by ste určite povedali, že hlavná hrdinka skončí vo vzťahu práve s pohľadným, vysokým, blonďavým mládencom. Dej sa ale vyvinie úplne inak a dá sa dokopy práve s jeho najlepším kamarátom, ktorý väčšine ľudí naháňa hrôzu alebo strach. Anime rozoberá spoločné trávenie chvíľ dvojice ako páru a trojice ako kamarátov spolu s ďalšími vedľajšími postavami. Silné kamarátsvo a rozkošná čistá láska.

Do Gangsta som sa pustila vďaka hlavným trom postavám. Takýto žáner inak veľmi nemusím. Dej sa odohráva v meste, kde žijú rôzni gangstri, mafie a podobné indivíduá a riadia ho štyri silné rodiny. Okrem normálnych obyvateľov sa tu stretávame aj s Twilights, ktorí dosahujú rôzne bojové úrovne, čomu zodpovedá aj ich číslo a písmeno vygravírované na tagu. Pravdepodobne si prečítam aj mangu, pretože pokiaľ má toto anime naozaj iba 12 epizód, pravdepodobne mi ušla jeho hlavná pointa a zámer. Okrem iného tu ostalo plno nevysvetlených udalostí a zvratov. Teda aspoň pre mňa.

14 comments:

  1. Pěkný čláanek s krásnými fotkami. Nakonec ty "upoutávky" na anime jsou super nápad, ale já kvůli nim nebudu mít čas na nic jiného :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ♥
      Začiatkom roka, keď som sa k anime vrátila, som takéto malé info publikovala tiež, no neskôr som sa sústredila len na epizódy. Ale budem pokračovať v tejto forme mesačných článkov :3

      Delete
  2. Yay, Stikeez! Kdybych měla brát jenom ty letošní, tak jich mám ještě větší hromadu, s těmi loňskými ani nepočítám (aneb jezdíme nakupovat do Lidlu) ... ale koukám, že máš taky toho kawaii třpytkatého mořského koníka. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj ja mám ešte z predošlých zbierok nejaké *///* Keď som uvidela toho yellow-glitter koníka, tak som sa priam vznášala ♥

      Delete
  3. Moc hezké shrnutí září :) To tak letí, další měsíc za námi.

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Your pictures are beautiful.

    ReplyDelete
  6. No tak koukám, že v září se stalo, dostalo, vyfotilo... a tak... hodně věcí. :D Já furt váhám jestli mám to anime zkusit nebo ne :D

    ReplyDelete
  7. Máš tak nádherný blog :)) moc se mi líbí i tvůj styl psaní :) jen tak dál!

    StyleSolution

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne ♥ Také pochvaly sa naozaj cenia a vyčarujú človeku úsmev na tvári ♥

      Delete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)