High waisted.

Všetkým prajem pekný slnečný deň. I keď sa nám leto už pomaly končí a sem-tam mám pocit, že už som vo vzduchu zacítila aj náznak jesene a zimy, mám pre vás článok, ktorý s letom súvisí. Vrámci spolupráce s e-shopom Strikingstyle som mala možnosť si vybrať jeden kúsok do určitej ceny. Rozmýšľala som nad šatami, no napokon som siahla po šortkách. Svetlooranžových, s vysokým pásom, so zapínaním na zips. Sú voľné, pohodlné a z jemného príjemného materiálu. Nechcela som nič denimové. Chcela som pohodlie a hlavne farbu, ktorá v mojom šatníku často chýba.

Strikingstyle recenzia

Šortky som si ich vo veľkosti S, keďže mám troška väčšie boky, avšak stále na mne trošku visia. Osobne mi to nevadí a povedzme si pravdu, do XS veľkosti by som sa nezmestila, haha. Milo ma však prekvapilo, že mi pani z e-shopu napísala, či by som nechcela namiesto nich niečo iné, či mi budú sedieť. Prišlo mi to milé, pretože nechcela, aby som si objednala niečo, čo by mi nesedelo. Ďakujem veľmi pekne za možnosť spolupráce a taktiež za starostlivý e-mail.

Strikingstyle recenzia

Aby sme však neostali v článku iba pri šortkách, opäť som sa rozhodla to troška oživiť jednoduchými outfitmi. Jedná sa o klasické jednoduché kúsky, ktoré sa dajú jednoducho kombinovať a ktoré sú moje najmilšie.

Strikingstyle recenzia

Strikingstyle recenzia

15 comments:

  1. perfektný výber! congrats ku spolupráci! :)

    Izabell │my diary/klik/

    ReplyDelete
  2. Krásné kraťásky, ta barva je úžasná :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veľmi živá. Presne niečo také som chcela :3

      Delete
  3. beautiful post, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Krásne. Veľmi sa mi páči ako si ich skombinovala. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Krásne kraťasy, tú farbu zbožňujem. A tie topy na kolážiach si doladila perfektne :)

    ReplyDelete
  6. Moc pěkná spolupráce, ty kraťasy jsou super. Taky mám takové ráda a vybrala jsi k nim skvělé topy. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  7. miluju high waisted šortky a sukně :) krásná barvička :)

    ReplyDelete
  8. S tým farebným kvetinovým topom musia vyzerať dokonale!

    ReplyDelete
  9. ty doplňky, ááách ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. fakt sú krásne. :)
    zbožňujem tvoje outfity

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ♥ Môžeš sa na ne opäť tešiť celý školský rok, haha :D

      Delete
  11. Ty kraťásky jsou krásné, ale příjde mi, že ti jsou velké:) ale zase paní je milá, že ti nabídla možnost něčeho jiného
    Verranda

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)