Minnie Mouse Strawberry Lip Smacker

Minnie Mouse Strawberry Lip Smacker

Čauký zlatíčka ^^~
Vrámci posledného balíčku z Parfums.sk som si opäť objednala niekoľko produktov, ktoré ma zaujali. Tentoraz však nebudem robiť jednu hromadnú recenziu ako minule, ale niektoré umiestnim rovno do favoritov a niektoré produkty spojím do jedného článku. Dnes vám napíšem niečo o lip smackeri, ktorý som si objednala. Objednala som si Minnie Mouse v červenej, teda jahodovej, verzii.

Než prejdeme k recenzii, prv si povedzme niečo málo o tom, čo to taký lip šmaker je. Sama som nenašla nejakú presnú definíciu na tento produkt, ale počula som o ňom už niekoľko rokov dozadu. Vyzerá ako normálny balzam na pery a môžete tiež nájsť verzie leskov na pery. Tie sú však poväčšine priesvitné, maximálne s trblietkami, ale obohatené o rovnaké lahodné a autentické vône. Sú to veľmi originálne ošetrujúce balzamy na pery. Ten môj sa od normálneho nijako viditeľne nelíši. Rovnaká konzistencia, rovnaký účel, rovnaký výsledok. Akurát stoja o niečo viac. Ani nie tak kvôli obsahu produktu, ako hlavne kvôli značke a jeho výzoru.

 Počuli ste už o lip smackeroch ?

Minnie Mouse Strawberry Lip Smacker

Môj lip smacker mi prišiel milo zabalený - tým mám na mysli Minnie, ktorá zdobí samotný balzám na pery a pre ktorú som si vlastne tento produkt na pery aj objednala, haha. Balenie je klasické, zmestí sa do každej kozmetickej taštičky či kabelky. Má svetločervenú farbu, avšak na perách sa javí prirodzene. Dodá im hydratáciu, jemný lesk a pery sú po používaní pekne vláčne a jemné. Zanecháva na nich hladkú vrstvu, ktorá pery pekne prevonia. Určite to nie je len týmto jedným.

Všetky, alebo aspoň väčšina lip smackerov má perfektne čistú a prenikavú vôňu, ktorá vydrží na perách až pokiaľ sa dané aplikované množstvo nevpije do pier. Sladká vôňa jahôd. Akoby ste si nimi potreli ústa. I keď som spomenula, že sa konzistenciou veľmi nelíši, mám pocit, že predsa len trošku. Príde mi "riedkejší". Tým mám na mysli, že miestami mám pocit, akoby som si na pery naniesla práve spomínaný lesk. Môže to však byť naozaj len môj dojem. 

Minnie Mouse Strawberry Lip Smacker

Z Disney tam nájdete na Parfums Autá, Lietadlá, skoro všetky Disney princezné a taktiež Minnie Mouse. Pokiaľ by ste chceli niečo viac "dospelácke", môžete siahnuť po Coca-cola. Fanta alebo dokonca Sprite verziách. Nájdete tam okrem týchto aj originálnu, vlastne pôvodnú značku Lip Smacker a tiež sladké príchute lízaniek Chupa-Chups. Vyberie si naozaj každý. Každý si nájde svoju farbu a príchuť. Je pravdou, že sú o niečo drahšie, no nájdete tam aj výhodné sady.

Pokiaľ je mi známe a čítala som pozorne, všetky tieto lip smackery sú vyrábané v americkou značkou, konkrétne v USA. Svoje jedinečné ochutené pomády vyrába už od roku 1973. Prvou príchuťou balzamov bola jahoda, neskôr sa pridali príchute ďalšieho ovocia a obľúbených cukroviniek. Značka tiež začala postupne spolupracovať s The Coca-Cola Company a podobnými značkai. Príchute balzamov Lip Smacker sú navrhnuté v súlade s pôvodnými receptúrami týchto populárnych nealko nápojov a cukroviniek!

18 comments:

  1. juu je to hrozně cute :D
    terievans98.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Jéé, to je strašně roztomilé :) A s těma Disney postavičkama, to by bylo něco pro neteře a synovce :))

    Ili Libertad

    ReplyDelete
  3. omg this is so so so cute <3 totally adore the packaging :3

    ReplyDelete
  4. This is such an exciting post!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  5. ten vanilkovy by som skusila,, zlate us:)

    ReplyDelete
  6. All of the designs are too cute! I love the Rapunzel one!

    Mary x
    JOIN MY BTS GIVEAWAY

    ReplyDelete
  7. na takéto vecičky som veľký blázon ! to je tak kráásne :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  8. nice :)
    thx for sharing!
    have a great weekend!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Vyzerá rozkošne. A ak je rovnaký, ako tie, čo zvykne predávať oriflame, tak si aj viem predstaviť kvalitu. Mám rada tento typ "pomád" :)

    ReplyDelete
  11. omg! I love these collection!! A fan of minnie <3

    xoxo,
    Sharon
    www.snowman1314.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)