Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Dnes mám pre vás recenziu na dva produkty z e-shopu Notino.sk. Jedným z nich je nočné obnovujúce sérum a druhým je telové maslo. Oba tieto produkty majú jednu spoločnú vec - arganový olej. Arganový olej síce dokáže s pokožkou divy, ale ja si nejako nemôžem zvyknúť na tú jeho typickú jedinečnú vôňu. Pokiaľ ste niekedy mali nejaký produkt, v ktorom sa tento olej vyskytoval, určite túto charakteristickú vôňu poznáte.

Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Obnovujúce sérum som chcela vyskúšať hlavne na podráždenú pokožku po holení. Toto sérum by malo s vašou pokožkou robiť zázraky v noci, teda počas spánku, Používa sa v niekoľkých kvapkách na očistenú tvár, krk a dôkladne vmasírované do pokožky. Ja som ho používala na pokožku nôh. Niekoľko hodín po holení, pretože nikdy si netrúfam produkty používať hneď po samotnom holení. Jednak mám vtedy veľmi podráždenú pokožku a párkrát už som si musela produkty z nôh zmývať, keďže mi spôsobovali neskutočné pálenie. Jediné, čo môžem použiť hneď po danej činnosti je klasická kalciová masť. Tobôž sa neodvážim skúšať takto hneď nové neodskúšané veci.

Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Sérum obsahuje marocký arganový olej a slúži k intenzívnej náprave a revitalizácii pokožky. Pomáha omladiť a prebudiť pokožku, ktorú po použití zanecháva hladkú a zdravú, resp. vyživenú. Sérum používam príležitostne, niekoľko kvapiek vmasírujem priamo do pokožky. Nechám pár sekúnd zaschnúť a môžem si ísť ľahnúť. Výhodou je jeho vodnatá konzistencia, ktorá umožňuje ľahšiu manipuláciu a rýchlo schne. Na druhý deň mám síce nohy ešte stále troška podráždené, no sú hebkejšie a viac hydratované. Čo ma však znepokojuje sú informácie uvedené na zadnej strane sklenenej fľaštičky. Vyvinuté v UK, no vyrábané v Čínskej ľudovej republike. Nie že by som bola nejaká veľká skeptička, len ma to trošku prekvapilo.

Moje hodnotenie : 3/5

Od rovnakej značky, ako je toto sérum, som si objednala aj telové maslo s marockým arganovým olejom. Telových mliek a masiel nie je nikdy dosť a v poslednej dobe som sa pristihla pri tom, že ich používam častejšie ako kedykoľvek predtým. Maslo obsahuje arganový olej, bambucké maslo a tiež vitamín E. Vyživuje a hydratuje pokožku, ktorú zanecháva hladkú a vyživenú. Rovnaký popis ako pri prvom produkte. Avšak tento ma oslovil viac. Podobne ako sérum, aj maslo má vodnatú konzistenciu, ktorá sa rýchlo vpíja do pokožky. Vo vôni cítiť arganový olej, no zdala sa mi nejaká povedomá. Pripomína mi totiž vôňu krému Nivea. Klasickú Nivea vôňu len s troškou arganového oleja.

Na rozdiel od séra, maslo mi nedráždi pokožku vôbec. Ani to však nepoužívam priamo po holení. I keď má vodnatú konzistenciu, stačí ho naozaj málo, aby bola vaša pokožka jemná a hydratovaná. Rada ho používam na celé telo a hlavne na chodidlá, s ktorými dokáže taktiež divy a taktiež ich zanechá krásne hebké. Opäť výhodou, že nemusíte čakať minúty na to, aby ste sa mohli pohnúť.

Moje hodnotenie : 3/5

Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Argan Oil Night Repair Serum and Body Butter

Veľká škoda je to, že som si nepozrela zloženie séra na obale pred tým, než som ho vyhodila. Zloženie tohto telového masla sa mi taktiež nepozdáva, ale dajme tomu, že väčšinou sú to konzervačné a podobné dlhočízne a nezrozumiteľné názvy chemických zlúčenín, ktoré už nikdy viac v školských priestoroch a v živote voľným okom nezazriem. Značka okrem produktov na telo ponúka aj vlasové produkty. Uvidíme, možno dám v budúcnosti šancu práve vlasovej kozmetike tejto značky.

19 comments:

  1. Měla jsem arganový olejíček na vlasy a byl skvělý, takže věřím že i tohle je úžasné!:)
    Verranda

    ReplyDelete
  2. This is absolutely fantastic! Today on the blog I am sharing "how I made $130+ in one day through Share a Sale's affiliate marketing. Hope you can read it! xx

    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    ReplyDelete
  3. Wooow! Beautiful post my dear!!! This is my new post !!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2015/08/blog-post.html Welcome,dear! ))

    ReplyDelete
  4. Very nice post:)))
    xoxo
    Antonella
    beautylove7694.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. These products look great! Nice photos :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  6. Great review~!

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Oh very good product
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  8. I have never use oil butter. So interesting. I will give it a try. Thanks for your sharing. I write Inflatable Mattress Review at MyInflatablePoly.com to help readers find the best air mattress easily. Come to my blog.

    ReplyDelete
  9. These products look great. I would love to give them a try.

    ReplyDelete
  10. Značku nepoznám, ale to sérum vyzerá zaujímavo ;)
    NickaBeautyHunter

    ReplyDelete
  11. I wonder what is the smell of this product!
    But thanks for sharing and nice pictures :)

    Kiu xx
    http://happirella.blogspot.hk/

    ReplyDelete
  12. Wow that body butter looks awesome!
    I'm following back! :D

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. good product recommendations,
      the pictures are great.

    xoxoxoxoxoox
    http://knowledgeandhappiness.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)