In love with Bioderma

Bioderma Sébium recenzia

Krásny deň prajem všetkým čitateľom tohto blogu. V prípade, že sledujete tento blog dlhšie, určite viete, že mojou obľúbenou značkou v starostlivosti o pleť, na ktorú nedám dopustiť, je Bioderma. V minulosti som používala niekoľko podobných značiek, no žiadna mi doposiaľ nevyhovovala tak, ako táto. S touto značkou som spokojná už niekoľko rokov a ostávam jej aj naďalej verná. Kozmetiku výhradne tejto značky som začala používať aj v dôsledku toho, že som sa začala ráznejšie a dlhodobo liečiť v rámci akné. I napriek tomu, že akné už netrpím ,*poklope*, nemienim robiť zásadnú zmenu vo svojej každodennej rutine v starostlivosti o pleť.

Produkty Bioderma môžete zakúpiť v akejkoľvek lekárni, no pokiaľ preferujete pohodlné nakupovanie cez internet, na e-shope Notino.sk ich môžete nájsť za jedny z najnižších cien na trhu. Verte mi, kupujem ich už dlhodobo a niektoré produkty sú tam naozaj oveľa lacnejšie ako v kamenných predajniach. E-shop ponúka viacero produktov a nielen rad pre mastnú a zmiešanú pleť. Na svoje si príde naozaj každý :)

Bioderma Sébium recenzia

Prejdime teraz priamo k produktom, ktoré mi v priebehu mojej liečby, a teraz už po nej, robili spoločnosť. Na odličovanie makeupu a čistenie pleti doteraz používam micelárnu vodu Sébium H2O pre mastnú a zmiešanú pleť. Dokonale zbaví pleť akéhokoľvek kozmetického produktu či samotného makeupu a vyčistí vám krásne celú pleť. Nedráždi oči a zanechá vašu pleť matnú. Po použití už nemusíte pleť oplachovať. Obsahuje jemnú parfumáciu a na tampónik jej stačí málo.

Okrem tejto micelárky som mala možnosť vyskúšať aj jednu v ružovom prevedení, pre citlivú pleť. Spočiatku som sa trošku obávala toho, ako bude na nový produkt reagovať moja pleť, no povedala som si, že je to predsa len Bioderma a že to skúsim. Napokon som rada, že som ju skúsila, pretože bola perfektná. Taktiež obsahuje jemnú parfumáciu, zanecháva čistú a hebkú pleť. Mala som pocit, že bola k mojim očiam šetrnejšia a jemnejšia. Každopádne, predsa len ostávam verná zelenej, ktorá je určená predovšetkým pre môj typ pleti.

V rámci hydratácie pleti nedám dopustiť na hydratačný krém Sébium Hydra, ktorý ste mohli na blogu už niekoľkokrát vidieť. Je to asi jediný hydratačný krém, ktorý mi neupcháva póry a pri ktorom mám pocit, že moja pleť dýcha. Množstvo o veľkosti hrášku stačí jemne vmasírovať do pokožky. Trvá niekoľko sekúnd až minútu, aby sa krém poriadne vpil. Používam ho raz alebo dvakrát denne, no predovšetkým určite ráno. Pleť je počas dňa pekne hydratovaná.

Tretím produktom, ktorý si u mňa získal svoje právoplatné miesto, je Al Correcteur. Mejkap ako taký nepoužívam už asi 6 rokov, v tom sa nič nezmenilo. No namiesto obyčajného korektoru z drogérie radšej použijem tento mejkap, ktorý pekne splynie s mojou svetlou pokožkou a dokáže zakryť malé nedostatky. Samozrejme, vo veľmi malom množstve.

V prípade, že sa na pleti vyskytne nepríjemný červený fliačik alebo pupáčik, nezúfajte. Al correcteur obsahuje vo svojom uzáveri niekoľko gramov zeleného korektoru a taktiež malé zrkadielko. Takto mi jedno balenie vydrží naozaj dlho. Šikovné a nápomocné vecičky, ktoré by vašej pleti nemali nijako uškodiť :)

Používate Biodermu? Aký produkt máte najradšej? :)

3 comments:

  1. Pravdu povediac, Biodermu som ešte neskúšala, keĎže nemám veľmi problematickú pleť, takže väčšinou si vystačím s drogérkovými produktami. :) Avšak niekedy by som ju vyskúšať chcela :)
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    ReplyDelete
  2. Biodermu jsem ještě nezkoušela, je na mě trochu dražší a zatím ji ani moc nepotřebuji, ale kdybych měla nějaké problémy, tak sáhnu asi po ní :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Markéta Potjahajlová7 August 2016 at 00:00

    Páni, ten makeup vypadá fakt dobře a krém taktéž! Děkuji za skvělý tip! :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)