Stará Ľubovňa | 2.8.2014

Včera sme sa s rodinkou vybrali na výlet do Starej Ľubovne. Začali sme skanzenom, v ktorom bolo vyobrazené to, ako vyzerali príbytky ľudí chudobnejších ale aj majetnejších. V niektorých sa vám naskytne pohľad aj na pár figurín, ktorých som sa miestami zľakla, pretože som ich tam absolútne nečakala, haha. Je v nádhernom prostredí a privítajú vás dievčiny v dobových šatách. Taktiež chcem pochváliť aj milú pani pri pokladni a už spomenuté dievčatá za pozvanie a príjemnú komunikáciu :)

Pokračovali sme smerom k hradu, kde nás čakali aj sokoliari. Veľmi sa mi tam páčilo, pretože ja takéto obhliadky a exponáty milujem a taktiež tí sokoliari boli milým prekvapením. Len som sa miestami bála, že keď sokoly lietali okolo nás, že nám zaútočia na hlavy, haha :) Na záver dodám, že všade boli milí ľudia a je to úplne iné prostredie, ako Košice (to sa mi zdá vo všetkých takýchto menších mestečkách) a taktiež sa mi veľmi páči, že fotenie v skanzene a hrade máte úplne zadarmo ! :)

Prečo sa teda oplatí vybrať na výlet týmto smerom ?
~ skanzen
~ hrad
~ krásnu prírodu navôkol
~ samotné mesto Stará Ľubovňa
~ výstavu klobúkov, ktorá práve prebieha v hrade
~ výstavu liehovarníctva, taktiež v hrade
~ okúsiť niektorú z reštaurácií - či už priamo za skanzenom alebo smerom na Prešov pri spiatočnej ceste domov
~ pozrieť sa na zrúcaninu Šarišského hradu (toto nám bohužiaľ nevyšlo, pretože sa spustil strašný lejak)
~ fotenia zadarmo

Stará Ľubovňa 2014

Túto pokrývku hlavy by mal poznať každý Slovák a nielen on ! :)

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Vyhliadka z veže : taktiež nádherný pohľad a z jednej strany môžete uzrieť aj Tatry ! :)
Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

Stará Ľubovňa 2014

34 comments:

  1. fotíš krásne fotky, vždy je na čo pozerať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Tieto sú "odfláknuté", pretože musím nafotiť proste všetko a rýchlo a ešte počúvať, aby som to všetko dokopy stihla aj prejsť, haha :D :)

      Delete
  2. Krásné fotky, ta příroda kolem je úžasná :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ♥ Na Slovensku je všade pomaly takto krásne a nádherne ♥ Škoda len, že si to nevážime no :) Ale to je problém všade na svete.

      Delete
  3. Mamka sa v Starej Ľubovni narodila a vyrastala, takže sme tam chodili pravidelne. Každý rok cez letné prázdniny ma mamka zbalila a hajde ku babke a dedkovi :) Krásne spomienky. Stará Ľubovňa je prekrásne mesto, hoci ja si ho pamätám skôr ako veľkú dedinu. Naozaj sa za tie roky neskutočne rozrástla. A na hrade som bola snáď stokrát, tie výhľady sú na nezaplatenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prázdniny u babky a dedka alebo prastarých rodičov ♥ To sa nikdy nezabúda. Verím tomu, že to sú milé a úžasné spomienky. Určite som tam nebola poslednýkrát. Škoda len, že v sobotu tam bola väčšina obchodov pozatváraná už o 12-tej :(

      Delete
  4. Velmi pekné fotky ! Vidno, že fotenie ta naozaj baví :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to som rada ♥ I keď ako som už písala vyššie, sú totálne odfláknuté, čo som nafotila :(

      Delete
  5. Wooww! I love this place
    New post up, check it: bouaadii.blogspot.com/2014/08/k-i-m-o-n-o-s.html

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekný post a fotografie. xa
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  7. Amazing place and pics!!!
    Happy new week darling, kisses!!!!
    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  8. Great pics sweetheart...Thx for sharing..:-) xx

    ReplyDelete
  9. super fotky, tiež som tam bola a je to fakt krásne miesto :))
    http://swagestyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Krásne fotky, v Starej Ľubovni je nádherne, veľmi dobové mesto. Nie je čo ľutovať, že ste neboli na Šarišskom hrade, mám naňho výhľad každý deň a nie je to nič moc. :)
    Fashion Happenss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Každopádne aj ako zrúcanina sa mi to páčilo, resp. nám zdola no. Tak možno niekedy nabudúce :)

      Delete
  11. Krásné fotky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. som milo prekvapena prisevkom. zo starej lubovne pochadzam :)))

    ReplyDelete
  13. lovely places!!! enjoy http://www.lessismoreblog.com/

    ReplyDelete
  14. na rovnakých miestach som bola pred niekoľkými rokmi, ale doteraz si pamätám ako krásne tam bolo :) Ľubovniansky hrad je strašne super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne ako píšeš ♥ Je naozaj super a každý z nás by sa tam mal aspoň raz pozrieť :3

      Delete
  15. vauu vyzerá to skvele
    :) zaujímavý post

    ReplyDelete
  16. Vypadá to opravdu kouzelně!:)) Škoda, že nebydlím na Slovensku, hned bych se tam vypravila:). Ale u nás jsou taky takle pěkná místa, odkud je krásný výhled, kouzelné městečko i s muzeem:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ako hovoríš - v Česku je toho taktiež veľa, čo by som chcela raz navštíviť, nafotiť, vidieť .. ♥

      Delete
  17. amazing pictures
    would you like to pass from my blog?
    NEW OUTFIT http://tr3ndygirl.com
    kiss

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)