Brische Luxe & Makeup Revolution Amazing


Prajem pekný a príjemný deň. Nie je tomu vôbec dávno, kedy som urobila ďalšiu objednávku kozmetiky na Parfums.sk. Tentoraz som objednala nejaké veci aj mamine a jej priateľovi, no urobila som radosť samozrejme aj sebe. Objednávka bola celkom veľká, no nie každý produkt bude mať samostatnú recenziu. Niektoré však spomeniem aspoň v mesačných favoritoch.

Aký produkt urobil naposledy radosť Vám ?

O značke Brische ~ Španielska kozmetická značka sa zrodila v roku 1970, kedy si Brigida Checa založila malý rodinný podnik obchodujúci s parfémami a kozmetikou. Brische má rozsiahly sortiment, zahŕňajúci produkty pre starostlivosť o vlasy, pleť a celé telo a širokú ponuku dekoratívnej kozmetiky. Veľmi obľúbený je rad produktov pre starostlivosť o telo a vlasy so vzácnym arganovým olejom, ktorý obsahuje obrovské množstvo antioxidačných látok, má vysoký podiel nenasýtených mastných kyselín, vitamínu E a ďalších významných látok. Medzi obľúbené suroviny patrí tiež aloe vera - posilňuje obranyschopnosť pokožky, hydratuje ju, chráni a regeneruje.

O značke Makeup Revolution ~ Londýnska kozmetická značka ponúka vysoko kvalitnú a zároveň cenovo dostupnú dekoratívnu kozmetiku. Stala sa populárnou značkou najmä vďaka svojim luxusným paletkám očných tieňov no okrem týchto paletiek tiež v sortimente značky nájdete ďalšiu mimoriadne kvalitnú dekoratívnu kozmetiku - rúže, make-up, lícenky, púdre.
(zdroj Parfums.sk)

Makeup Revolution Amazing Lipstick

Od Makeup Revolution vlastním celkom dva rúže a tento je jedným z nich. Zakúpite ich za naozaj skvelú cenu. Či už sa jedná o tie za 2 eurá alebo tie od 4 vyššie. Majú krémovú konzistenciu, na perách vydržia takú hodinu až dve. Každý z nich má tiež príjemnú decentnú vôňu a pestré živé farby.  Niektoré z nich obsahujú aj trblietky pre mierny lesk. Nelepia pery a nachádzajú sa v peknom balení vhodnom do každej kabelky.

Nájdete ich vo svetlejších ale aj tmavších odtieňov, takmer v každej farbe a každom odtieni. Predošlý rúž, ktorý som objednávala bol svetloružový, taktiež s trblietkami. Dlhšiu dobu som však chcela vyskúšať nejaký tmavší, konkrétne fialový rúž z kolekcie Amazing. Dlho som premýšľala, či si ho objednať alebo nie, či ho využijem a budem ho nosiť. Nakoniec som sa však rozhodla pre jeho kúpu a neľutujem. Posúďte sami, nemá úžasnú farbu ?

Moje hodnotenie : 5/5

Vyskúšali ste už niečo od Makeup Revolution ?

Makeup Revolution Amazing Lipstick


Brische Luxe Lipstick

Brische je značka, ktorá mi donedávna bola ešte neznáma. Po prejdení e-shopu som ale narazila na pár produktov, ktoré sú už na mojom zozname prianí a ktoré by som v budúcnosti určite chcela vyskúšať. Aby som si však nekúpila len tmavý rúž, s ktorého pigmentáciou by som nemusela byť spokojná, siahla som aj po svetlom odtieni rúžu Luxe práve od značky Brische. Viacerí z vás určite vedia, že v mojej zbierke rúžov prevláda práve svetloružová farba v rozličných odtieňoch.

Rovnako ako aj ten z Makeup Revolution, aj tento vydrží na perách 1-2 hodiny, má krémovú konzistenciu a vaše pery zanechá pekne ružové a ligotavé. Na prvý pohľad som sa zamilovala do luxusného, čierno-zlatého obalu. Čo sa týka vône, je to taká klasická rúžová vôňa, ktorú bližšie síce opísať neviem, ale verte mi, že keby ste k nej privoniali, určite by ste mi dali za pravdu. 

Moje hodnotenie : 5/5

Vyskúšali ste už niečo od Brische ?

Brische Luxe Lipstick

22 comments:

  1. Máš to skvěle nafocené, mě by nenapadlo takové pozadí :3 skvělééé!
    Máš nově udělanou stránku, že ano? :) Vypadá to úžasně :)*

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozadie pri príležitosti oslavy nových džínsov *///*
      Ďakujem veľmi pekne za pochvaly ♥ Dizajn som robila včera.

      Delete
    2. Umíš něco jiného než ty svoje smajlíky a jiné výblitky, které navíc cpeš každému na jeho blog? Vrať se na slovensko a neotravuj tady, cigáno.

      Delete
    3. Cigánou samu seba nazývaj a až sa naučíš, ako sa píšu názvy štátov, môžeš sa sem vrátiť.

      Delete
  2. Wow that looks great and im really intersted about it!

    sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hezký článek :) Mně naposled udělala radost paletka očních stínů od Makeup Revolution :)

    Neon Navy or Neon Kiss?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich paletky sú úžasné ♥ Sama vlastním dve.

      Delete
  4. Rtenku bych rada nejakou vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Značku Brische neznám, MUR mám moc ráda :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  6. Wow great color! I love the purple :)
    Thanks for the sweet comment :)

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. glam shades of lipstick! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Od Makeup Revolution bych v blízké době chtěla vyzkoušet nějakou paletku očních stínů, ale ta rtěnka vypadá taky zajímavě :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Já jsem si včera z parfums objednala sadu na gel lak a plno gel laků, tak jsem na to moc zvědavá :)) Jinak od MR jsem ještě nic nezkoušela, ale moc ráda bych si od nich pořídila tvářenku :)

    ReplyDelete
  11. O MUR čtu ted na hodně blozích, musím říct, že co mě láká, tak jsou jejich stíny. nicméně momentálně nemám v plánu si nic od nich pořídit. Líbí se mi ale recenze na jejich rtěnky. Já preferuji matné a bez shimmeru, barvy mají docela pěkné, takže třeba mě nakonec zlákají :)
    CHIC Adriana

    ReplyDelete
  12. Od Brische jsem ještě žádný produkt nevyzkoušela. Rtěnka vypadá ale moc hezky, zkusím se po nějaké mrknout :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. Skvělý článek :) Od Makeup Revolution mám paletku stínů, paletku na konturování a tekuté linky :)

    Nikys beauty blog

    ReplyDelete
  14. Ty rtěnky vypadaji uzasne, mrknu se po nich :)

    ReplyDelete
  15. pekne si to napisala a pekne pokracuj aj s tymi smajlikami, v dnesnom svete ich potrebujeme :-p tesim sa na dalsie prispevky :-):-) :-) :-) :-)

    ReplyDelete
  16. ten prvy ruz ma bombovy odtien :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)