Ziaja Goat´s Milk

Ziaja Goat´s Milk

Kozie mlieko je považované za elixír mladosti, pretože spomaľuje starnutie pokožky a dodáva jej naopak pružnosť. Obsahuje množstvo proteínov, organických kyselín a iných zložiek. Z vitamínov obsahuje vitamín A a D. Vyživuje a hydratuje pokožku. A aké boli moje skúsenosti s týmito Ziaja produktmi ? :)

Goat´s milk is famous as an elixir of youth. It slows skin aging  and it gives it a flexibility. It contains a lot of vitamins for example vitamin A and vitamin D, organic acids and another ingredients. It nourishes and moisturizes the skin. How were my experiences with this goat´s milk edition? :)

Prišli mi asi pred mesiacom, keď bola ešte riadna zima a, samozrejme, ja som bola v krémovaní rúk trošku lenivejšia. Následkom toho bolo, že pokožka mojich rúk bola suchá, miestami popraskaná a sem-tam sa na nej objavili také suché šupinky, ktoré aspoň pre mňa nie sú veľmi príjemné. Mojim spasením bol tento regeneračný koncentrát na ruky. Krém na ruky s polotekutou textúrou, ktorý sa do pokožky vstrebe rýchlejšie ako iné krémy a zanecháva ju hydratovanú niekoľko hodín. Ruky som mala odvtedy vláčne, jemné, prevoňané a šupinky napokon zmizli. Výhodou je tiež malé balenie.

I got a package with these products a month ago I guess. It was really cold back then and I was using many of hand creams. My hands are during the winter really dry, so I have to take care of them almost everytime. The first product I got was a hand cream with a goat´s milk. It had a bit thicker consistency but it soaked into skin really fast. My hands were hydrated for a few hours after using it. Isn´t it just amazing? My hands were moisturized, fine and gentle. Another advantage of this product is also its packaging, which is really small so you can carry it with yourself almost everywhere :)

Ziaja Goat´s Milk

Ziaja Goat´s Milk

Niektorí si možno pamätáte - pred rokom som recenzovala kozie telové mlieko, tentoraz som si však vybrala na skúšku balzám. Na telo ho nanášam po sprchovaní. Má hutnejšiu textúru, rýchlo sa vstrebáva a zanecháva pekne prevoňanú pokožku. Tak isto ako krém na ruky, pokožku hydratuje, zjemňuje a vyživuje. Ďalšou výhodou je to, že aróma ani zloženie nedráždia podráždenú pokožku, čiže sa nemusíte báť žiadneho pálenia či nepríjemného svrbenia. Je vhodný pre všetky typy pokožky.

Last year I made a review on a body lotion from the Goat´s milk edition. This time I got almost the same product, but this one is a body balm. I used it every single time after showering myself. Even this product is has a bit thicker consistency. After using it your body skin is moisturized for a few hours and it has a nice smell. Neither smell nor ingredients irritate your skin which is really amazing at least for my skin! I didn´t have to be afraid of any burning or itching. It´s suitable for every skin type.

Ziaja Goat´s Milk

Momentálne používam na tvár iba produkty od Biodermy a nehodlám to meniť, no rozhodla som sa recenziu troška oživiť a zapojiť do toho aj mamču. Preto som jej vybrala tento denný krém s kozím mliekom. Je určený, ako každý produkt z tejto kolekcie, predovšetkým pre suchú až extrémne suchú pokožku. Ako stvorený na zimu. Stačí ho naniesť máličko a dokonale pokryje celú tvár. Jemne ju prevonia a dodá jej potrebnú hydratáciu. Má ľahké zloženie a rýchlo sa vstrebáva, takže po nanesení môžete hneď vybehnúť von :)

I´ve been using the facial products just from a brand Bioderma for a few years now, but I wanted to order something even for my mom, so I decided to order her a daily skin cream with a goat´s milk. It had a light consistency and a nice smell. You don´t have to use a big amount of it, just a bit of. It´s suitable mostly for a dry and an extreme dry skin. As a made for a winter, don´t you think? Even this cream gives your face a gentle and fine smell and a needed moisturization.

Ziaja Goat´s Milk

Ziaja Goat´s Milk

Ziaja Goat´s Milk

15 comments:

  1. Není z toho to kozí mléko cítit? Jako třeba z jogurtů, co jsou z něj připraveny?
    A nějaký nápad, kde ZIAJA produkty sehnat v ČR? ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vedela som, že som niečo zabudla - nemala som možnosť ešte cítiť originál kozie mlieko, no mne to vonia skôr ako med alebo tak.
      A nie som z ČR, takže nemám najmenší dôvod o tomto písať a internet existuje :)

      Delete
    2. Moje mamka má tuhle řadu moc ráda, já mám oční krém, ale jsem líná na pravidelné mazání, tak zatím nemůžu posoudit :)

      Welcome!♥Reviews everywhere

      Delete
    3. Aj moja si ju veľmi pochvaľuje :)
      Očné krémy a podobné produkty nepoužívam. Nevidím v tom žiadne "kúzlo", som mladá a ani v starobe nechcem po ničom podobnom siahnuť.

      Delete
  2. Uvitala bych produkty Ziaja v drogeriich, jejich produkty me moc lakaji, s kozim mlekem bych si chtela poridit jejich ocni krem a z tve recenze me zaujal i pletovy krem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U vás to nemajú ? U nás je to normálne v niektorých drogériách (napr. 101). Tu v našom meste máme v obchodnom centre aj taký "ostrovček" s touto kozmetikou :)

      Delete
  3. Produkty s obsahom kozieho mlieka som ešte nevyskúšala,no Ziaju veľmi milujem.Ja mám od Ziaji krém na ruky s obsahom kakaového masla a ten produkt je skvelý! :) S istotou môžem povedať,že je prvý naozaj dobrý krém na ruky čo som vyskúšala <3

    ReplyDelete
  4. Ziaju mají u nás v globusu, chtěla bych ji vyzkoušet, ale ještě mám doma plno kosmetiky, kterou musím spotřebovat :/

    ReplyDelete
  5. Tieto výrobky zbožňujem ;) O koncentráte budem písať recenziu v pondelok.
    NickaBeautyHunter

    ReplyDelete
  6. Jako první zmíním to, že vševhny produkty mají moc pěkný obal. Nevím proč ale ten jednoduchý motiv kozy se mi prostě líbi:D Jinak jsem ještě nic z kozího mléka neměla ale určitě bych se tomu nebránila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne pripomína praveký obraz kozy na jaskynných stenách ♥ Presne ako píšeš, jednoduché obaly sú neskutočne pekné :)

      Delete
  7. Takové výrobky vidím opravdu poprvé ale vypadají celkem lákavě. Trošku se divím že zrovna kozí výrobky voní, ale dejme tomu že se míchají s vůněmi. Ale věřím že jsou účinné a že ti v něčem pomůžou. Jinak taky mám v plánu vyzkoušet Biodermu! Všichni si ji tak vychvalují, tak na ní asi něco vážně bude. Moje pleť už to potřebuje :D

    http://marionete.blog.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznám ľudí, ktorým veľmi Bioderma nesadla, no presne takto to mám ja s iným značkami (Vichy, La Roche a pod.). Ale verím, že ti sadne :)

      Delete
  8. Ziaju celkově nemám moc ráda (vyzkoušela jsem tedy jen šampony a sprchové gely), ale o téhle řadě už čtu třetí článek a docela mě láká vyzkoušet!

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)