Realash | After one month


Realash je sérum, ktorého úlohou je predĺženie, zahustenie a hlavne posilnenie mihalníc. Poskytuje im rýchlu obnovu a regeneráciu. Je určené predovšetkým pre tie z nás, ktoré nemajú od prírody krásne husté a dlhé mihalnice. O tomto malom zázraku sa dočítate viac v úvodnom článku, tentoraz vám opíšem moje skúsenosti po jednom mesiaci.

Keď mi firma Realash ponúkla spoluprácu, bola som nesmierne rada, pretože niečo podobné ako sérum na rast mihalníc som chcela vyskúšať už dávno. Moje mihalnice sa postupným líčením stávali čoraz kratšími a postupne mi začali z času na čas vypadávať. Nebolo to nič hrozné, no chcela som ich nejako priviesť "opäť k životu". Samozrejme, v dnešnej dobe je ťažké veriť niečomu, čo nemáte odskúšané. V tomto prípade som ale rada, že som to skúsila.


Na fotografiách nižšie môžete vidieť, ako vyzerali moje mihalnice pred používaním a po mesačnom používaní séra. Myslím, že rozdiel je naozaj viditeľný. Aj okolie si všimlo rozdiel a to už po nejakých 2 týždňoch. Moje mihalnice sú viac predĺžené, nevypadávajú tak často a sú dokonca hustejšie. Iba obyčajná riasenka stačí na to, aby podčiarkla krásne znovuzrodené mihalnice.

Sérum som nanášala vždy po dôkladnom odlíčení tváre, jedenkrát denne, a to pred spaním. Cez noc sérum pôsobilo a nemusela som si robiť starosti s tým, žeby mi vošlo do očí, poprípade mi na očiach nejako vadilo. Jednoduchá linka každý večer po dobu 30 dní. A pozrite sa, aký je výsledok !

Po mesiaci začnete pociťovať mierny, ale naozaj iba mierny, deficit séra. Preto ešte raz upozorňujem - netreba proces príliš siliť a používať nadmerné množstvá - je iba na škodu. Radšej množstvo využiť podľa pokynov a užívať ho oveľa dlhšie, ako minúť za jeden mesiac jedno balenie, ktoré vám mohlo vydržať aj zo 2-3 mesiace.

Moje hodnotenie : 4/5



Mihalnice pred používaním séra
 


Mihalnice po jednom mesiaci používania séra + riasenka

9 comments:

  1. Lepší by bylo, kdybys vyfotila bez řasenky, protože ani na první fotce jsi neměla řasenku, takže já osobně to opravdu nepoznám :( řasenka sama o sobě je (podle mě) mocný čaroděj. Já nikdy těmto přípravkům nevěřila, ale asi změním názor když čtu kladné recenze :)

    ReplyDelete
  2. Very nice post:)))
    xoxo
    Antonella
    beautylove7694.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow! this is incredible. You can tell the difference, amazing. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  4. Souhlasím s prvním komentářem. Taky bych řasy vyfotila bez řasenky.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  5. Now I use eyelash everyday is almost magic :)
    Today new post, Gladiators, the must have this summer
    Kisses from Spain, Kela

    ReplyDelete
  6. looks cool :D

    Hi I have a giveaway here: CLICK HERE if you want to enter ^^
    Have a nice day ^^
    Inge lakawa
    www.luchluchcraft.com

    ReplyDelete
  7. love everything! great photos :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)