celebration

Dnes sme mali rodinnú oslavu mojich 18. narodenín. Z postele som vstala okolo 11-stej, pretože mi bolo čudne, mala som čudný pocit .. A oslavovať po niečej smrti je predsa len divné, no nechcela som to rušiť na poslednú chvíľu. Najedla som sa všeličoho - či už obložených mís alebo torty a budúci štvrtok plánujeme s mamčou dámsku jazdu po Meste. Konečne opäť len my dve ♥

Today I had a family celebration of my 18th birthday. I got up about 11 o´clock, because I felt strange, I had a strange feeling .. And a celebrating after someone´s death is a little bit weird, but I did not want to cancel it at last moment. I ate everything - garnished dishes or a cake and a next week we are going to city for shopping with my mom. Finally just we ♥


blog de la licorneblog de la licorne

* dress *

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

17 comments:

  1. Všetko najlepšie k narodeninám. :)) A teraz asi najviac šťastia, vzhľadom na predošlý článok. ;)
    Torta je top, kvietok tiež, a máš super spravené linky!
    (Inak čo sa týka kupovania alkoholu, mne sa to stále nezdá, že už si môžem kupovať, čo chcem... lebo keď si raz za uhorský rok zabudnem občiansky, tak je naň každý predavač zvedavý a mám smolu. :D Si vtedy pripadám tak neplnoleto. :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :)
      Poviem mamke, poviem darcom a ďakujem ♥ Ja milujem linky ! Zakaždým si ich urobím inak :3
      Hahaha. Tak ja poznám miesta a bary, kde sa to dá aj bez, takže pohodka. A zase akože alkoholu nejako neholdujem, ale poznám ten pocit no :D

      Delete
  2. Krásné narozeniny :*! Moc Ti to sluší a ty dobrůtky bych si dala
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  3. Tak snad si to s mamkou ve čtvrtek náležitě užijete! :))

    ReplyDelete
  4. Opožděně všechno nejlepší:) Doufám, že se oslava podařila:)

    ReplyDelete
  5. Neviem prečo, ale ja mám v poslednej dobe panický strach z toho že budem mať 18. Na jednu stranu sa teším an to, že konečne vypadnem z domu, ale zase sa bojím že si nenájdem prácu alebo niečo :D Mimochodom, gratulujem a snáď si skutočne dobre oslávila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ťa teda obdivujem, že v dnešnom svete chceš tak skoro a rýchlo vypadnúť z domu :D Ďakujem veľmi pekne a zdarila :3

      Delete
  6. Všechno nejlepší přeju! <3
    Dort vypadá skvěle!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám! :)
    Máš nádherné šaty ;)

    czechivy.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)