Prírodný umývací krém od Nobilis Tilia

Prírodný umývací krém od Nobilis Tilia

Pravdepodobne už každá z vás počula o umývacom kréme od iných značiek, ale počuli ste aj o prírodnej verzii tohto produktu ? Keď som minule vyberala produkt, ktorý by som chcela vyskúšať a mať doma, nevedela som sa rozhodnúť. Napokon mi padol do oka práve tento prírodný umývací krém, ktorý je vhodný nielen na ruky, ale aj na celé telo. Je jemný, v kombinácii s vodou vytvára hustú penu a je prírodného zloženia - čo viac si ešte priať ? :)

I bet that most of us already heard about shower cream. But have you heard about a version of natural and BIO shower cream? When I was choosing a product a few weeks ago, I couldn´t decide what to order. But suddenly, this product cought my attention. You can use it to wash your hands or your whole body. However you want to. It´s gentle and in a combination with a water it makes a rich foam. What else to wish, hm?

Prírodný umývací krém od Nobilis Tilia
* produkt : Návrat k prírode *

Umývacia zložka je na báze kokosového oleja a cukru, čo zacítite hneď po otvorení. Oranžovo-žltá tekutina má sviežu citrusovú vôňu, ktorá vás zaručene nabudí a povzbudí do dňa. Žiadna únava po sprche s týmto krémom určite nehrozí, to vám garantujem :) Môžu za to práve éterické oleje, ktoré krém obsahuje. Okrem étérických olejov obsahuje aj jojobový, ktorý pleť ošetruje a hydratuje.

Washing component is based on a coconut oil and sugar, what you can smell already after opening. Orange-yellow liquor has a nice and fresh scent which surely wakes up your senses and energizes you. You won´t feel any fatigue after using it, I swear. It´s also thanks to essential oils, which the cream contains. Except these it contains also jojoba oil which moisturizes the skin. Your skin is fine and gentle during every single time you use this product and it has also a good and exotic scent. After showering I use moisturizing body lotion as well. If you are interested in this product, I also picked another ones, for your inspiration :)

Po aplikácii tohto krému nie je potrebná nejaká ďalšia starostlivosť. Vaša pokožka je po umytí hodvábne jemná, čistá a prevoňaná exotickou vôňou. Sem-tam použijem po umytí aj hydratačný krém, ale to len preto, že mám suchšiu pokožku tela a chcem podtrhnúť efekt krému (hydratovaná a hodvábna pokožka). Pokiaľ by ste mali záujem si tento krém alebo nejaký iný sprchový gél zakúpiť, vybrala som pre vás pár tipov, ktoré vás možno oslovia :)

Prírodný umývací krém od Nobilis Tilia

13 comments:

  1. Tak ty vypadaji dobre ani nevim jakou vuni bych si vybrala, nejlepe vsechny:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja možno vyskúšam ešte levanduľový, uvidíme. Milujem levanduľu ♥

      Delete
  2. Bonjour! Je suis des États-Unis et etudie Francais a mon ecole. Je aime votre blog!

    http://rxchelzg.blogspot.com/2014/12/snippets-of-fall.html ♥

    ReplyDelete
  3. Už len to zloženie je lákavé ♥
    Musí byť super :3

    ReplyDelete
  4. Ja som HATER
    Volam sa PATER
    A mam zapraseny SVATER
    a ta bjela mi taha oci

    ReplyDelete
  5. Great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  6. This looks fantastic!

    Jade x
    jadethejourno.blogspot.co.uk ♡

    ReplyDelete
  7. Já si doma dělám vlastní směs a mám to spíš jako peeling z třtinového cuku a oleje (někdy kokosový někdy olivový :D) a je to super ale smrdí mi to, takže oleje určitě vyzkouším :)

    http://bayachick.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. This sounds just lovely! :D

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  9. Pekný post:)
    Presne nad touto radou produktov som premýšľala a pravdepodobne si aj doprajem :D
    http://liviaurban.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Ooo, dostala jsem chuť vyzkoušet všechny. Já se v tom vyžívám, miluji když sprchové gely a pěny voní.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)