Korean cosmetic haul (W2Beauty)

Prajem pekný jarný slnečný deň s občasnými snehovými prehánkami. Počasie je každých 5 minút totálne odlišné, preto som sa rozhodla, že dnes využijem tento deň a napíšem recenziu na produkty kórejskej kozmetiky, ktoré mi došli ako druhý balíček. Mám ich zo stránky W2Beauty a týmto by som sa chcela zároveň aj poďakovať za možnosť spolupráce.

I wish you nice sunny spring day with snow showers. The weather is different every 5 minutes so I decided to spend this day with writing a review on a korean cosmetics products which I received in my second packet. Of course, I want to say thanks to W2Beauty for this co-operation opportunity.

Missha - Love Secret Hand Cream (Piony Rose) : Rozkošný krém na ruky, ktorý sa vojde do každej kabelky. Ruky pekne hydratuje už po niekoľkých sekundách a do pokožky sa vpíja naozaj rýchlo. Okrem rozkošného dizajnu a hydratácie tiež ponúka lahodnú vôňu ruží, ktorá vás bude sprevádzať ešte niekoľko minút po nanesení krému.

Adorable handcream which you can carry in your handbag because it is really tiny. Your hands will be hydrated with this handcream after just a few seconds later and it absorbs to your skin very quickly. It also offers delicious scent, which will accompany you minutes and minutes after you applied this cream.


Ingrediencie / Ingredients : Water(Aqua), Glycerin, Betaine, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, PEG-40 Stearate, Cyclopentasiloxane, Stearic Acid, Trehalose, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Polydecene, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Cotton Extract, Lemon Fruit Extract, Rose Extract, Prunus Serrulata Flower Extract, Polyglutamic Acid, Linanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Sodium Acrylate/Sodium/Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Laureth-8, BHT, Triethanolamine, Disodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Chlorphenesin, Fragrance(Parfum)


Missha Balance Handcream

TONY MOLY - Petit Bunny Gloss Bar (tone1) : Chutnejší balzám na pery som asi ešte nevidela. Siahla som po tejto svetloružovej farbe, ktorá síce nevynikne na vašich perách, no zato ju kompenzuje dlhodobá hydratácia pier a, hlavne, lahodná vôňa jahôd. Práve hlavne kvôli tým jahodám som si ho objednala. Produkt, ktorý ma potešil spolu s krémom na ruky najviac :)

I haven´t seen cuter lipbalm than this one. I chose a light pink colour which do not excel on your lips, but this fact is compensating by delicious strawberry scent which this product has. I just fell in love with this product and with the handcream :)

Ingrediencie / Ingredients : Polyglyceryl-2, Triisostearate, Triethylhexanoin, Diisostearyl Isostearyl Malate, Caprylic/Capric Tiglycerides,  Glyceryl Sebacate D / Iso Palmitate, Ozokerite, Ceresin, Phytostearyl Isostearyl Dimer Dilinoleate, Polyethylene, Glyceryl Ethylhexanoate/Stearate/Adipate, Dipentaerythrityl, Hexahydroxystearate/Hexastearate, VP/Hexadecene Copolymer, Titanium Dioxide (CI 77891), Hydrogenated Castor Oil Isostearate, Synthetic Wax, Wild Berry Extract, Cranberry Fruit Extract, Strawberry Extract, Raspberry Extract, Blueberry Extract, Blackberry Extract, Togopheryl Acetate, Calcium D Phosphate, Sorbitan Isostearate, Ethylene/Propylene Copolymer, Polyglyceryl-2 Diisostearate, Ascorbyl Palmitate, Purified Water, Butyleneglycol, Methyl Paraben, Phenoxyethanol, Butylparaben, Butylparaben, Ethyl Paraben, Isobutyl Paraben, Fragrance, Food Red No.202 (CI 15850:1), Food Red No.201 (CI 15850), Magnesium Violet (CI 77742)


TonyMoly Petite Bunny

It's Skin Babyface mini love eyeshadow (tone6) : Tieňov na oči mám momentálne požehnane, no chcela som nejaký svetloružový a perleťový. Padol mi do oka tento mono očný tieň. Získal si ma nielen farbou, ale aj rozkošnou tváričkou s krídelkami na obale. Skrátka milujem chutné veci. Na očiach vydrží väčšinu dňa, obsahuje jemné trblietky a poskytuje jemné krytie.

I have so many eyeshadows at home but I just wanted some light pink one with fine glitters. This one has totally adorable pink colour and I really like this cute design with face and wings. I just love cute stuff. It holds on the eyelids most of the day, it contains fine glitters and offers fine cover.


It´s skin Babyface

Skinfood - My Short Cake Liquid Eyeliner : Donedávna som mala v zbierke zástupy liniek na oči, no všetko sa raz minie a tak som sa dobudúcna poistila touto, ktorá je v mojej zbierke najnovšia. Klasická čierna linka na oči od značky Skinfood, ktorá obsahuje štetčekový aplikátor. Na očiach vydrží celý deň aj bez nanesenia akéhokoľvek podkladu. Nestráca sa, nebledne.

I almost ran out of my eyeliners so I ordered this black one by Skinfood. It has a little brush for an application, on the eyelids it holds whole day without some bases (makeup, eyeshadow ..). It does not fade.



Skinfood My Short Cake Liquid Eyeliner

Skinfood My Short Cake Liquid Eyeliner

Holika Holika - Basic nails (tone2) : Lakov na nechty mám dosť, no tejto krásnej, sýtej, ružovej farbe som odolať nemohla. Klasický lak na nechty v chutnej fľaštičke. Na aplikáciu vám stačí aj jedna vrstva. Na nechtoch zanecháva krásnu ružovú farbu a nelúpe sa dole veľmi skoro.

I did not know how to withstand this beautiful and vibrant pink colour. Ordinary nail polish in a cute bottle. You can use just one layer and it will look amazing on your nails. It leave your nails covered with beautiful pink colour. It does not peel off very fast.



Holika Holika Basic Nails

INNISFREE - Make-up Angle Eyebrow Brush : Síce je to štetec na obočie, rozhodla som sa kúpiť ho vrámci štetca na gélové očné linky. Chcela som nejaký skosený štetec a tento bol najlacnejší a dizajnom sa mi páčil najviac. Okrem toho sa s ním dobre nanášajú tiene na obočie. Či je dobrý aj na už spomínané gélové linky neviem, pretože tie som si ešte nezakúpila. Má jemné štetiny, ktoré nedráždia ponožku.

It is an eyebrow brush but I want to use it like an eyeliner brush. I did not buy a gel eyeliner so I tried it on my eyebrows. I am using an eyebrow set with eyebrow shades and I made my eyebrows as usual. It has fine bristles which do not tease the skin.


Innisfree Eyebrow Brush

Samozrejme, v balíčku mi prišlo aj požehnane veľa vzoriek.
Of course, I got also some samples.

W2Beauty

Pár vecičiek, ktoré som vybrala, aby ste mali predstavu, čo tam ešte všetko môžete nájsť. Naozaj sa oplatí popozerať na tomto e-shope :)
Some products which I chose from the e-shop :)


W2Beauty

Beauty products :

29 comments:

  1. páni krásne a fakt rozkošné veci :) krém na ruky má fakt krásny dizajn, tak isto aj balzam na pery :) musím podotknúť, že si vieš nakresliť veľmi peknú linku, kiežby to išlo aj mne takto pekne :) ak hľadáš dobrú gelovú linku, ja mám od rimmelu a nemôžem si ju vynachváliť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne, že si to myslíš, no toto bola záležitosť jednej minúty, preto tá linka vyzerá tak, ako vyzerá :(

      Delete
  2. Ok. Myslela som si, že po tom kréme už nič rozkošnejšie nepríde, ale potom som zbadala ten lesk. Bože to je dokonalé. A neviem, čo je to modré vo vzorkách, ale vyzerá to rovnako dokonale. Gratulujem k tomuto novému prírastku :)

    ReplyDelete
  3. Pekný článok :) Veľmi ma zaujala táto kórejská kozmetika, hlavne ten balzam - je úplne rozkošný :*
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    ReplyDelete
  4. korean beauty products are so great and they are so cute :)) My friend from slovakia already told me how bad it is over there haha, luckily we´re done with the snow in Germany! xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    ReplyDelete
  5. Nič z toho som ešte neskúšala ale ten balzam na pery ma dosť zaujal. Určite si ho v blízkej buducnosti zaobstaram :)
    http://sabiadis.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. OMG the packaging is so cute!!

    xxx Linsey from POSE-BLOG.com

    You can also check my BLOGLOVIN & FACEBOOK if you like! :)

    ReplyDelete
  7. Good post! You're making very well pictures!
    Greetings from Poland!
    hirikari.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oh my, you are absolutely right, this is the most cure lip balm I ever saw!
    Love the eyeliner test, it looks so rich black!

    Tanya
    www.stripesnvibes.com
    BlogLovin

    ReplyDelete
  9. No teda, všechno vypadá naprosto božsky a přiznávám, že rozkošné obaly na mě fungují na 100% :-D

    ReplyDelete
  10. Great blog and post, dear!
    Follow for you! Can you follow me, too?


    xoxo ♥
    www.laura-ss.blogspot.com CLICK

    ReplyDelete
  11. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się ciekawa. :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  12. Love the lipstick.
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. I am always on the look out for good hand creams , this looks nice , i also love the lip balm. Its very nice on you. Great review.

    www.stylenbeautylounge.com

    ReplyDelete
  14. love the eyeliner!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  15. Krásný obaly :) Líbí se mi hodně Tvoje linka

    ReplyDelete
  16. Love your dual language blog.
    Wish I could do that too in the near future :)
    Best, Albert | Palming Pebbles

    ReplyDelete
  17. I don't know this products but some of them look so lovely ♥
    Love, Sylwia, Poland ♥

    ♥Zapraszam do Sali-klik!♥

    ReplyDelete
  18. Tie kórejské veci majú neksutočne krásne balenia! ♥ a tá linka by sa mi zišla, moja mi zmizne z očí už po hodine :D

    ReplyDelete
  19. These products look so interesting, so different than the stuff you can get in Canada
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  20. ooh love the nail polish and lip stick! such pretty colors :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. linka vyzerá byť super, samozrejme aj ostatné produkty. celé na spapanie ++ gratulujem k tej spolupráci! :)

    ReplyDelete
  22. Great beauty picks and review Gabrielle! Thanks for sharing!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  23. Thanks a lot for this beautiful entry :) I loved your blog!! I'm following you now.
    SweetBeautyReviews

    ReplyDelete
  24. To je super! Tony Moly a Skinfood som stále chcela vyskúšať. Pekná recenzia. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    ReplyDelete
  25. krasne linky delas!:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)