F E B R U A R Y

Mesiac, v ktorom oslavujem meniny a mesiac, ktorý mám jednoducho rada. Tento rok som ani jeden deň tohto mesiaca nestrávila v škole. Ležala som doma so zápalom pĺúc. Prvý týždeň som z postele skoro nevyliezla a upadala som do spánku asi každú hodinu. Druhý týždeň bol o niečo lepší, mohla som sa o niečo viac pohnúť. Tretí týždeň to ustupovalo, mohla som sa normálne pohybovať a necítiť zakaždým bolesť, akoby vám niekto bodal priamo cez bránicu do pľúc. Štvrtý som sa už len odpočívala.

A piaty, to boli prázdniny. Jarné. Bola som s Evičkou, s ktorou som sa mesiac nevidela a s ktorou som si nebola niekde sadnúť ani nepamätám. S kamarátom sme si konečne našli čas po viac než roku a šli sme von. A to chodíme na to isté gymnázium.

Cz tieto moje "prázdniny" som si stihla v kľude pozrieť seriály a dostala som sa opäť aj k anime. Ak niektorí neviete, kedysi som bola otaku telom aj dušou a veruže som mala aj celkom známy blog s touto tématikou. Súdiac podľa návštevnosti, komentárov atď. Som tomu nesmierne vďačná - posunulo ma to ďalej, naučilo novým veciam a vďaka anime a mange som sa pustila do blogovania.

Viem, že anime nie je každého šálka kávy, no ja som ho ani po rokoch neprestala mať rada a stále si nejaké pekné a hlavne také, ktoré ma zaujme, pozriem. Teraz to boli predosvšetkým romanticko-komediálne anime. Mojim najobľúbenejším je asi Paradise Kiss. Teraz som sa však zamilovala do Tonari no Kaibutsu-kun (My little Monster)Ōkami Shōjo to Kuro Ōji (Wolf girl and a Black prince), Kaichou wa Maid-sama a momentálne mám načatú aj Toradoru.

* Paradise Kiss *
Paradise Kiss

Paradise Kiss

Paradise Kiss

* Tonari no Kaibutsu-kun *
Tonari no Kaibutsu-kun

Ōkami Shōjo to Kuro Ōji *
Ōkami Shōjo to Kuro Ōji Ōkami Shōjo to Kuro Ōji

* Kaichou wa Maid-sama *
Kaichou wa Maid-sama Kaichou wa Maid-sama
Kaichou wa Maid-sama Kaichou wa Maid-sama

Prejdime ale k favoritom, ktorý už neodmysliteľne patria k mesiacu. Začnem sprchovým gélom, ktorý som dostala od mamči na Vianoce. Obsahuje tri ošetrujúce oleje, ktoré majú za úlohu poskytovať pokožke intenzívnu starostlivosť. Arganový, marhuľový a mandľový olej dodávajú gélu neodolateľne sladkastú vôňu, ktorá dokonale poteší vaše čuchové bunky počas pobytu v kúpeľni a pocítiť ju môžete aj o niečo dlhšie na tele.

Eydsolya

Nosím ju na jeseň a cez zimu, no nikdy som ju tuším ešte nespomenula. Táto super-chutná čiapočka mi robí spoločnosť už nejaký rok a mám ju od tety, ktorá mi ju sama vlastnoručne uštrikovala. Veľmi jej za to ďakujem a čiapku si neviem dať dole z hlavy ♥

Yskanq5u

Malý a praktický parfém s názvom Ibiza som dostala na Vianoce od Evičky. Miesto vláčenia veľkých voňaviek radšej šupnem do kabelky niečo malé, no zato pekne voňavé a ružové dokonca. Vôňa trošku silná, no je ju aspoň cítiť. Mne s Evkou pripomína jablko, resp. nevieme, ako ju inak indentifikovať. Ale na rovinu vám poviem, že určite nebude vyhovovať každému.

4o2nqmnt

PRAVIDLÁ GIVEAWAY
• sledujte tento blog cez GFC + napíšte meno, pod ktorým ho sledujete
• napíšte mi, čo sa vám na mojom blogu páči, čo nepáči, čo by ste zmenili a tak, nech to nie je len taký suchý komentár
• pokiaľ budete komentovať aj iné články na blogu, vaša šanca na výhru sa automaticky zvýši (nebudem predsa obdaruvávať okoloidúcich)
• napíšte mi svoj e-mail

BONUSY
• sledujte na Bloglovine, na Instagrame, na Tumblri alebo zdieľajte článok na sociálnych sieťach/blogu. Za každé jedno sledovanie si môžete napísať ďalší komentár, no nezabudnite pripísať meno/link :)

VÝHRA
• umelé mihalnice
• vzorky od Green Energy Organics a Ziaja
• prstienok s nápisom "Courage"
• náhrdelník Mustache
• hubka na makeup a štetec (na pery predpokladám)
• 4x nálepky na nechty + jedny ozdôbky

anime false eyelashes

courage ring

45 comments:

  1. Anime ma nikdy veľmi nechytilo, zato japonská kultúra ma celkom zaujíma. Chodievaš aj na AnimeShow? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nechodievam, no raz sa dúfam pôjdem na nejkú pozrieť :)

      Delete
  2. GFC: Jana Nováková. No...zaujaly mne tipy na blogování a recenze nezvyklých značek nebo produktů, ale naopak mě nepotěšila poněkud fádní rubrika "inspirace! a nemožnost rozkliknutí odkazu pravým tlačítkem (reakce "Ooops"). philosoraptorka@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem za vyjadrenie ♥ Inšpirácia holt ale patrí k môjmu životu a nie každému sa musí páčiť to, čo mne. A k tým odkazom - klávesové skratky ;)

      Delete
  3. GFC: ZdeňkaM
    Líbí se mi jednoduchý design a ten růžový srneček dole. <3 :) Super jsou recenze (styl psaní), které vždy doplníš krásnýma fotkama. Jen mi tedy vadí jedna věc a asi nejsem sama to s tím Ooops. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Sdílím :) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1408866492752388&id=100008871519564
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Bloglovin: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Takže predsa len si urobila februárový článok! ♥ a je skvelý :)
    Tie animáky ma zaujali. Ani jeden z nich nepoznám. A najviac sa mi páči asi Tonari no Kaibutsu-kun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ak už si chceš niečo pozrieť, určite skús najprv Paradise Kiss ♥
      Ďakujem za komentár ♥ Som rada, že sa ti páči. Dúfam, že marcový bude mať o niečo väčšie "grády" :)

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. čo sa mi tu páči ? hrozzzne moc dizajn :) uplne si ho uzivam vzdy ked sem zavitam moc pekny :)
    gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk .)

    ReplyDelete
  10. zdielam tu
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612

    ReplyDelete
  11. Líbí se mi tvůj design i fotky. Mám ráda tvé recenze a články o cvičení, těch bys mohla psát i víc. :-)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ♥ Plánujem písať viac tých článkov, len cez týždeň nemám veľmi veľa času a tiež to chce nejaký nápad a vlastné skúsenosti. Ale ja sa poznažím :)

      Delete
  12. INSTA: adrianne.cs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    ReplyDelete
  13. BLOGLOVIN: adriannecs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    ReplyDelete
  14. Na Tumblru tě sleduji jako http://my-cake-style.tumblr.com a ten máš opravdu hezký! :-)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    ReplyDelete
  15. Ja tvoj blog úplne zbožňujem! Som rada že si sa zapojila do mojej giveaway, pretože som mohla nájsť tvoju stránku. Ja na ňom nevidím žiadne nedostatky, a páči sa mi taký aký je! :) Dizajn máš úplne super! Naozaj sa mi páči, a dosť ma inšpiruje. Také tie minimalistické línie sú naozaj pekné. :)

    Môj email je: jana.anna.maria@gmail.com :)

    ReplyDelete
  16. líbí se mi takový styl anime:) dřív jsem na něm ujížděla:) no já se moc v komentářích neprojevuju ale čtu tvůj blog asi měsíc:)ale trochu mi vadí velikost textu:)mám ráda tlustá písmenaa:)
    gfc:Teri Vopatová:)
    terinkav.7@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. instagram:freedomteri :)
    terinkav.7@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. blogovin:freedomteri
    terinkav.7@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. GFC: Terka Černá
    Líbí se mi nahoře Menu, dess je krásně jednoduchý a strašně hezký font písma, vše krásně přehledné!! :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/GJfjtsTPmnP
    :)

    ReplyDelete
  21. GFC: Naomy Jakab
    Mne sa veľmi páči design a štýl tvojho písania :) A fotky sú tiež veľmi kvalitné! :)
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Bloglovin: Naomy Jakab
    IG: @naomyjakab
    Tumblr: NaomyJ

    ReplyDelete
  23. +Zdieľam tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=625862730879810&id=155147494618005 :)

    ReplyDelete
  24. GFC - Kristýna Košuličová
    Na tvém blogu se mi líbí vše vzhled, písmo, články no prostě všechno ♥ já bych asi nic moc neměnila :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    ReplyDelete
  25. Instagram - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    ReplyDelete
  26. blog sleduju pod nickem : kikousek6969
    Na tvém blogu se mi strašně líbí celkový vzhled!:) Působí na mě tak jemně!
    kikousek6969@gmail.com

    ReplyDelete
  27. GFC: Zdenka Bušová
    Máš strášne krásny blog, páčia sa mi tvoje články :) Veľmi rada ich čítam :)
    zdenulik84@azet.sk

    ReplyDelete
  28. Sledujem na Insta :) ako zdeni_busova

    ReplyDelete

  29. - páči sa mi tvoj štýl písania, dizajn blogu úplne jednoduché tá čierna a ružová farba sa mi veľmi páči aj ja mám také :D , a ten sobík dole je roztomilí ako sa pozerá pekne a klipká očkami to je neskutočne roztomilé,

    ReplyDelete
  30. GFC: Clo Dy
    email: orlica276@gmail.com
    instagram: orlicatko
    tumblr: nemám :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tumblr je bonus, nie je to povinné.
      Ďakujem veľmi pekne ♥ Je to ale srnka :D
      A nabudúce prosím, napíš to do jedného komentáru :)

      Delete
  31. Mám taký FAčkový sprcháč, ale zelený a je úžasný :-)

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne, vážim si to ♥
      No vyjadrovala som sa k tomu už niekoľkokrát a opakovať sa nebudem :)

      Delete
  33. -Nikuš Semancová
    - na tvojom blogu som prvýkrát, takže sa tu musím ešte porozhliadať :) Ale hneď na úvod ma oslovil dizajn :)
    -nikussem@gmail.com

    ReplyDelete
  34. a na tunblri sledujem ako http://i-dont-need-stupid-nick.tumblr.com/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)