beauty wishes.

Prajem pekný deň. Oblečenia, šperkov, kozmetiky a podobných vecí nie je v živote nikdy dosť. To vie každá z nás. Zo žien, samozrejme. Preto nasledujúci článok venujem beauty wishlistu, kde spomeniem produkty z Notino.sk, ktoré by som si v budúcnosti chcela zaobstarať a vyskúšať. Je toho naozaj dosť a je vidieť, že žena sa vo mne jednoducho nezaprie. Ktoré produkty by ste momentálne chceli vyskúšať vy ?


Šampón pre uhladenie vlasov Brische Keratina : Mojim problémom je, že akonáhle prídem domov alebo do školy, vlasy si väčšinou zopínam do gumičky. S gumičkou aj spím, takže vlasy sú na druhý deň síce pekne a jemne kučeravé, no sem-tam majú tendenciu lietať zo strany na stranu a ženy s dlhočíznymi pačesami, ako mám ja, určite poznajú ten pocit.

Naturalium Body to Eat Peach vyživujúci sprchový gél a výživné telové mlieko : Táto značka je pre mňa pomerne novinkou, no podľa cien súdim, že je troška luxusnejšou. Telové mlieko a sprchový krém ma zaujali okamžite, ako som na nich videla marhuľu. Marhuľové sladké vône môžem ♥

L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil hodvábný olej v kréme : I keď je L'Oréal Paris pravdepodobne najznámejšou francúzskou značkou kozmetiky vôbec, veľmi ju v bežných obchodoch nevyhľadávam. Vyskúšala som však vzorku tohto oleja na vlasy v kréme, ktorú som našla založenú v časopise. Milé prekvapenie a zároveň láska na prvý účinok, by som povedala.
Krém som votrela do dĺžok vlasov. Vpil sa po niekoľkých minútach a vlasy zanechal okamžite suché hebké a dodali im krásny lesk a jedinečnú vôňu. Cítila som sa ako po procedúre v kaderníckom salóne a určite si ho zakúpim po tom, čo spotrebujem olej na vlasy od Lakmé.


Moschino Cheap & Chic Chic Petals : Moschino vzniklo v roku 1983 a to vďaka talianskému návrhárovi Franco Moschino. Značka je síce relatívne mladá, ale veľmi dravá a progresívna. Túto červenú sadu som mala v košíku niekoľkokrát, no napokon som sa rozhodla pre úplne iné produkty. Plánovala som si ju objednať ako darček na narodeniny, no rozhodla som sa pre inú darčekovú sadu. Dúfam ale a verím, že raz si ju objednám a budem ju môcť vyskúšať na vlastnej koži.

EOS Blueberry Acai balzam na pery : EOS balzamy so vzácnym bambuckým maslom a vitamínmi C a E sa môžu pochváliť výnimočnými účinkami. Obaly sú plne recyklovateľné a značka určite zaujme každého, kto bojuje so suchými a popraskanými perami.
Balzamy na pery od EOSu vlastním už dva a s oboma som veľmi spokojná. Nie je im čo vytknúť, spĺňajú všetko, čo majú a okrem iného nádherne voňajú a rozkošne vyzerajú. Keď mi dôjdu tie, ktoré momentálne používam, chcela by som siahnuť po tejto príchuti a modrom balení ♥

Brazil Keratin Macadamia & Wheat Germ Oil olej na vlasy a telo : Čo je lepšie ako olej na telo, ktorý môžete podľa potreby použiť aj na vlasy ? Brazil Keratin je luxusná vlasová kozmetika, výnimočná vysokým podielom keratínu vo všetkých svojich výrobkoch. Využíva regeneračné a ošetrujúce vlastnosti brazílskeho keratínu, ktorý je tiež jedinečný obsahom veľkého množstva živín a vitamínov. Prípravky Brazil Keratin vrátia vlasom zdravie, hebkosť, lesk a silu.
O olejoch básnim už nejeden mesiac a tento je ďalší z tých, ktorý mi padol do oka aj vďaka tomu, že obsahuje keratín a je vhodný ako aj pre telo, tak aj pre vlasy.


Ziaja Cocoa Butter sprchový peeling, sprchový krém a šampón : Kozmetika Ziaja existuje na trhu už 20 rokov. Je bohatá na aktívne prírodné zložky, ako je napr. kozie mlieko, ruža, jazmín, uhorka, nechtík, aloe, harmanček alebo kakaové maslo. S produktmi, ktoré som mala možnosť testovať som nemala žiadne problémy. Produkty tejto značky sú jedny z mojich najobľúbenejších. A kakaový peeling musí byť úžasný, nehovoriac o sprchovom kréme a šampóne. Veď uznajte sami!

Rimmel Brow This Way paleta pre líčenie obočia : Po tom, ako mi mamka pri prataní skoro definitívne vysypala všetok obsah tieňov na obočie som bola nútená sa poobzerať po inej alternatíve. Doteraz som používala tiene na obočie od značky Essence, no padli mi do oka tieto, do ktorých pravdepodobne aj investujem.


Candy Kitten Sunset : Kozmetika je na našom trhu pomerne nová, dostala som sa k nej práve vďaka e-shopu Parfums. Sada obsahuje päť kusov a rozhodla som sa objednať si ju vrámci narodeninového darčeka, pričom lesky na pery určite poputujú inde, keďže ja ich nepoužívam. Dúfajme, že produkty budú mať lahodnú vôňu.

12 comments:

  1. Ja mám teraz vo výhľade tiež značku Naturalism a potom by som konečne rada vyskúšala dekoratívku Nars :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okrem týchto vecí mám zálusk aj na mnohé iné, no čo sa týka značiek, tak určite na Nuxe. Ale o tom bude samostatný článok :)

      Delete
  2. The cocoa butter shower scrub looks delicious and amazing LOL.
    Junniku blog!

    ReplyDelete
  3. Miluji vůni manga :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    ReplyDelete
  4. Oh very wishlist
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  5. Super článek :) Značku Naturalium ti můžu doporučit, mám jejich tělové mléko s kokosem, které je dokonalé.

    September Favourites

    ReplyDelete
  6. Značka Naturalium mě velmi zaujala, pokukuji po ní už dlouho, asi od ní něco zkusím. A značku ziaja za sebe mohu doporučit :)

    Týnka z blogu Live and Love

    Můj nejnovější článek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ziaju mám vyskúšanú osobne už na niekoľkých produktoch. Na túto čokoládovú sa obzvlášť teším ♥

      Delete
  7. Pekný wishlist. Balzám EOS môžem odporúčiť, mne na moje suché pery pomohol a je skvelý aj pod rúž. Moschino parfémy sú moje oblúbené takže s týmto určite nešlapneš vedľa a na obočie by som ti skôr odporúčala trio od BH cosmetics :)

    simona-zacko.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. EOS mám už dávno, no túto príchuť som tu videla prvýkrát ♥
      Ďakujem za tip!

      Delete
  8. Those products seems cute and neat!
    *I notice a change on your blog template.. it is nice template. ♡
    But I can't translate to English now, hopefully you will add Translator widget so I can read your articles.

    Have a good day Gabrielle! ♡
    Ryu の Sekai

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)