At village

Po niekoľkých dňoch sa opäť ozývam a opäť s postom, v ktorom budú figurovať prevažne fotografie. Cez víkend sme boli s rodinkou na dedine a prišli aj starká. Trebalo pomôcť dorúbať nejaké drevo, navoziť ho do drevárky. Vonku som sa veľmi nezdržala, keďže v dome bolo chladno a ticho ♥ Nenávidím teplo a slnko, ale to už viete. Nafotiť okolie som bola niekoľkokrát. Zhltla som aj dve veľmi sladké knihy poviedok z Evy a verte mi, pri niektorých mi až trnuli zuby. Ale nič iné a lepšie som na robote nemala. Mierne podráždená som bola, pretože som nebola zbalená na víkend a nemala som dostatok vecí na zahnanie nudy, ale som rada, že už je to za mnou - aspoň som si oddýchla, nadýchala sa dedinského čistého vzduchu, vypla z tohto uponáhľaného sveta .. Čo ste robili cez víkend Vy ? :)

After a few days I already came back home from a village. During the weekend we were at village and my grandparents came as well. We helped my great-grandmother with a wood and cleaning. I was mostly indoor cause I hate sun and heatwaves but even despite this, I took a lot of photos and I would like to share some of them also with you. What were you doing during the weekend? Do you like these photos? :)















23 comments:

  1. Dedina da best proste:)) haha, že nudila ved na dedine sa dá toľko robiť :D(ne ne chápem) jj dedinský vzduch na nezaplatenie :3 ale čo je ešte lepši, zže zajtra sa po mesiaci konečne vidíme ������teším sa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Kio, ani mi nehovor ♥ Neskutočné to tam je ♥ Škoda, že mi tento rok nevyšlo stráviť tam týždeň, ale budúce leto určite ! Ten vzduch - žiaden prach ! Jops no teším sa, resp. tešila som sa a dnešný deň som si moc moc moc užila ♥♥♥ Aj s tebou, aj so Sarah ♥♥♥♥♥

      Delete
  2. Dedina ma svoje čaro:3 tiež som len chilloval na záhrade, kosil, strihal, ryba drevo a také vieš dedinské práce :)
    ze nudila?! :D ved na dedine sa dá stále čo robiť :D (haha chápem) dedinský vzduch a západ slnka na nezaplatenie :3 ale čo je ešte lepšie, že zajtra sa konečne po mesiaci vidíme :) * teším sa:))
    PS: pekné fotky:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach, tá tvoja klávesnica - ryba drevo, hihihi :D Západ slnka, och ♥ Ktorý môžeš kľudne sledovať aj zo strechy ♥ Ďakujem veľmi pekne ♥

      Delete
  3. Vždycky žasnu nad tvými fotkami! Nádherné♥
    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  4. Thank you for your comment ;)
    Very nice blog and photos!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Já jsem o víkendu byla na brigádě :). Fotky květin jsou nádherné
    veru-life.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brala by som tiež nejakú brigádu :/ Tak dúfam, že cez školu si aspoň niečo krátkodobé nájdem a ak nie, tak niečo aspoň pred Vianocami. Ďakujem ♥

      Delete
  6. Kráásne fotky :)

    Rada by som ta pozvala na svoju GIVEAWAY

    http://wendy-lookbook.blogspot.sk/2014/08/yesfor_11.html

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky :) ja milujem víkendy u babky, kotkodákanie sliepok, zurčanie potoka, zvuk rúbania dreva a domáce koláče. Takéto víkendy sú pre mňa typicky prázdninové, oddychové a relaxačné a preto si ich veľmi vychutnávam. A niekedy aj s tou knihou v ruke :)
    Bebaty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Všetko krásne si zhrnula v komentári ♥ Ďakujem ♥

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Tak ty fotky jsou opravdu nádherné :-)

    ReplyDelete
  10. pekne mas fotky :) mam rada detajli a stare vintage fotky :)
    gummybaum.blogspot.sk

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)