Čokoládová fantázia | Nobilis Tilia

Dnes mám pre vás recenziu na bio balzám, ktorý vyzerá a vonia čisto ako čokoláda. Mám ho z e-shopu Návrat k prírode a vrelo túto stránku odporúčam. Určite nie som jediná, ktorá ju zbožňuje, preto verím, že táto recenzia vo vás minimálne vyvolá chuť na čokoládu, ak nie priamo aj na vyskúšanie tohto produktu.

Čokoládový balzám s výraznou vôňou obsahuje čisté kakao, ktorého zložky zahŕňajú široké spektrum minerálov, vitamínov a rýchle vstrebateľných antioxidantov a iné. Balzám obsahuje aj výživný makadamiový a lieskový olej, ktoré dodávajú pleti zamatovo hebký pocit. Je ideálny na ošetrenie veľmi suchej až popraskanej pokožky a na ošetrenie pleti v zimnom období.

BIO - Čokoládová fantázia

Tento balzám som si objednala v júli a doba výroby sa datuje na 11.7.´13, čo ma potešilo, pretože to nie je „ležák“. Používam ho niekedy po sprchovaní na noc a natieram si ho na celé telo. Nechávam ho „pracovať“ cez noc a následne ráno mám krásne jemnú a vláčnu pokožku. Nehovoriac o vôni, ktorá sa uvoľňovala po jeho natretí. Zamilovala som sa do tohto produktu hneď, ako som ho ovoniala. Farba a vôňa ako keby ste mali pred sebou už spomínanú hnedú mliečnu čokoládu :)


BIO - Čokoládová fantázia

Ďalším plusom je, že tento produkt je rastlinný a bio. Bio veci si u mňa našli miesto a myslím, že aj to pri spotrebiteľoch zaváži. Tento produkt má aj iné využitie, nielen ako balzám na telo, pleť či pery. Môžete ho využiť aj k výrobe vlastného produktu.

BIO - Čokoládová fantázia

Plus som dostala aj bio bambucký balzám, bio eukalyptový balzám, bio jojobový peeling a rôzne bio olejčeky a bio šampóny, čo ma potešilo, lebo všetko prišlo vo veľkej krabici

návrat k prírode oleje

návrat k prírode šampóny

návrat k prírode

11 comments:

  1. Tento výrobek mám taky a jsem naprosto spokojená! :)

    ReplyDelete
  2. Coo, tak to ako skvele vyzera, skoro ako nutella. :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekný článok dobre sa čítal. Váu, no tak ten vyzerá dobre už len kvôli obalu. Ak je na suchú pokožku, tak to čisto pre mňa. Vyzerá dobre veľmi dobre.:) kde si si ho objednala?
    -xo Jajka

    ReplyDelete
  4. čokoládový balzám na pery mám a stále mám chuť ho zjesť:D.. ale toto vyzerá zaujímavo:)

    ReplyDelete
  5. To vypadá fakt k sežrání. :)

    ReplyDelete
  6. makadamiový a lieskový olej + čokoláda ? waaau :))) vyzerá to perfektne

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. je uplně užasný! také ho mám! :)

    ReplyDelete
  9. toto na vlasy mám aj ja:D je to pecká :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Ja mám strach kúpiť si niečo s čokoládou.. bojím sa že by som to zožrala :D

    ReplyDelete
  11. Nemusíš sa báť, túto som už ochutnala za teba :DD Nechutilo, haha.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)