This is love

blog de la licorne

Ahojte zlatíčka :)
Cez víkend som sa pustila do fotenia a napadlo ma, žeby som mohla urobiť niečo podobné ako mesačných favoritov, akurát by toho bolo oveľa viac. Veci, ktoré mi proste poslednú dobu robia radosť alebo mám k nim iný vzťah. Dúfam, že sa vám fotografie budú páčiť. V tomto článku tiež vyhodnotím giveaway :)

English : Hello sweeties :)
This weekend I took many photos and I thought about a similar article to monthly favourites. But with more products.  Things, which made me happy the other days and things, which are really important for me. I hope that you like the photos. 

blog de la licorne

strieborný medajlón

blog de la licorne

blog de la licorne
more about pinky EOS

blog de la licorne
more about bunny lipgloss bar

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

Bio Tech USA Ultra Loss

Skinfood My Short Cake Liquid Eyeliner
more about eyeliner

19 comments:

  1. Eos..Eos je prostě nejlepší..hlavně mintový..v létě příjemně chladí na rtech =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mentolové príchute/vône všeobecne nemám rada :D

      Delete
  2. Jéj, to jsou krásné fotky! Mozzarellu já taky můžu! :)

    ReplyDelete
  3. Nádherné fotky! A jéé, ty máš My Bottle, mám ji právě v jarním wishlistu. :D Máš na ni nějaké stížnosti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :)
      Viac sa dočítaš tu : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2015/03/saturdays-haul.html

      Delete
  4. eos by som tiež rada vyskúšala :) a ten lesk je tak cute :3 či čo to je :D aj keď moc nemám rada lesky toto by som brala len kvôli obalu :D
    mozarelu mám rada aj ja <3 a teraz je tu nová mánia s týmy fľaškami...:D je to všade že už ani nie som zvedavá čo to vie alebo čím je taká výnimočná

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesky nepoužívam, no toto je skôr balzám na pery :)
      Fľašku by som si sama od seba nekúpila a po skúsenostiach s touto ani neplánujem nad kúpou nejakej podobnej.

      Delete
  5. Yes it's love.
    That pink EOS is so love
    XO

    Check my new post.
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin

    ReplyDelete
  6. OMG ten bunny gloss! Potřebuju, to je tak kjůt! ♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  7. krásne fotky a aj článok :) http://lenastyletips.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Ja ťa musím pochváliť za neskutočne krásne vyfotené fotky <3
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  9. skvělé fotky, mozzarellu bych mohla pořád a eos je skvělý!

    ReplyDelete
  10. Great post, you have a very nice blog! :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    ReplyDelete
  11. Kokso! Parádne fotky! :) Celý článok hodnotím na 1dničku :)

    ReplyDelete
  12. Your blog i beautifull i really really like them :)

    This is my blog:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/matura-praca-studia-blog-czyli.html

    ReplyDelete
  13. Ten králíčí lesk na rty je nádherný:) Něco tak nápaditého jsem už dloouho neviděla:)
    ...///Instantní krása//...

    ReplyDelete
  14. Ďakujem veľmi pekne za všetky pochvaly k fotkám ♥ :))

    ReplyDelete
  15. I love your photos, style, personality !! Love your work, keep going !

    Môj BLOG /KLIK/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)