* 18 y.o. & Retrica random & Gifts *

Vážení a milí, dnešným dňom som na tomto svete "už" 18 rokov. Už viac nie som dieťaťom, som dospelá, ale to len na papieri. Keď som vstala, cítila som sa čudne, trošku pod tlakom, ale verím, že to bolo len tým, že sa mi zmenila veková cifra. Každopádne je sranda, kúpiť si zakázané veci legálne. Čo sa týka oslavy, darčekov a takýchto vecí, to sa dozviete pravdepodobne cez víkend, kedy bude aj rodinná oslava. V piatok som bola oslavovať s kamarátmi v podniku "69", dala som si len pivečko :)

Hello everyone! With todays day I´m already 18 years on this world. I´m officially an adult now, but mostly just on the paper. When I woke up, I was feeling kinda strange, somehow under the pressure. But I hope it´s just because of changing the number of my age. In any case it´s funny, that I can buy everything legal now, haha. Post about my b-day celebration and about gifts which I got will be published this weekend. During the weekend will be also a family celebration. On Friday, I was celebrating my b-day in a bar called "69" with my friends. I just had a beer.

Čo sa týka fotiek, vonku s fotoaparátom veľmi momentálne nechodím, ale tuším nahovorím kamarátku Gabču (čo ty na to, hm? ), aby sme niekam vybehli do parku, po meste a tak. Zatiaľ som len "zmapovala" terén domáci a všetko, čo mi v efekte aplikácie "Retrica" prišlo "umelecké".

I don´t take my camera with myself everytime when I go out. But I would like to spend some time in a city and I hope that Gabriela will go there with me. This time I took photos from my home through an app called Retrica.

blog de la licorne
yep, I forgot to remove this watermark, aw !

blog de la licorne
 the sound you need - really great music there ! // sky from our balcony

blog de la licorne
watermark, again ! // I really love morning sunshine ♥ what about you ?

blog de la licorne
we bought this amazing butterfly from botanical garden. it´s really wonderful ♥ 

blog de la licorne
work-out inspiration article from the previous EVA magazine ♥

blog de la licorne
bird white candlestick // vica kerekes

blog de la licorne
mom´s roses // another amazing piece - kimono ♥

And now, gifts from my friends ♥ // Ďakujem lásočky, milujem Vás(nielen preto!) ♥ // Thank you my loves ♥

Maťa ♥
blog de la licorne

Kio and Danča ♥
blog de la licorne

Evka ♥♥♥
blog de la licorne

 Danča ♥
blog de la licorne

Tímka ♥
blog de la licorne

Kio(čko) ♥
blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

Kery ♥
blog de la licorne

Godmother ♥
blog de la licorne

Gabča ♥
blog de la licorne

18 comments:

  1. všetko najlepšie! dúfam, že sa ti teda podarí ju poriadne osláviť! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ Podám report potom, haha :)

      Delete
  2. Všetko najlepšie :3
    Ja nemám zatiaľ ešte ani sedemnásť a pol, ale aj tak neviem, čo mám čakať od osemnástky - hoci viem, že nejakú veľkú zmenu na sebe nepocítim, ale mám trochu strach, aj keď neviem z čoho :D
    Tá prvá koláž fotiek zachytávajúca bytovku a zapadajúce slnko je úžasná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ Och, to boli časy, keď som mala 18 :( Včera, haha :D Hej no, je to také trošku iné, ale záleží, z akého aspektu sa na to dívaš. Holt, stále bývam s mamčou a neprispievam na domácnosť a pod., takže i tak moc vyskakovať nemôžem, haha :D Ale no, je to už predsa len trošku také iné, zodpovednosť a pod... A ďakujem veľmi pekne ♥

      Delete
  3. Všetko najlepšie :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Tak to přeju všechno nejkrásnější :)! Těším se na článek s dárkama
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  5. Prajem všetko najlepšie, najkrajšie, najnajsuper proste :) nech sa ti splní všetko to po čom túžiš a nech bloguješ aj naďalej takto na úrovni ako doteraz :) 18 sa samozrejme osláviť musí, aj keď sa hovorí, že v 17 je to najlepšie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ♥ Musím uznať, že 17-tka bola naozaj neskutočná ♥

      Delete
  6. hodně kámošek mně říká, že ta osmnáctka s nima vůbec nijak nezamávala

    ReplyDelete
  7. krááásne fotečky Gabrielita mojaa :) haha a darčeekov si dnes dostala požehnane. Ako si sa dostala domov?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujém ♥ No dokázala som to, to je podstatné, haha ! :)

      Delete
  8. Všetko najlepšie ♥ nech ti ten piatok výde na 1*! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem a ďakujem ^^~ Tak teda nie tento piatok (to budem i tak pomáhať mamči s oslavou na sobotu) ale budúci. Tak uvidíme, čo a ako :)

      Delete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)