Telový a masážny olej Celulitída | Nobilis Tilia

Telový a masážny olej Celulitída

Keďže mám chvíľku času, než sa opäť vrhnem do učenia sa všetkého, čo súvisí s medzinárodnými organizáciami a celkovo s OSN, rozhodla som sa napísať recenziu na nový produkt. Tento masážny olej proti celulitíde som obdržala pred tuším mesiacom, takže som mala dosť času na to, aby som naň konečne napísala recenziu. Ako už môžete vidieť na obale, je to masážny telový olej určený pre problematické partie tela, konkrétne tento na celulitídu. Produkt mi umožnil vyskúšať e-shop Návrat k prírode, kde môžete momentálne nájsť aj novú, lipovú, proaktívnu starostlivosť o pleť.

I have a bit of free time now so I would like to share another review with you. It´ll be about my product, which is a massage and body oil called Cellulitida. I received this oil a month ago so I had enough time for testing it. This oil is made for the problematic parts of your body, especially for a cellulite. I got this product from an e-shop called Návrat k prírode and I´m really thankful.

Masážny olej, ktorý odbúrava podkožný tuk je zmesou éterických olejov, ktoré zlepšujú pružnosť a prekrvenie pokožky a priaznivo ovplyvňujú činnosť podkožného väziva. Vybrala som si ho predovšetkým preto, aby som ho spojila s cvičením a získala lepší, trošku rýchlejší efekt, keďže sa viac-menej sústredím na zadok a nohy. A ako každá žena, tak isto aj ja chcem mať tieto partie perfektné. Samozrejme pre seba :) Používam ho pred cvičením - nanesiem ho na pokožku postihnutých miest, trošku pomasírujem a cvičím. Okrem hudby ma pri cvičení sprevádza aj príjemná a svieža vôňa, ktorá mi pripomína chuť takých tých podlhovastých citrónových keksíkov, ktoré som jedla v detstve.

Oil should degrade subcutaneous fat and it´s a mixture of essential oils, which helps to flexible the skin and its repletion. I chose it mainly because I work out and I wanted to connect working out with also some products which should help you to fight against cellulite. I am a woman so I would like to have a nicer body as well. I use it before working out - I put it on my butt, massage it a bit and then I start to work out. Except of listening to good music my workout is also connected to a nice and fresh citrus scent of this oil.

Telový a masážny olej Celulitída

Olej tiež zlepšuje vitalitu pokožky a zlepšuje krvný obeh. Podľa mňa ak sa pri jeho používaní čo i len trošku pohybujete, určite to má väčší efekt alebo ak si to masírujete intenzívne niekoľko minút. Pokiaľ tiež zmeníte aj stravu a začnete piť dostatok tekutín, určite sa môžete tešiť na skoré výsledky. Ostatne všade možne na internete či v knihách nájdete jedno a to isté - cvičenie, zmena stravy a hlavne pitný režim. Vecičky ako táto sú len doplnkové, na efektívnejšie a miestami rýchlejšie dosiahnutie výsledkov. Ak si to tam len "capnete", určite nečakajte žiadne zázraky.

If you use this kind of products during the workout or another kind of exercising, I think it´s really helpful for your body and your skin. You can´t expect miracles just by using products like this. You have to do another things as well. Working and changing your whole lifestyle. You have to drink a lot of water as well. These products are just like a some extra help for your effort. It´s easier to achieve your goals. But as I said earlier, don´t expect anything, if you just put these "magic products" on your skin.

7 comments:

  1. Zaujímavý produkt :) Mne sa ale skôr osvedčilo viac cvičiť a veľa piť :) Olej je už len taký bonus
    MORE THAN FASHION

    ReplyDelete
  2. Zatím jsem žádný takový produkt nezkoušela, piju jak to jde a cvičím taky, ale někdy se člověk té mrchy celulitidy nemůže zbavit :D
    Blog by Veru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ju až takú viditeľnú nemám a nejako mi ani extra nevadí. Hlavne, že som so sebou spokojná :) Ale sem-tam si k pocitu spokojnosti dopomôcť nie je zlé :3

      Delete
  3. Má to veľmi peknú obálku :)


    Mimochom viem,že to sem nepatrí ale máš photoshop kupený ale stiahnutý ak stahnutí odkial? :))

    Osparvdlnujem sa, ked to sem nepatrí a pekný dník.

    ReplyDelete
  4. Ja skôr verím zdravej stave, vode a cvičeniu :) ale krásna recenzia a fotky! ♥

    ReplyDelete
  5. Vypadá zajímavě, děkuji za typ :)

    ReplyDelete
  6. Nic takového jsem ještě nezkoušela, ale vypadá to dobře :-)
    Thoughts by Lucys

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)